S
Saikkua vai ei.. ??
Vieras
Menisitkö aamulla töihin, jos sinulla olisi koko viikonlopun ollut lämpöä ad. 37.4 ja muita flunssan oireita; yskää, kurkkukipua, päänsärkyä jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menisitkö aamulla töihin, jos sinulla olisi koko viikonlopun ollut lämpöä ad. 37.4 ja muita flunssan oireita; yskää, kurkkukipua, päänsärkyä jne.
Meillä ne on varmasti asiakkaat, jotka tartuttavat ja viikonloppuna olen kuitenkin käynyt lasten kanssa uimassa, siivonnut, lenkittänyt koiraa yms. mitä nyt normistikin..
Minä en oikeastaan tunne itseäni kipeäksi, eikä meiltä kauhean helposti voi olla pois..
Meillä ne on varmasti asiakkaat, jotka tartuttavat ja viikonloppuna olen kuitenkin käynyt lasten kanssa uimassa, siivonnut, lenkittänyt koiraa yms. mitä nyt normistikin..
Arskalle, tekijöitä on kyl tarpeeks..
jos jäisin huomenna kotiin, siivoaisin vaatehuoneen ja kuopuksen huoneen, eli aivan yhtä hyvin voin mennä töihin!!