K
kertokaa
Vieras
Oliko menkat ihan normaalit, tuliko ajallaan, oliko aiemmissa raskauksissa samoin ja monetko menkat tuli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:Olin raskaana ja minulla tuli ekat menkat täysin normaalina joten en tajunnut olevani raskaana. Ne kestivät sen 5-6 päivää. Edellisessä raskaudessa ei tullut menkkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ensimmäisessä raskaudessa ei tullut menkkoja, mutta toisessa tuli yhdet menkat jotka kestivät viikon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ensimmäisessä raskaudessa ei tullut menkkoja, mutta toisessa tuli yhdet menkat jotka kestivät viikon.
Tuli ajallaa ja oli normaalit? Mistä hoksasit raskauden?
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ensimmäisessä raskaudessa ei tullut menkkoja, mutta toisessa tuli yhdet menkat jotka kestivät viikon.
Tuli ajallaa ja oli normaalit? Mistä hoksasit raskauden?
Olin rv8 menossa, kun tein testin, ihan vaan varulta, kun oltiin lähdössä viihteelle ja olo oli ollut pari viikkoa tosi outo. Yllätys oli kyllä aika suuri, kun selkeä plussa tuli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun kaverilla tuli koko raskauden ajan ihan normaalisti menkat. Ei edes tiennyt et on raskaana ennen kun meni sairaalaan kauheitten vatsakipujen vuoksi. Ja siellä sanottiin et kyllä ne helpottaa kun ensin saadaan vauva ulos... Oli kyl kätilötkin ihan ihmeissään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun kaverilla tuli koko raskauden ajan ihan normaalisti menkat. Ei edes tiennyt et on raskaana ennen kun meni sairaalaan kauheitten vatsakipujen vuoksi. Ja siellä sanottiin et kyllä ne helpottaa kun ensin saadaan vauva ulos... Oli kyl kätilötkin ihan ihmeissään...
Joku vielä jaksaa kertoa näitä urbaanilegendoja. Tapahtui kaverille tai kaverin kaverille...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla tuli kans normaalisti ekat menkat, vasta toisten jäätyä pois tajusin tehdä testin. Mitään oireita ei ollut. Oli kyllä helppo alkuraskaus!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:Valemenkat tuli ensimmäisen raskauden aikana normaalisti muuten, mutta kesti vähemmän aikaa ( mulla siis aiemmin kesti yli 10pv, sit raskaana ollessa 5pv ) koko raskauden ajan. Vaan kauheasta pahoinvoinnista ja oksentelusta tiesin mennä lääkäriin, jossa todettiin raskaus rv 7 plus jotain. Vatsa alkoi kasvamaan rv 18, samoihin aikoihin tunsin liikkeetkin, ja ilman pahoinvointia en olisi tiennyt olevani raskaana ennen noita viikkoja.
Toisen raskauden ajoilta en muista, mutta silloin taisin olla ilman menkkamaisia vuotoja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla tuli kans normaalisti ekat menkat, vasta toisten jäätyä pois tajusin tehdä testin. Mitään oireita ei ollut. Oli kyllä helppo alkuraskaus!![]()
Ja siis menkat oli täysin normaalit ja tuli ihan ajallaan ja kesti normaalin ajan? Yritittekö raskautta? Oliko ennestään lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:Valemenkat tuli ensimmäisen raskauden aikana normaalisti muuten, mutta kesti vähemmän aikaa ( mulla siis aiemmin kesti yli 10pv, sit raskaana ollessa 5pv ) koko raskauden ajan. Vaan kauheasta pahoinvoinnista ja oksentelusta tiesin mennä lääkäriin, jossa todettiin raskaus rv 7 plus jotain. Vatsa alkoi kasvamaan rv 18, samoihin aikoihin tunsin liikkeetkin, ja ilman pahoinvointia en olisi tiennyt olevani raskaana ennen noita viikkoja.
Toisen raskauden ajoilta en muista, mutta silloin taisin olla ilman menkkamaisia vuotoja.
Oliko raskaus kuitenkin toiveissa vai vahinko?