menkat synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
Siis onko totta että nää menkat on näin kauhiat taas pitkästä aikaa..synnytyksestä nyt 2,5kk ja menkat alko..aivan mielettömän kipeä alavatsa ja siis vuotoa tulee kun putouksesta..kellään muulla sama?+ vai pitäsköhä lekurii lähtee? johan tässä hemoklobiini laskee nollaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siis mullakin aina tosi runsaat mutta nyt tää on kyllä pelottavan runsasta

Jos olosi on hyvä, ei huimaa tai muuta, ei kai lääkäriin tartte mennä. Mutta jos haluat varmistaa, voithan soittaa esim terveyenhoitajalle ja kysyä sen mielipidettä.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti harmaana:
mulla alkoi tasan kuukausi synnytyksestä kuukautiset ja siittä kuukaudenpäästä olinkin sitten raskaana... heti tuli normaali kierto.

nii..ja oli aika niukat,kesti 5 päivää...

Mulla tuli menkat viikko sen jälkeen ku jälkivuoto loppu ja ne oli tosi runsaat muutaman päivän.. vuosi melkein samanlain ku heti synnytyksen jälkeen osastolla ollessa. Mut kyllä se sitten äkkiä lopahtikin, pahimmillaan se oli ensimmäiset 2-3pvää ja sitten laantui kunnes loppui. Ja vihdoin koitti sidevapaa elämä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Mulla tuli menkat viikko sen jälkeen ku jälkivuoto loppu ja ne oli tosi runsaat muutaman päivän.. vuosi melkein samanlain ku heti synnytyksen jälkeen osastolla ollessa. Mut kyllä se sitten äkkiä lopahtikin, pahimmillaan se oli ensimmäiset 2-3pvää ja sitten laantui kunnes loppui. Ja vihdoin koitti sidevapaa elämä :laugh:

no mulla samanlailla nyt kestänyt eilisen ja tänpäivän tää vuoto..täytyy soittaa kyllä kun mulla on toi hemoglobiini tosi alhanen ja laskee varmaan nyt..sairaalassa tippu 70 ,,,ihan ok olo on nyt..mutta jos alkaakin pyöryttää kun päivät kaksistaa vauvan kanssa kun mis töissä..varmaan alan noita rautalääkkeitä popsimaan jos ne ei imetystä haittaa

Mullakin hb:n kanssa oli vähän hätä, ku meil on suvussa raskaus-anemiaa ja sehän iski mullakin. Mutta ihme ja kumma kyllä mulla menkkojen jälkeen oli noussut hb jopa yli 130 (suoranainen ihme!). Mua epäilytti kans se vuodon määrä, mut koska ei ollut mitään kipuja tai kuumeita niin odottelin päivän pari ja sitten se laantuikin jo. Ja hb:kin tosiaan nousi, jee :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Siis onko totta että nää menkat on näin kauhiat taas pitkästä aikaa..synnytyksestä nyt 2,5kk ja menkat alko..aivan mielettömän kipeä alavatsa ja siis vuotoa tulee kun putouksesta..kellään muulla sama?+ vai pitäsköhä lekurii lähtee? johan tässä hemoklobiini laskee nollaan :o

Mulla aika lailla samanlainen aikataulu, eli synnytyksestä 2,5kk ja eilen alkoi ekat menkat. Vuotaa kuin seula... Kuulemma on ihan normaalia ja saattaa kestää normaalia pidempäänkin. Toivotaan nyt vaan ettei montaa viikkoa vuoda... :whistle:

Yhteistyössä