ikävä että on tuollainen mielukuva. itse olen pitkähiuksinen aito vaaleatukkainen nainen, mulla suurehkot rinnat ja hoikka varsi, satsaan paljon rahaa ulkonäkööni erilaisten kasvohoitojen,rasvojen,meikkien yms. muodossa.
Silti olen älykäs, empaattinen ja paljon ystäviä omaava ihminen, olen saanut myös ihanan miehen kanssa kolme lastakin aikaiseksi.
taitaa vaan olla kateutta tuo tyhmyys ja pinnallisuuskortti aina kauniiden itsestään huolta pitävien naisten
minä olin se, joka ekaks kirjotti tuosta silikonitissi-platinablondi-yhdistelmästä ja että vain ulkonäöllä on MIEHELLE (tässä tapauksessa ap:lle) merkitystä, luonteella ei ole sitten niin paskankaan väliä.
en puhunut tyhmyydestä, sinua on kenties tyhmäksi luultu/haukuttu koska niin hanakasti siihen tartuit vaikkei sitä missään minun kirjoituksessani edes lukenu. puhuin hirviömäisestä ajatusmaailmasta ts. kamalasta nalkuttamisesta, toisen henkisestä alistamisesta, huutamisesta, tyhjästä raivoomisesta, käskyttämisestä, täydellisestä tunnekylmyydestä ja tyrannimaisuudesta. näitä ainakin minä ajattelen kun mietin hirviömäistä luonnetta. tyhmyys ei kuulu siihen kategoriaan.
ja ei, mun mielestäni ei tartte naisille toitottaa sitä että isoilla bosilla varustettu vaaleatukkainen nainen voi olla älykäs, se pitää toitottaa MIEHILLE. näitä tupauunoja on nähty pilvin pimein kyllä.
t. isoilla bosilla ja vaaleahkolla tukalla varustettu yksilö