Menkat ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 12 vuotias tyttö

Ja minulla on menkat alkanut mutta 13.5.2018 tuli vähän verta paperille ja sit sen jälkeen ei tullut kuukauteen tai yli kuukauteen? Ovatko menkat alkaneetsilloin? 23.6.2018 tuli paljon enemmän ja 9 päivää kesti?

Ja olen ollut pojan kanssa sängyssä 15.4.2018 voiko se aiheuttaa sen epä tavallisen menkka ajan? Ja tosiaan ihan sitä puuhaa sängyssä hommailtu... ”penis pillussa”

Olen 12 vuotias tyttö

Ja minulla on menkat alkanut mutta 13.5.2018 tuli vähän verta paperille ja sit sen jälkeen ei tullut kuukauteen tai yli kuukauteen? Ovatko menkat alkaneetsilloin? 23.6.2018 tuli paljon enemmän ja 9 päivää kesti?

Ja olen ollut pojan kanssa sängyssä 15.4.2018 voiko se aiheuttaa sen epä tavallisen menkka ajan? Ja tosiaan ihan sitä puuhaa sängyssä hommailtu... ”penis pillussa”
Ja todella siis oksensin hissan kirjojen päälle 13.5.2018 ja silloin huomasin että wc paperille tuli verta vähän kun juoksin vessaan

No minusta ei vitutusta saa noin nuorena vittusaataana homoja ootte gay gay fuck saatana pame omaa isääs ja äitiäs mä tarvin mies seuraa 07-05 kiitos nro tänne

Koska sinulla on ollut kuukautiset kesäkuussa niin tuskin olet raskaana. Todella harvoin naisella tulee menkat raskaana ollessa.

Hankkikaahan kondomeja jos seksiä haluatte harrastaa. Kovin nuori olet vielä.