Menin sit tilaa hobby hallista osamaksulla sohvan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mut nyt blondina en sit tajuu, että kun sillä sohvalla on kotiikuljetus, niin pitääkö mun maksaa niille tyypeille jotain, kun ne tuo sen sohvan?
käsiraha siin oli 185 ja kotiinkuljetus oli 43e, ni millon mä nyt maksan jotakin ja paljon?
nimim. maailman paras tilaaja

Kyllä se kotiinkuljetus maksetaan laskulla sinne Hobby Halliin, ei kuljettajille. Ei nekään voi vaihtorahoja yms. pitää mukana ja olis liikaa sählinkiä jos niille maksettais.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hobbarin kantis:
jos tilaat ekaa kertaa niin joudut maksaa kässärin! Kanta asiakas ei maksa kässäriä!

Ekaa kertaa juu tilasin.

Me tilattiin tänä vuonna filllari ekaa kertaa ja meidän piti maksaa postin ukolle käsiraha heti meidän ovella ja SIIS TASARAHA TAMPIOT!
Nyt on ehditty tilata jo 4 eri muuta tuotetta ja niistä selvittiin ilman käsirahaa.

tai siis kallishan tuo sohva on, tai rupesin vaan miettimään, että se käsiraha tuntu vielä ihan ok:lta, mutta sitten siihen tulee tosiaan toi kuljetus vielä päälle joka siis meinaa että sieltä tulee yli 200e lasku...auts :/

siinä laskussa lukee ensimmäinen erä jossa on kaikki kuljetukset yms. laskutettu. sehän eka erä näkyy jo siinä ennen tilauksen vahvistamista
en ole ikinään joutunut maksamaan mitään kuljettajalle suoraan... olen tilannut hobbiksesta kaikenlaista, isoa ja pientä tavaraa B)

Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:
siinä laskussa lukee ensimmäinen erä jossa on kaikki kuljetukset yms. laskutettu. sehän eka erä näkyy jo siinä ennen tilauksen vahvistamista
en ole ikinään joutunut maksamaan mitään kuljettajalle suoraan... olen tilannut hobbiksesta kaikenlaista, isoa ja pientä tavaraa B)

Hei hyvä, kun sanoit kerta nyt kun järjellä tässä mietin, niin se eka lasku onkin "vaan" jotain 185e. Hitto menin kyllä nyt vaan vähän liian hätäseen tekemään ton osto päätöksen :/
Kauan meni että sait ison tavaran kotiin?
mietin, vaan kauanhan tuota sohvaa saa odotella? jos nyt edes otan sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:

ei munkaa tarvii mitää maksaa heti kun olen kanta-asiakas mut eka kertaa kun tilaa ni silloin käsiraha pitää maksaa heti joko pakettia hakiessa postiin tai kotiinkuljetuksessa postimiehille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se menee:
juu postin ukolle käsiraha+kotiinkuljetus..seuraavalla kerralla sitten ei tarvii maksaa heti mitään kun sinusta tulee kantaasiakas!

Mä oon joskus vuonna miekka ja kirves tilannu hobbyhallista kotiin ja sillon piti maksaa suoraan sille kuskille. Mites nyt kun viime tilauksesta on jo pari vuotta ainakin aikaa ja tällä viikolla pitäisi uuden kotiinkuljetuksen tulla? Oon kyllä varautunu taas maksaan sille kuskille tasarahan..

Pystyykö tota tilausta perumaan tuolla netissä jostain? rupes nyt kyllä sen verran kaduttamaan, että täytyy varmaan katella tuota sohvan ostoa syssymmällä...
tässä on vaan tulossa niin paljon menoja, että syksyllä tilanne olis parempi.

Jos tuotteesta on ilmoitettu maksettavaksi käsiraha, saat tuotteen tutustumista varten postista vasta kun olet maksanut käsirahan ja toimitusmaksun noutaessasi paketin. Kotiinkuljetettavan tuotteen käsiraha maksetaan tuotetta vastaanotettaessa.

näin lukee hobbarin sivuilla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu postin ukolle käsiraha+kotiinkuljetus..seuraavalla kerralla sitten ei tarvii maksaa heti mitään kun sinusta tulee kantaasiakas!

Mä oon joskus vuonna miekka ja kirves tilannu hobbyhallista kotiin ja sillon piti maksaa suoraan sille kuskille. Mites nyt kun viime tilauksesta on jo pari vuotta ainakin aikaa ja tällä viikolla pitäisi uuden kotiinkuljetuksen tulla? Oon kyllä varautunu taas maksaan sille kuskille tasarahan..

ei tarvii maksaa mitää jos edellinen tilaus on ollut yli 75e

ei tarvii maksaa mitää jos edellinen tilaus on ollut yli 75e

On ollut joo, no ihan kiva ylläri, kun vartavasten kävin nostaa paljon rahaa tililtä :) Eihän sitä kaikkea voi tietää..