Menkat myöhässä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariak

Vieras
Menkkojen olis pitänyt jo alkaa... Rinnat kipeänä ja hirmu väsy päällä. Voiskohan olla...?! Haluaisin tehdä testin, mutta toisaalta yritän valaa itseeni kärsivällisyyttä. Että jos sen testin nyt tekee ja se onkin negatiivinen, niin se on sitten pettymys. Mutta entä jos ne menkat ei ala vielä huomennakaan? Ja entäs jos ne onkin vaan muuten vaan myöhässä? Ja sitten jos olenkin raskaana, mites tästä eteenpäin? Pitäis muuttaa ja yrittää valmistua koulusta äkkiä. Hirveesti tekemistä... Mutta olis se silti niin ihanaa!!! Onko joku muukin tämmöisen jännityksen vallassa?

No, jännityksen vallassa kyllä, mutta kun ollaan jo muutamia kuukausi yritetty ja petytty, niin jännitys on vähän erilaista.

Olet järkevä jos vielä muutaman päivän odottelet ja sitten vasta testailet.

Jos plussa tulee, niin kovasti onnea! Kyllä ne asiat sitten järjestyy. Lapsi kun kuitenkin syntyy sitten vasta 9 kk kuluttua, niin muutto ja muut kiireiset asiat ehtii kyllä. (Eikä se aika tykkänään lopu syntymän jälkeenkään. )

Malttia ja onnea!

Olen ollut, siksi pakko kirjoittaa sinulle. Niin tutulta tekstisi kuulosti.
Mulla oli kans menkat myöhässä, rinnat kipeänä ja särkyä siellä täälllä. Väsymys tuli myöhemmin, ihan mieletön väsy. Tutkailin merkkejä menkkojen alkamisesta. Vajaan viikon olivat myöhässä niin mies kehotti tekemään testin.. hui, jännä tunne valtaa vieläkin. :)
Tein testin ja vahvasti oli plussalla. Se oli uskomatonta, nimittäin meilläkin oli asiat ""vähän"" kesken. Ei edes asuttu yhdessä ja kaikenlaista. Koko ajan oltiin tehty töitä sen eteen, että päästään yhteen. Plussa pisti meihin todella vauhtia, positiivisesa mielessä.
Kaikki asiat järjestyi, asiat meni niin kuin oltiin suunniteltu ja se että alusta asti toivottu vauva niinkin pian.
Nyt lapsemme on 9 kk, elämä rullaa ja toisesta lapsesta haaveillaan.
Tsemppiä nyt ja jatkossa!!

Olin koko päivän jännityksen vallassa kp 29/27. Olo ollut pari päivää krapulainen ja itkuinen kunnes tein illalla apteekin raskaustestin jeeejeeejeeeeeeee : ) ++++++++
tuli. Ilmeisesti omalla kohdallani ihan luotetava testi. Tee ihmeessä. Sainpahan siitä selityksen oudolle ololleni ja olen ollut yhtä hymyä. Plussaonnea.

Onnea onnea aina oln ilo kuulla että plussia tulee lisää:) ite lopullinen varmistus oli kyl apteekin raskaustestillä myös et uskon et se on hyvä testi kaikin puolin ja ainakin selkeä!!!

Yhteistyössä