Menkääpäs nyt sinne kaakoihin ryyppäämään, saadaan suomen syntyvyys kasvuun

Huh ryyppääminen on kallis harrastus ainaku baariin lähtee ni vähintään parisataa menee joka kerta joka kuukausi sanon et nyt en mene mut sit löydän itteni sieltä kittaamasta kaljaa😡 paljon sulla meni rahaa baariin ku siel kävit ja löysikkö säkin exäs kapakasta?
en löyhtänyt ex kapakasta. ja siitä kun oon kapakassa käynyt on todella kauan. no syömässä ravintolassa joskus. mutta jos ryyppäämään lähtis, niin veikkaampa, että kaikkine kuluineen ei baari ilta kauaksi tuosta parista sadasta heittäis.

en löyhtänyt ex kapakasta. ja siitä kun oon kapakassa käynyt on todella kauan. no syömässä ravintolassa joskus. mutta jos ryyppäämään lähtis, niin veikkaampa, että kaikkine kuluineen ei baari ilta kauaksi tuosta parista sadasta heittäis.
Sillonku joit ni mitä juomii joit joitko kaljaa? Muistakko mikä oli sun ennätys monta juomaa meni päivän aikana mun ennätys on 36 kaljaa yhden päivän aikana miten ees mahtui eikä tullu stoppii nykyään jos juon ni on se joku 20-25 kaljaa ja muutamat shotit kyytipojaksi. Ootkos absinttiä juonnu se on tiukkaa tavaraa ja nousee kyl huppuun harvoin ite juon viinaa mut joskua. Ja nyt löytänyt jos baarissa shotin otan ni se on 40 prossasta fernettiä tykkään sen mausta ja esim mä en yleensä viskeistä ja muista pidä ku ne närästää mut raakana on yks hyvä ja se on captain morgan rommi. Ootko sä juonu rommii jos oot ni mitä? Mut mee joskus kapakassa käymään tai irrottelet niissä pikkujouluissa?

vierailija
”Kemioiden yhteensopivuus selvisi parin viinilasillisen jälkeen paljon mutkattomammin kuin katselemalla kriittisesti kuvia Tinderissä.”

Ristiriitainen lause vaikka on olevinaan hauska.
Minulla on päinvastaisi kokemuksia. Kännissä ja kapakan hämärissä valoissa arvostelukyky laskee. Seuraavana päivänä hävettää, ja en halunnut olla tyyppien kanssa missään tekemisissä. Työpaikoilla sutinaa en ole koskaan harrastanut.
Tinderi on kammottava keino tutustua ihmisiin. Hyvin moni on sitä käyttänyt, ja pettynyt raskaasti.

”Kemioiden yhteensopivuus selvisi parin viinilasillisen jälkeen paljon mutkattomammin kuin katselemalla kriittisesti kuvia Tinderissä.”

Ristiriitainen lause vaikka on olevinaan hauska.
Minulla on päinvastaisi kokemuksia. Kännissä ja kapakan hämärissä valoissa arvostelukyky laskee. Seuraavana päivänä hävettää, ja en halunnut olla tyyppien kanssa missään tekemisissä. Työpaikoilla sutinaa en ole koskaan harrastanut.
Tinderi on kammottava keino tutustua ihmisiin. Hyvin moni on sitä käyttänyt, ja pettynyt raskaasti.
Sä oot oikeessa kännissä ei kannattaisi tutustua ku se saattaa vääristää sitä aitoa kemiaa ja sit seuraavana aamuna se ei toimikkaan samalla lailla ku kännis on vähän sekavaa kuitenkin. Ei aina näin mut itel aika usein et se mikä kännistä on alkanut ei kestä.

vierailija
Just.. no onneksi ei tarvitse tuollaisia enää miettiä.
👍Tuo asia jäi lisäämättä edelliseen viestiini.
Viihdyin nuoruudessani ravintola Josafatissa. Baarissa työskenteli ihana ulkomaalainen nuorimies, jolla oli hauskat jutut. Hän nautti asiakkaidensa hauskuttamisesta. Asuin ravintolan lähellä, ja olihauska käydä tanssimassa. Sitten aloin käydä jazztanssitunneilla. Yhden kotiin saattajani nenä oli jäädä ulko-oven väliin, kun painoin sen hänen edessään kiinni.
Toisen tanssittajan kanssa oli niin mielenkiintoiset jutut, että olimme viimeiset asiakkaat, ja tarjoilija kävi monta kertaa sanomassa, että ravintola suljetaan. Tapasimme myöhemmin hänen kotona. Myöhemmin miehestä ei kuulunut mitään. Kun hän otti yhteyttä pitkän ulkomaan työmatkan jälkeen, olin jo tavannut elämäni miehen. Sen jälkeen en ole vilkaissut miesoletetuihin.
Miksi pilata hyvä maku suussaan ikävillä uusilla nöyryytyksillä?
Tällä palstalla elämästään raportoiva Super-Setis on hyvä esimerkki tyypistä, jota en taatusti huolisi edes yhden sokerittoman Coca-Cola-hörpyn seuraksi.

