Menisitkö aamulla töihin, jos.. ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saikkua vai ei.. ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saikkua vai ei.. ??

Vieras
Menisitkö aamulla töihin, jos sinulla olisi koko viikonlopun ollut lämpöä ad. 37.4 ja muita flunssan oireita; yskää, kurkkukipua, päänsärkyä jne.

En menisi, eikä kipeenä kuulukaan mennä töihin. Kohta koko toimisto vuorotellen kipeänä, kun jokainen puolikuntoisena siellä ramppaa. Muistakaa: pomolta ei ihan oikeasti tule kiitosta tuosta "uhrautumisesta", vaikka niin joskus luulisikin.

• Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Meillä ne on varmasti asiakkaat, jotka tartuttavat ja viikonloppuna olen kuitenkin käynyt lasten kanssa uimassa, siivonnut, lenkittänyt koiraa yms. mitä nyt normistikin..

Menisitkö aamulla töihin, jos sinulla olisi koko viikonlopun ollut lämpöä ad. 37.4 ja muita flunssan oireita; yskää, kurkkukipua, päänsärkyä jne.

Jos olis tosiaan vielä su-iltanakin tollanen olo, niin en tod. menis töihin ma. Miksi mennä sairastuttamaan muut? Parempi levätä kotona ja tehdä töitä sit täysteholla sitten kun jaksaa. Jos oliskin parempi olo ma, saattaisin pitää etätyöpäivän.

Hei, oikeesti kukaan ei ole työpaikalla korvaamaton! Ihmetyttää, että nostetaan aina itsensä jalustalle, ko enhän mä voi olla pois, ku työt sillon seisoo... No ei tod. seiso. Herää nyt hyvä ihminen ja hoida ittes kuntton, tai pahimmassa tapauksessa sairastatkin sitten pitemmän kaavan mukaan.

Meillä ne on varmasti asiakkaat, jotka tartuttavat ja viikonloppuna olen kuitenkin käynyt lasten kanssa uimassa, siivonnut, lenkittänyt koiraa yms. mitä nyt normistikin..

No siis, jos mulla on tolleen puolikuntoinen olo, niin mä en kyllä viikonloppunakaan ui enkä siivoa... Koirat tietty voi olla pakko lenkittää, jos sellaisia on. Miten meinasit parantua, kun et levänny ollenkaan?

Riippuuhan se nyt vähän siitäkin mitä työtä tekee ja sairastaminen on myös aika yksilöllistä, joten turha mun mielestä täällä on tuollaista edes kysellä, vaan päätät ap itse menetkö vai etkö. (Itse en menisi, koska työni ei ole yksin toimsistossa istumista ja papereiden pläräämistä.)

Tuntisin vasta sitten itseni kipeäksi, jos mies ja esikoinen olisivat olleet perheen ainoat koiran lenkittäjät, enkä olisi jaksanut vääntäytyä ylös sängystä.. tai suunniteltu uimareissu olisi peruuntunut, viikonloppuvieras pyydetty vasta ensi viikonloppuna jne. jos jäisin huomenna kotiin, siivoaisin vaatehuoneen ja kuopuksen huoneen, eli aivan yhtä hyvin voin mennä töihin!! Porukan ainoan määräaikaisen ei ole myöskään niin helppoa jäädä kotiin..

Pari viikkoa sitte menin melkeen samoilla oireilla töihin ajattelin tyhmänä että kyllä se siitä. Oli siis lämpöä, yskää, kurkkukipua, ei kuitenkaan päänsärkyä. Seuraavana päivänä oliki sit ääni kokonaan veks ja parin päivän päästä en pääsyt enää sängystä ylös koska jo vessareissulla alko oksettamaan ja huimaamaan, antibiootit sitte sain keuhkoputkentulehdukseen ja viikon olin tosi kipeenä.

Eli ei todellakaan kannata puolikuntosena mennä töihin, saa ittensä vaan monin verroin huonompaan kuntoon!

Yhteistyössä