menkat,raskaus vai häh?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan..

Vieras
Eilen piti alkaa menkat ja tänä aamuna tuli vain pyyhittäessä ihan sellasta vaalean punaista verta. Sen jälkeen ei mitään,eikä oikeastaa lainkaan menkkaoireita,joita yleensä on. Nyt kysynkin,että onko normaalia tollanen "vuoto"? Siis raskaus mielessä,joka tietty olisi toivottavaa. Kiitos asiallisista vastauksista!!

Kannattee tehä testi vaikka parin päivän päästä heti aamulla niin on varmempaa. Mulla tuli joskus rv 10 hieman tommosta vuotoa, jostain kohdunsuulta tuli, ei mitään vaarallista. Joillaki tulee alussa vähäistä vuotoa kun menkat pitäis alkaa.

[QUOTE="miuku";28743310]Kannattee tehä testi vaikka parin päivän päästä heti aamulla niin on varmempaa. Mulla tuli joskus rv 10 hieman tommosta vuotoa, jostain kohdunsuulta tuli, ei mitään vaarallista. Joillaki tulee alussa vähäistä vuotoa kun menkat pitäis alkaa.[/QUOTE]

Odotan ainakin koko viikonlopun menkkoja ja sitten teen testin. Oliko sulla menkkaoireita vaikka raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan..;28743288:
No en mä nyt siihen ihan vielä usko, Ihan sellanen olo et kohta ne alkaa. Pakko koko ajan käydä veskissä tarkistaan :D

Tommonen olo sitä yleensä on raskauden alussa. Voi kestää useamman viikon, mutta sitten ne ei vaan alakaan. :) Voihan kyse tietty olla mistä vaan muustakin, mutta ihan asialliselta raskauden alulta toi kuulostaa. :)

[QUOTE="Vieras";28743340]Tommonen olo sitä yleensä on raskauden alussa. Voi kestää useamman viikon, mutta sitten ne ei vaan alakaan. :) Voihan kyse tietty olla mistä vaan muustakin, mutta ihan asialliselta raskauden alulta toi kuulostaa. :)[/QUOTE]

Toivotaan,että raskaus olisi alkanut :)

En kyllä muista oliko ihan alussa mitään menkkajomotusta, mutta nyt kyllä on, nyt rv 34. Alussa oireina oli hirveän turvonnut vatsa, naama kukki, ruoka ei maistunu ollenkaan ja ärsytti kaikki. Ennen kuukautisia mulla yleensä tulee vähä jotain näppyjä, mut sitte naama oli kyllä niinku murkkuiässä.

Yhteistyössä