Otat kato isoäippä rennosti ja meet pitkäst aikaa vihteelle tässä kaijakoon super naiset korkkarit kattoon nääs🤠 välil voi juhlii.

vierailija
Tuo asia jäi lisäämättä edelliseen viestiini.
Viihdyin nuoruudessani ravintola Josafatissa. Baarissa työskenteli ihana ulkomaalainen nuorimies, jolla oli hauskat jutut. Hän nautti asiakkaidensa hauskuttamisesta. Asuin ravintolan lähellä, ja oli hauska käydä siellä tanssimassa. Sitten aloin käydä jazztanssitunneilla. Yhden kotiin saattajani nenä oli jäädä ulko-oven väliin, kun painoin sen hänen edessään kiinni.
Toisen tanssittajan kanssa oli niin mielenkiintoiset jutut, että olimme viimeiset asiakkaat, ja tarjoilija kävi monta kertaa sanomassa, että ravintola suljetaan. Tapasimme myöhemmin hänen kotona. Myöhemmin miehestä ei kuulunut mitään. Kun hän otti yhteyttä pitkän ulkomaan työmatkan jälkeen, olin jo tavannut elämäni miehen. Sen jälkeen en ole vilkaissut miesoletettuihin.
Tällä palstalla elämästään raportoiva Super-Setis on hyvä esimerkki tyypistä, jota en taatusti huolisi edes yhden sokerittoman Coca-Cola-hörpyn seuraksi.

vierailija
Tuo asia jäi lisäämättä edelliseen viestiini.
Viihdyin nuoruudessani ravintola Josafatissa. Baarissa työskenteli ihana ulkomaalainen nuorimies, jolla oli hauskat jutut. Hän nautti asiakkaidensa hauskuttamisesta. Asuin ravintolan lähellä, ja olihauska käydä tanssimassa. Sitten aloin käydä jazztanssitunneilla. Yhden kotiin saattajani nenä oli jäädä ulko-oven väliin, kun painoin sen hänen edessään kiinni.
Toisen tanssittajan kanssa oli niin mielenkiintoiset jutut, että olimme viimeiset asiakkaat, ja tarjoilija kävi monta kertaa sanomassa, että ravintola suljetaan. Tapasimme myöhemmin hänen kotona. Myöhemmin miehestä ei kuulunut mitään. Kun hän otti yhteyttä pitkän ulkomaan työmatkan jälkeen, olin jo tavannut elämäni miehen. Sen jälkeen en ole vilkaissut miesoletetuihin.
maistuisko sulle sitten ehkä 3: n kimppa nikkien @kruuttis & @Johnny Appleseed kanssa?

vierailija
Ei ole kuule metodeista kiinni, vaan naisten ailahtelevasta luonteesta.

Syyte saattaa tulla vasta jopa kymmenien vuosien päästä.
Olet tavannut sitten omituisia naisia - tai sitten et ollenkaan. Joka tapauksessa kannattaa aina katsoa vähän peiliin. Sitä paitsi eivät baarit ole välttämättä hyviä kohtauspaikkoja.

Tsemppiä etsintään :) Tai kuka tietää, ehkä joku löytää sinut ja yllätyt positiivisesti ;)

Sillonku joit ni mitä juomii joit joitko kaljaa? Muistakko mikä oli sun ennätys monta juomaa meni päivän aikana mun ennätys on 36 kaljaa yhden päivän aikana miten ees mahtui eikä tullu stoppii nykyään jos juon ni on se joku 20-25 kaljaa ja muutamat shotit kyytipojaksi. Ootkos absinttiä juonnu se on tiukkaa tavaraa ja nousee kyl huppuun harvoin ite juon viinaa mut joskua. Ja nyt löytänyt jos baarissa shotin otan ni se on 40 prossasta fernettiä tykkään sen mausta ja esim mä en yleensä viskeistä ja muista pidä ku ne närästää mut raakana on yks hyvä ja se on captain morgan rommi. Ootko sä juonu rommii jos oot ni mitä? Mut mee joskus kapakassa käymään tai irrottelet niissä pikkujouluissa?
enpä oo kaljaa koskaan tykännyt juoda. ja se mitä oon sit juonut riippuu vähän paikasta. shotteja jos on työlästä päästä vessaan. suosikki on mansikkamargarita. ja varsinkin kesällä, kun siihe saa uusia tuoreita mansikoita. ei ole mitään tarvetta ja haluja irroitella oikeestaan nykyisin. varmaan tuolla pikkujouluissa ruuan syön viinin kanssa ja jonkun drinksun otan

Yhteistyössä