Menin sit tilaa hobby hallista osamaksulla sohvan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vitsit nyt kyllä kaduttaa, kun menin tilaaman tuon soffan. oishan se tosi ihana ja kiva ja juuri mun makuun, mutta tosiaan nyt on tulossa vaan niin paljon menoja ja sitten taas ärsyttää, kun suomisoffasta sais 300e sohvan, mutta kun ei oo taas semmosta könttä summaa laittaa :/

jos tilaus menny jo eteenpäin siellä ni saattaa olla ettei voi enää perua vaan on jo tulossa. Noi isot tulee yleensä hetkessä!!
ja nuku yön yli, ehkä huomenna ei enää kadutakaan, ja nätti ja käytännöllinenhän toi on.

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
jos tilaus menny jo eteenpäin siellä ni saattaa olla ettei voi enää perua vaan on jo tulossa. Noi isot tulee yleensä hetkessä!!
ja nuku yön yli, ehkä huomenna ei enää kadutakaan, ja nätti ja käytännöllinenhän toi on.

Ei kai ne nyt niin nopeesti voi tulla ettei sitä vois enään perua? :O

Voi ttu.

Mulle suurempi merkitys on siinä et mist saan sen tuotteen edullisimmin. Noi hopihoolit sunmuut tarjoo maksuaikaa mut tarpeeks ku vedätte tollasta skriittaa perässä ni kukas sen sitte maksaa. Säästäkää ja ostakaa sit ku on varaa.

nimim. 3500e sohva jäi ostamatta liian pienten alennusten takia.

tilasin ekaa kertaa 400e telkkarin enkä joutunut maksamaan mitään käsirahaa postiin..enkä siitä läppäristäkään..enkä joudu tästäkään kun tilasin sängyn..laskulle ne tulee..ellet oo ottanu postiennakkoa..tost postiennakosta en oo muutenkaan niin perillä :D

Soita sinne hobbyhalliin ja peru tilaus, ennenkuin ehtivät lähettämään sitä sohvaa.
Vähän ikävämpi alkaa siinä vaiheessa perumaan kun äijät on jo kotiovella, sohva kainalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;21482078:
ei munkaa tarvii mitää maksaa heti kun olen kanta-asiakas mut eka kertaa kun tilaa ni silloin käsiraha pitää maksaa heti joko pakettia hakiessa postiin tai kotiinkuljetuksessa postimiehille :)

no me just viime viikolla tilattiin ekaa kertaa hobbyhallista 42 tuuman tv ja meille tuotiin se niin ei meijän sille kuskille mitään tarvinu maksaa! vasta kun lasku tuli