No niin tyylitietoiset, ohoi! Pystyisittekö auttamaan yhtä onnetonta sillä saralla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Häät olis tiedossa ja mä ajattelin laittaa sinne sellaisen juhlavan tunikan, jossa on mustaa ja hopeaa. Se on tosi nätti (mun mielestä), mutta nyt on ongelma alaosan kanssa. Mä luin täältä palstalta että legginssit on ihan out-yök-perisynti häissä, joten ilmeisesti ei niitä sitten? Tunika on kuitenkin ihan liian lyhyt voidakseen olla ilman alaosaa.

No, mäpä hokasin että mulla on semmoiset juhlavat, hieman kiiltäväpintaiset, mustat housut. Ne taitais sopia aika hyvin tuon tunikan kanssa.

Mutta... mä olen siis mustissa kokonaan. Onko se ihan kauhian syntistä häissä? Entä ylipäätään housut?

Miten ois juhlavat housut, esim. tyylikkäät pellavahousut tai satiinihousut, jotain toista väriä? Vaikka vaaleanharmaat? Capripituisetkin vois olla, jos materiaali on arvokkaan oloista, esim. raakasilkkiä tms.

Housuja ei yleensä suositella häihin, toki riippuu minkämoiset häät on kyseessä, muodolliset vai kaveribileet? Mun silmään nätit legginsit sopisivat hyvin hääpukeutumiseen jonkun kauniin tunikan kanssa, mutta mähän olen ammatiltani vain pukeutumisneuvoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23909046:
Kuule sunlainen nainen ei tarvii mitään akkojen tyylineuvoja! Laitat ne legginssit vaan jos kerta olit niitä ajatellut ja näytät varmasti erittäin hyvältä. Kuten aina.

Samaa mieltä!!

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23909046:
Kuule sunlainen nainen ei tarvii mitään akkojen tyylineuvoja! Laitat ne legginssit vaan jos kerta olit niitä ajatellut ja näytät varmasti erittäin hyvältä. Kuten aina.

Olen samaa mieltä!

Kiitti Pölyesteri ja uuniomena:heart:.

Mä en viitsis ostaa erikseen noita häitä varten vaatteita ja tuon tunikan ostin just hiljattain Nizzan matkalle. Ja tykkään siitä kovasti, se on mun mielestä kaunis. Mutta jospa uskaltautuisin sille legginssi-linjalle, sitä alunperin ajattelin kyllä. Ja tietty korolliset kengät. Kiitos kaikille vastanneille :flower:

Nyt en kyllä millään jaksa. Mutta voisin kyllä joku toinen kerta laittaakin :).

Jep!

Sä oot niin upea nainen, että näytät taatusti hyvältä vaikka jätesäkissä, joten siltä osin huoli pois!

Sitten yksi kysymys: jos on tunika ja sen kanssa leggarit, niin kuinka onnistuu kumartelu? Huomasin tässä yksi päivä, kun meinasin lähteä ohuemmissa ns. sukkahousuleggareissa ja tunikassa töihin, että alushousut vilkkuu, jos joutuu kumartelemaan. Paksummat toimii, mutta noiden ohuiden leggareiden kanssa saa olla kyllä aikas pitkä, mekkomainen, tunika, että meikämamma voi kuvitella liikkuvansa julkisesti ne päällä... tai sit mä en vaan osaa.

anteeksi tunkeiluni toisen ketjuun..

Mutta tuosta mustasta väristä. Voiko häihin laittaa koko mustan mekon? ajattelin laittaa rinnukseen sellaisen kukan väriä antamaan. Ja kukkaan sopivat korut.

Mulla on kohtalaiset sääret ollakseni näin isokokoinen, mutta tuo tunika on tosiaan liian lyhyt ollakseen mekko. Ja samasta syystä saan unohtaa myös ohuet leggarit, kaltaiseni sähläri vilauttelisi kalsareita aivan saletisti :D. Eli paksummat pitää olla.

Millaiset muuten on nätit legginssit? Pukeutumisneuvoja, kerro joohan :).

Mutta tuosta mustasta väristä. Voiko häihin laittaa koko mustan mekon? ajattelin laittaa rinnukseen sellaisen kukan väriä antamaan. Ja kukkaan sopivat korut.

Mä en oikein tiedä, että miksi ei voisi? Musta on tyylikäs. Se on vähän vanhanaikaista yrittää kaivaa siitä väristä jotain viestiä tai jotain, että miksi se ei sopis häihin.
Mun mielestä ainoastaan siihen väriin ei kannata pukeutua, mihin morsian pukeutuu, jos se siis on tiedossa etukäteen.

Saa tunkeilla, tietysti :). Mun mielestä musta mekko on silleen helpompi, että sen voi asustaa vaikka millä kivoilla sävyillä. Kun taas tuo mun asu on sikäli hankala, että sitä on hankalampi asustaa. Kyllä mullakin on kahdestikin ollut häissä musta mekko. Toisella kertaa mulla oli marjapuuron väriset asusteet (huivi, laukku ja hiuskoriste), toisella kertaa oli beessit kengät, huivi ja laukku. Ihan fiksut oli, vaikka itse sanonkin :).

Jos sulla on hyvinmuodostuneet sääret, niin kauneimmat on mun mielestä sellaiset puolisääreen ulottuvat, jotka katkeavat just siihen kohtaan missä sääri lähtee taas kapenemaan alaspäin. Korkokengät jalkaan, niin vola, sulla on mallin sääret :)

Jep!

Sä oot niin upea nainen, että näytät taatusti hyvältä vaikka jätesäkissä, joten siltä osin huoli pois!

Sitten yksi kysymys: jos on tunika ja sen kanssa leggarit, niin kuinka onnistuu kumartelu? Huomasin tässä yksi päivä, kun meinasin lähteä ohuemmissa ns. sukkahousuleggareissa ja tunikassa töihin, että alushousut vilkkuu, jos joutuu kumartelemaan. Paksummat toimii, mutta noiden ohuiden leggareiden kanssa saa olla kyllä aikas pitkä, mekkomainen, tunika, että meikämamma voi kuvitella liikkuvansa julkisesti ne päällä... tai sit mä en vaan osaa.

Hyvä kysymys, meillä pomo tuhahti töissä, että onko tämä hameen ja housujen kotiin unohtaminen joku naisten uusi vapausliike? 70-luvulla poltettiin rintaliivejä tasa-arvon nimissä... :D

Kyseisen tuhaduksen aiheutti uudet kesäharjoittelijat, jotka näyttivät unohtaneet puolet vaatteistaan kotiin. Virallista pukukoodia ei ole, mutta toivottavaa olisi, että vaatteet olisivat päällä.

Yhteistyössä