Menisitkö naimisiin jos et saisi olla erityinen prinsessa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Jos sillä tätä tarkoitetaan, samaa mieltä. Vaikka en ehkä luonnehtisi "liikaa aikuisuutta" rumaksi, tylsäksi pikemminkin.
Joo, näin minäkin varmaan. Jos nyt yleensä jaksaisin ottaa toisten olemukseen kantaa, samahan se minulle... Ja en oikeastaan jaksa kiinnittää huomiota enää nykyisin muiden tyyleihin muuten kuin positiivisessa mielessä, eli kiinnitän huomiota lähinnä niihin, joiden tyylistä tykkään, enkä vatvo mielessäni niitä, jotka eivät miellytä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28710777:
No se mies yritti tietysti vain provosoida kaikkia suuttumaan. En minä kyllä menisi sanomaan, että joku on ruma. Itse tykkään enemmän tietynlaisesta tyylistä, joku muu tykkää toisenlaisesta. Voi tietysti olla, että se nimimerkki "mies" tarkoitti jotain aivan toista, koska kerran näki liiallisen aikuisuuden vastakohtana prinsessaleikit. En edelleenkään saa kiinni siitä prinsessa-ajatuksesta, ja hän voisi mielellään tulla kertomaan, mitä sillä tarkoittaa. Tuskin kuitenkaan, että aikuiset naiset kulkisivat tiara päässä ja oikeasti leikkisivät prinsessaa samoin kuin päiväkoti-ikäiste lapset?
mies ei kyllä onnistu suututtamaan minua, ehkä hieman ärsyttämään. Toisaalta, hän on niin ennalta-arvattava, että se on oikeastaan hauskaa.

En minäkään oikein sitä prinsessa-ajatusta tajua, en myöskään kun ihmiset puhuvat lapsistaan pikkuprinsessoina tai -prinsseinä. Se on jotenkin imelää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28710786:
Joo, näin minäkin varmaan. Jos nyt yleensä jaksaisin ottaa toisten olemukseen kantaa, samahan se minulle... Ja en oikeastaan jaksa kiinnittää huomiota enää nykyisin muiden tyyleihin muuten kuin positiivisessa mielessä, eli kiinnitän huomiota lähinnä niihin, joiden tyylistä tykkään, enkä vatvo mielessäni niitä, jotka eivät miellytä.
Tämä minullakin :)

omituinen kysymys
[QUOTE="Vieras";28707019]Jos mies haluaisi että molempien sormukset, puvut ja höösäykset maksaa saman verran. Ja saman verran panostetaan vieraiden, myös lasten viihtyvyyteen. Jos pitää tinkiä tilan outfitistä niin sitten tingitään jotta kaikki tärkeät ihmiset perheineen pääsee mukaan. Jos raha ei riitä kaikkien ruokaan niin tingitään vähän tiarasta ja taas moni saa ruokaa ja viihdettä.

Haluaisitko tuollaiset häät ja menisitkö naimisiin jos miehesi tuota haluaisi?[/QUOTE]

Yleensä naisen hääpuku maksaa enemmän vuokrattunakin. Moniko mies haluaa kihlojen lisäksi toisen sormuksen ja vielä timanttisormuksen? Ja mitä muuta höösausta? Meikit ja hiustenlaitto miehelle, manikyyri, kasvohoito? En menis tuollaisen miehen kanssa naimisiin vaikka en prinsessaa haluakkaan esittää. Vieraiden pitää tietysti viihtyä, niin lasten kuin aikuistenkin ja jostain voi aina tinkiä.

Tiqustiina
sain prinsessa häät jotka kuvittelin olevan unelmieni häät-->avioero.
jos joskus menen vielä naimisiin teen sen oikeasti rakkaudesta ja sitä ei mitata tällä kertaa rahalla. riittää kuin se oikea on läsnä :heart:

Mies kertoo
Yleensä naisen hääpuku maksaa enemmän vuokrattunakin. Moniko mies haluaa kihlojen lisäksi toisen sormuksen ja vielä timanttisormuksen? Ja mitä muuta höösausta? Meikit ja hiustenlaitto miehelle, manikyyri, kasvohoito? En menis tuollaisen miehen kanssa naimisiin vaikka en prinsessaa haluakkaan esittää. Vieraiden pitää tietysti viihtyä, niin lasten kuin aikuistenkin ja jostain voi aina tinkiä.
Ei muuten maksa, naisten hääpukuja saa halvallakin vuokrattuna, jos mies haluaa esimerkiksi vähänkään mitään erityisempää, vaikka tietyn värisen shaketin, vuokra on hirveä. Toki sinulla on tausta-ajatuksena ettei mies mitään erityistä saa haluta, mutta naisen ei tarvitse tyytyä edulliseen peruspukuun.

Monillakin miehillä on nykyään kaksi sormusta, ja mikään laki ei vaadi timanttia naisenkaan sormukseen.

Mies ei ehkä halua kasvohoitoa, mutta saattaa haluta tietyn bändin, tietyn hääauton tai vaikka hääpaikalle kaikki ystävänsä. Toki ymmärrän että sinulle morsiamen manikyyri on tärkeämpää kuin se saako sulhanen haluamansa hääauton tai kaverinsakin paikalle, mutta ei sekään ole mikään sääntö.

En ikinä menis tuollaisen naisen kanssa naimisiin, jonka mielestä jotenkin automaattisesti naisen haluamat asiat on tärkeämpiä kuin miehen, joku manikyyri on läheisiä tärkeämpi.

"vieras"
no menisin.. naimisiin menin ihan muista syistä kuin häiden takia. Itse asiassa miehen toiveesta hääjuhla ylipäätään pidettiin, mulle olis riittänyt se maistraattivihkiminenkin. Mua ahdistaa olla juhlakaluna ja kaikkien huomion keskipisteenä, joten mieluusti menisin niin ei-prinsessana kuin mahdollista. Itsekin pitäisin häiden kannalta tärkeämpänä, että kaikki tärkeät ihmiset kutsutaan, muusta voi tinkiä.

Jos naimisiin meno kaatuu siihen, että miehellä ja naisella on kovin erinäkemykset siitä, kuinka se tehdään, pitäisi sen ehkä jo kertoa jotain parisuhteen laadusta ja siitä, mitä on odotettavissa muissakin "isoissa" linjoissa...ehkä.

Yhteistyössä