Menkat Terojen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanilja76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vanilja76

Jäsen
07.06.2006
43
0
6
Heip,

kuinka pian teroluttejen jälkeen menkkojen pitäisi alkaa?
Jätin e-pilllerit pois kesäkuussa (!), eikä vieläkään ole menkkoja ilmaantunut. Toinen lapsi olisi toiveissa. Eka sai alkunsa 3 kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Siksipä ei pidetty kiirettä pillereitä jättää. Nyt on epätoivoinen olo, kun ei pääse edes yrittämään.
Sain siis Terolutit kierron käynnistämiseen. Kohta 2 pakkausta syöty, eikä mitään kuulu. :((

öö... Mikäs sulla oli annostus? Mulla oli 2 teroa päivässä 10 päivän ajan. Siinä ohjeessa on muistaakseni että menkat alkais 3 päivän päästä, mut mulla ne tuli 6 päivän päästä.

Mutta on heitäkin, joilla terot eivät ole tepsineet.

Sain terot yksityiseltä gyneltä, kun oli ensin odoteltu n. 3kk. Mun annostus on ollut 1 tabletti 14 päivän ajan. Puoleen vuoteen asti käski lääkäri odotella ja sit yhteyttä lääkäriin, jos mitään ei kuulu. Puoli vuotta tulee kohta täyteen...

vanilja
Mulla ainakin gyne sanoi, että jos menkkoja ei tuu teroilla kahteen tai kolmeen kuukauteen niin vaihdetaan tuota keltarauhashormoonivalmistetta. Itsellä onneksi tuli menkat ekojen terojen jälkeen. Ensi viikolla otetaan ensimmäisiä verikokeita ja siitä parin viikon päästä lisää. Joulukuun lopussa on lääkäri, jossa katsotaan mitä verikokeet näytti ja sen jälkeen sovitaan jatkot. Tsemppiä sulle, tiedän miten piinaavaa tuo odottelu on T: Menkkoja 8 kuukautta odotellut.. :kieh:

Yhteistyössä