Menkat, mutta silti haamu?!?

Mulla on alkion siirrosta nyt 13 päivää, tuhruvuoto alkoi jo neljä päivää sitten. Tänään jo ihan kunnon vuotoa ja olin varma ettei tärppiä. Tuli niin paljon vuotoa tuli että päätin jättää päivä lugen jo pois.. nyt sitten tein varmuudeks testin et uskaltaisin lopettaa luget, niin näytti haamua!! Epäilen jotain kemiallista, toivottavasti vaan ei kohdunulkonen!!

Onko kellään kokemusta tälläsesta? Ois tietty ihanaa jos jollain ois tämmönen vielä oikeeksi plussaks kääntynyt, mutta jotenkin en kyllä millään voi uskoo et tää päättyis vielä hyvin.. Mitään oireitakaan ei oo. :'(

 
Moikka, mulla ei ihan vastaavaa tilannetta, mutta takana yksi keskenmeno kuiteskin.
Silloin ei vuotoa ollut, mutta hcg ei vain noussut normaalisti, ja ultrassa todettiin, että alkion kehitys oli pysähtynyt.
Oireesi kuulostaa huolestuttavalta, mutta joillainhan voi olla vuotoa, ja raskaus silti jatkuu.
Kannattaisi varmaan käydä veritestissä, niin se kertoo enemmän.
Voimia sinne :hug:
 
Kiitos vastauksesta! Tilanne on vielä auki, huomenna saan verikokeen tuloksia. Ei varmaan hyvin pääty.. tänään alkanut aika kovat mutta lyhytkestoiset viiltavät kivut alavatsan kohdalla. Ei koskaan normaali menkat oo tuntunut noin kovana kipuna.
 

Yhteistyössä