Menisitkö raskaana naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Minun vastaukseni: Ehdottomasti en!

Nykyään näyttää olevan yllättävän yleistä, että mennään raskaana naimisiin. Itse ajattelen, etten voisi ikinä tehdä niin. Siirtäisin vaikka häitä jos tulisin yllättäen raskaaksi.

Syystä että: haluan olla kauneimmillani omissa häissäni ja siihen pullea vyötäröinen tai pahoinvointejen nuivettama odottaja ei mielestäni pysty. Haluan myös päivän itselleni ja miehelleni enkä jakaa sitä fyysisesti kenenkään kanssa. Tarkoitan tällä siis vauvan aiheuttamia tuntemuksia, kuten potkuja ja mylläyksiä ja ihan muitakin vaivoja pahoinvoinneista närästykseen. Lisäksi haluan omana päivänäni voida nauttia juhlajuomana shampanjaa ja punaviiniä.

Nämä ovat vain minun aatoksiani, muiden tekemiset eivät ole minulta pois.

Jos eroaisin ja menisin vielä joskus naimisiin, niin voisin hyvinkin olla raskaana häissäni. Ihan sama.

Mutta ekaa avioliittoani EN olisi halunnut solmia raskaana ollessani, tai jo äidiksi ehtineenä.

Itse menin raskaana naimisiin. Häämme piti olla syksyllä, mutta peruuntui äitini jouduttua auto-onnettomuuteen. Olimme ajatlleen yrittää vauvaa häiden jälkeen ja en tuosta aikataulusta halunnut lipsua (ikää yli 30v), joten pidimme häät sitten loppukeväästä, kun kaikki olivat kunnossa (ja suureksi ilokseni meillä oli heti tärpännyt ja olin raskaana)

Toisaalta en ole koskaan häistä erityisemmin unelmoinut, joten ehkä se auttoi asiaan :)

Hmmm en varmaankaan ja syyt:
-Haluan olla hoikka morsian :D Joo pinnallista mutta näin haluan..
-Vaikkei saisi ajatella mitä muut ajattelee, niin en silti haluaisi muiden kuvittelevan, että mennään naimisiin vain koska pakko äkkiä ennen vauvaa..näitäkin vanhanaikasia on varmaan..:D
-En jaksaisi varmaan kovinkaan kauaa sitä juhlaa kun väsyttää

Esikoinen nyt tuloillaan enkä voisi kuvitella jaksavani hääjuhlaa :o
Ensi vuoden kesäkuussa soi meidän kirkonkellot :D

Jos haluaisin silloin naimisiin niin miksikäs ei. Mitään isoja prinsessahäitä en ole koskaan halunnut. Matalammalla profiililla ja läheisimpien kanssa riittää. Ja jos sulhasena olisi tuo nykyinen mies niin alkoholiakaan ei häissä taidettaisi tarjota, eli senkään puoleen ei merkitystä.

Mä menin naimisiin raskausviikolla 36+3 :D Muutenkin raskausaikana koin olevani kauneimmillani, teetin itselleni hääpuvun joka korosti kauniisti vatsaani. Ja koska en muutenkaan alkoholia käytä, niin ei haitannut yhtään ettei hääjuhlassa voinut skumppaa maistella.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
En, menisin ennen raskautta.

tulisit vahingossa raskaaksi miehellesi ennen naimisiin menoa? Abortoisitko lapsen sen takia, että saisit "neitseelliset" häät?
En tietenkään vaan huolehtisin ettei semmoista "vahinkoa" pääsis tapahtumaan. :)

Miten siitä voi 100% varmasti huolehtia? No tietysti olemalla harrastamatta seksiä, sitäkö tarkoitat? E-pilleritkään eivät ole 100 % varmat.

Menin, kahdeksannella kuulla. Ja ihan suunnitellusti. Minulle eivät häiden ulkonaiset puitteet olleet milläänlailla merkityksellisä, hetki oli täydellinen, vain me kaksi ja maha. Ja ihan salaakin vielä, mutta hyväksytysti ja odotetusti. Halusimme tapahtuman olevan sellainen, jota me arvostamme ja josta nautimme. Onnea on nyt jatkunut jo 14 vuotta. kuen ap sanoi, jokainen tyylillään. Vai sanoiko se..

EN. Olen kerran ollut häissä joissa oli aika viinaan menevää porukkaa... morsian oli raskaana (yhdessä minun kanssa ;) ) ja eihän meillä hauskaa ollut tippaakaan, morsian oli kuin hapankorppu, muut oli kännissä kuin mitkäkin...musiikki raikas ja yritin pitää morsmaikulle seuraa kun muut juhli ja morsianta selvästi raskaus väsytti. Tää "meidän piiri" on sellainen että kun juhlitaan niin sitten juhlitaan ja kunnolla... Kyllä haluan omissa häissäni sitten joskus juhlia muitten mukana enkä vaan istua kuin tatti maha pystyssä naama norsun veellä.

Menin, kun oli "pakko"... :) Onneksi rakastan miestäni. Olisin voinut mennä hieman myöhemminkin, mutta piti mennä ennenkuin maha alkaa näkymään... Ihanan vanhanaikaiset vanhemmat meillä! :)

En haluaisi mennä. Samat syyt kuin ap:llakin. Haluan olla hääpäivänäni kauneimmillani ja superhoikka. Haluan myös nauttia kuoharia mielin määrin. Enkä halua sukulaisten luulevan että menen naimisiin vain siksi että olen tullut raskaaksi.

Taitaa olla pakko, kun hääkutsujen lähettämisen jälkeen huomasin olevani raskaana :) Useamman vuoden yrityksen jälkeen ja biologisen kellon jo lähes sammuttua en kyllä muuta mitään suunnitelmia juuri nyt!