Menkat myöhässä, APUA!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakara

Vieras
elikkä viimeisimmät kuukautiset oli 10. pvä lokakuuta, sen jälkeen olen ollu yhdynnässä kumin kanssa ihan alusta loppuun, paitsi 31.10-1.11 välisenä yönä ilman mitään ehkäisyä... siinä oli menossa kp 22..

MUTTA NYT, menkat myöhässä ja menossa siis kp35.. testi näytti negaa eilen ja edellispäivänä.. menkkoja vaan ei näy.. :'( normikierto on n30-32pvä

Oon todella yksin tän asian kanssa..
Ja homman nimi onkin tämä, että nä muutamat yhdynnät 10.10-24.10 (kumin kanssa) tapahtu sellasen lyhyen tuttavuuden, pienen ihastuksen kanssa (sinkkuna),

ja tä ehkäisemätön 31.10 tapahtu mun rakkaan entisen poikaystävän kanssa, jonka kanssa päätettiin tuona kyseisenä iltana palata yhteen...
JESSUS... oon niiiin pihalla enkä todellakaan tajua mikä tässä nyt olis mahdollista ja mikä ei.. :/

Viisaammilta apuja?

Voi ihan stressinkin takia olla myöhässä. Ilmeisesti siis et toivo olevasi raskaana? Mahdollistahan sekin toki on, ja jos vielä epäilet eikä menkat ala esim. viikon sisään, niin tee uusi testi.

mulla kierto vaihtelee 28-35 ja kun lasta alettiin yrittämään niin tein testin aina vasta jos olin 1-2 viikkoa myöhässä. Ja usein negatiivinen tuli koska ilmeisesti jännityksen takia olin myöhässä joten en vielä hätäilisi asian kanssa. Tee uudestaan myöhemmin.

Ja oot kuitenkin käyttäny ehkäisyä sen edellisen ehdokkaan kanssa? Jos laskee sun normikierron mukaan niin silloinhan se edellinen ehdokas olisi isä jos ehkäisy olisi pettänyt. Esim. 30-14 on kp16(ovulaatio)

ovulaatio on kyllä voinu hyvinkin viivästyä ja koska olit vain sen poikaystäväsi kanssa ilman ehkäisyä, niin todennäköisesti hän on isä, edelleenkin JOS olet raskaana

Mulla ei ole oikeestaan mitään käryä mistää ovulaatioista tai mistään ku en oo sellasia joutunu tällee ennen miettimään.. raskaana ollu mutta sillon oli selviä nä isähommat ni ei niitä sen kummemmin sitte miettiny.. en tiiä.. ja nyt on niin epäuskonen ja epätoivonen olo muutenkin.. pää ouhki miettimisestä ja seinät kaatuu päälle ku oon niin yksinäinenkin..

Yhteistyössä