Menin ja pilasin sitten koko elämäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi enää jatkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voi enää jatkaa

Vieras
Suutelin ja käpelöin kaverin miestä. TUntitolkulla. Julkisella paikalla. MOlemmilla perhe.

Mä olen niin shokkitilassa nyt etten pysty kunnolla hengittämään, pelottaa niin. en halua menettää perhettäni, rakastan miestäni yi kaiken ja tuo kaverikin on minulle tärkeä!

En voi ikinä antaa itselleni anteeksi. Tekisi mieli kertoa miehelle mitä olen tehnyt, koska se helpottaisi oloani, mutta en halua satuttaa häntä!

Pelottaa ihan sanoinkuvaamattoman paljon, että joku tuttu näki....

juu kännissä kuin käki....viinaa, viiniä, siideriä, kaljaa kaikkea sekaisin.

Onko kellekään käynyt näin? Pääseekö tästä yli koskaan? Kannattaako kertoa vai ei???

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi enää jatkaa:
Mä olen niin shokkitilassa nyt etten pysty kunnolla hengittämään, pelottaa niin. en halua menettää perhettäni, rakastan miestäni yi kaiken ja tuo kaverikin on minulle tärkeä!

Tuskin menetät mitään pelkästään tuon takia. Miehesi on varsin todennäköisesti tehnyt pahempia asioita sinun tietämättä, ja sait nyt kuitattua osan niistä. Pahimmassa tapauksessa mies voi muistuttaa tästä seuraavan kerran kun kehtaat olla mustasukkainen. Tämä siis jos teillä ei muuten mene erityisen huonosti..

lopetat ainaki sen alkoholin juonnin ni mies vois ehkä kenties jopa uskoa ettei tuu toistumaan. Miksi ees onnellisen perheellisen pitää vetää perseet?? En halua moralisoida, ihmettelen vaan...

Aika kamala tunne teillä molemmilla varmasti nyt. Ehkä kertoisin, jos kiinnijäämisen riski on suuri. Parempi olisi, että miehesi kuulisi lievän version sinulta kuin väritetyn version kadulla puolitutulta.
En ole itse tehnyt tuollaista, mutta aika parantanee haavat tässäkin tapauksessa.
Eikä sadan vuoden kuluttua tuota kukaan muista :hug:

no en minä tiedä, miksi vedin....voi että kun itkettää vaan....tekee mieli kuolla! Miten voi olla näin tyhmä!!! MIten mä pääsen tän yli, en voi kertoa miehelle koska se ei anna anteeksi ikinä ja ottaa eron...

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Miehesi on varsin todennäköisesti tehnyt pahempia asioita sinun tietämättä, ja sait nyt kuitattua osan niistä.

:O Aika paksu väite.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miehesi on varsin todennäköisesti tehnyt pahempia asioita sinun tietämättä, ja sait nyt kuitattua osan niistä.

Tripodin juttuja luettaessa vastuu jää lukijalle...
(Ei oo ensimmäinen satusetäily sarjassaan.)

Etenkin, kun todennäköisyys, että joku on nähnyt, voisin suositella kertomaan erittäin katuvaisesti ja pyytämään anteeksi nöyrästi. Ystävyys todennäköisesti on mennyttä ainakin, jos minun miestäni olisi suudellut ja käpälöinyt julkisella paikalla - ja minä taidan olla suht kiltti ihminen. Toivottavasti asia selkiää. Suosittelen alkoholinkäytön rajoittamista minimiin ja riittävää etäisyyttä kaverisi mieheen, ettette riko asioita enempää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:laugh: näin on. Mutta kaikki miehethän pettää :xmas:

Pystytkö muina naisina elelemään miehes kanssa,takaraivossa kuitenkin pelko siitä milloin kärähdät tästä?Suosittelen kertomaan itse ja mahdollisimman nopeasti ennenkuin joku muu ehtii sen tehdä,näin voit säilyttää edes jotain luottamuksen rippeitä suhteessanne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu kännissä kuin käki....viinaa, viiniä, siideriä, kaljaa kaikkea sekaisin.

Onko kellekään käynyt näin? Pääseekö tästä yli koskaan? Kannattaako kertoa vai ei???

Mulle on käynyt pari kertaa..Olin niin humalassa, että ei mitään tolkkua. Join jus jotain pirtua ja viinaa molemmilla kerroilla. Mulle ei tod. vahvemmat sovi..Ite tosin olin sinkkuna ja kyseessä keverin mies. Ja kaveri myöskin paikalla..Kyllä mä itekkin ihmettelin, et eihän mitään järkee oo tommosta tehä!! Ite en ois ees halunnu selvinpäin, mut humalassa käyttäytyy tosi tyhmästi..Ja ite en etes paljoa muista noista tapahtumista! Joten en todellakaan sua syytä mistään, kun sellasta sattuu joillekkin!!

Älä ihmeessä kerro, ellet ole varma, että miehesi saa tietää jostain muualta! Kertominen ehkä helpottaa sinua, mutta sinulla ei ole mitään oikeutta kaataa kaikki p....t miehen niskaan! Itse saat kärsiä syyllisyytesi ja varmaankin opit tästä kokemuksesta jotain..
Miehesi ei tule unohtamaan kertomaasi, vaikka anteeksi antaisikin. Tämä voi pilata suhteenne, halusit tai et.

koska olen tehnyt tällaista aiemminkin ja mies on laittanut ukaasin, että jos vielä mokaan, hän lähtee. Meillä on 8 kk vauvakin....voi tätä kyynelten ja itseinhon määrää....olen menettänyt kaiken....:(

ihan lapsennekin takia! Haluatko, että hän menettää perheen typerän mokasi takia?! Kannat yksin vastuun ja opettelet vaan elämään asian kanssa. JA lopetat kunnon ryyppäämisen KOKONAAN! Tsemppiä! =)

Yhteistyössä