Menisitkö legginsessä häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Mun mielestä ne ei oo ollenkaan juhlavat. Muutenkin monet laittaa aivan liian arkiset vaatteet häihin. Onko nyt niin vaikeaa laittaa juhlava mekko ja sukkahousut? Kamalin asu on sellainen jossa mekon sijasta on todella lyhyt tunika ja legginssit, yöks.

Aika monet silti niitä legginssejä käyttää häissä. Viime viikolla oli häissä jossa oli ainakin 5 naista legginsessä ja kun kattoo esim. neljät häät-ohjelmaa niin sama juttu. Mutta brittiversiossa ei kyllä näy legginssejä, ehkä ne osaa pukeuta paremmin.

[QUOTE="heh";24389017]En mutta mä nyt en pidä moista vaatekappaletta muutenkaan. Paitsi talvella pitkien housujen alla ja silloinkin kutsun niitä kalsareiksi...[/QUOTE]

Juur niin, ei kuulu häihin eikä minnekään muualle.

Ehkä, jos sattusi olemaan juuri asuunsopivat koristeelliset ohuen ohuet eli sopisi mekkoon ja kenkiin täydellisesti. Mutta en laittaisi paksuja kalsareita muistuttavia.

En, kyllä se pitää olla kaunis etiketin mukainen juhlamekko ja sukkahousut. Jos ei mekko passaa niin juhlava toppi ja suorat housut / hame. Ja tietenkin asuun sopivat asusteet jotka ei ammu yli.

Porukka voi kiskoa ne legginsit, tunikat ja varvassandaalit ruokakauppaan...

Just mietin että laittaisin huomisiin häihin legginsit ja tunikan :) Olen raskaana rv 39 ja nuo on ainuut mitkä vielä sais päälle mahtumaan...jotenkin ei vaan tee mieli enää tässä vaiheessa lähteä kauppaan ostamaan jotain raskausajanmekkoa, kun tietää että ei sitä varmaan enää kovin montaa päivää tule päällään pitämään :/

Meillä on kuun lopussa tutun häät ja silloin olen 27.rv:llä. Vanhat juhlamekot ei todellakaan mahdu päälle, joten itse varmasti joudun tyytymään juhlavaan tunikaan ja legginsseihin. Yhtä juhlaa varten en aio käyttää mekkoon 100€, vaan mielummin annan siitä osan rahana hääparille kun toivoivat rahaa lahjaksi...

Meillä on kuun lopussa tutun häät ja silloin olen 27.rv:llä. Vanhat juhlamekot ei todellakaan mahdu päälle, joten itse varmasti joudun tyytymään juhlavaan tunikaan ja legginsseihin. Yhtä juhlaa varten en aio käyttää mekkoon 100€, vaan mielummin annan siitä osan rahana hääparille kun toivoivat rahaa lahjaksi...

Mä ostin kyllä ihan juhlavan mekon H&M:ästä 30 eurolla. Ei ollut äitiysmekko, mutta sen verran joustava että mahan kanssa mahtui hyvin loppuraskaudesta. Miksi raskaus pitäisi olla tekosyy käyttää kalsareita mekon kanssa?

[QUOTE="aloittaja";24390324]Mä ostin kyllä ihan juhlavan mekon H&M:ästä 30 eurolla. Ei ollut äitiysmekko, mutta sen verran joustava että mahan kanssa mahtui hyvin loppuraskaudesta. Miksi raskaus pitäisi olla tekosyy käyttää kalsareita mekon kanssa?[/QUOTE]

Kuva, pliis!

[QUOTE="alma";24390470]Kun en vaan ymmärrä, mikä niissä legginsseissä kiehtoo... Ne lyhentää sääriäkin ihan älyttömästi.[/QUOTE]

En minakaan ymmarra. Miksei samalla vaivalla voi kayttaa sukkahousuja jotka eivat "katkaise" sääriä.

Yhteistyössä