Menikö kaikki taas nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RitiRalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
valitettavasti hereillä... prkl! |O :ashamed:
tuli nukuttua päivällä 8h "päiväunet" niin eihän sitä enää yöllä nukuta...

No mut on mukava kun on joku muukin joka pystyy nukkumaan 8h päikkärit! :)
Mie nukun 20h putkeen yöunia jos mikään tai kukaan ei herätä kesken. Eikä tee edes tiukkaa! Nukkuminen on parasta mitä tiedän ja herääminen eniten pyllystä!

Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
valitettavasti hereillä... prkl! |O :ashamed:
tuli nukuttua päivällä 8h "päiväunet" niin eihän sitä enää yöllä nukuta...

No mut on mukava kun on joku muukin joka pystyy nukkumaan 8h päikkärit! :)
Mie nukun 20h putkeen yöunia jos mikään tai kukaan ei herätä kesken. Eikä tee edes tiukkaa! Nukkuminen on parasta mitä tiedän ja herääminen eniten pyllystä!

Juu tää marraskuu mennyt nukkuessa :/ Siis ihan tajuttoman väsynyt koko ajan. Ei auta kahvi eikä ulkoilu. Nolottaa nukkuu se aika kun mies on töissä.. :whistle:

No josko huomenna tsemppais ittensä vaan hereille...

Uni on juu melkein parasta mitä tiedän.. ja itse kun oon illanvirkku ja aamuntorkku kaiken lisäksi... eihän munkaa voi elää kukaan normaali ihminen kun nukun päivät ja yöt valvon.. =) ja silti naurattaa.. :D

Mie taidan tsempata itteni nyt nukkumaan, etten nuku taas koko huomista saikkupäivää. :)
Uni on todella parasta ja se herääminen on pahinta!!
Meillä mies herää vapaillakin aikaisin ja herättää äitiinsä tulleet aamuntorkku lapset katsomaan lastenohjelmia. =) Eli mies on ainoa joka pitää yllä normaalirytmiä tässä perheessä..muuten me nukuttais joka viikonloppu puolillepäivin, ja minä vielä pidempään.. B)

Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Mie taidan tsempata itteni nyt nukkumaan, etten nuku taas koko huomista saikkupäivää. :)
Uni on todella parasta ja se herääminen on pahinta!!
Meillä mies herää vapaillakin aikaisin ja herättää äitiinsä tulleet aamuntorkku lapset katsomaan lastenohjelmia. =) Eli mies on ainoa joka pitää yllä normaalirytmiä tässä perheessä..muuten me nukuttais joka viikonloppu puolillepäivin, ja minä vielä pidempään.. B)

Sama homma täällä...!! :D Unia.. Mä jatkan palloilua.. :/ =)

Yhteistyössä