Mikähän siinä on..

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
..että lähes joka päivä muodostuu joku päivän topicci? Siis esimerkiksi maanantaina voidaan jauhaa kymmennessä ketjussa abortista, tiistaina tupakanpoltosta, keskiviikkona Seppälästä, torstaina imetyksestä ja vaikka hiustenvärjäyksestä, perjantaina lihavuudesta ja läskiveroista, lauantaina kaikesta alkoholiin liittyvästä ja sunnuntaina pettämisestä.. :whistle: Ja sitten vielä yleensä yhdet ja samat aiheet toistuu ja toistuu ja silti ihmiset jaksaa "keskustella" niistä viikosta toiseen..

*peikkopojan kylkiluu pohdiskelee syntyjä syviä* :$

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Auts, sä oot NIIN oikeessa...samalla tavalla muuten muodostuu noita hetken palstainhokkeja..ensin joku esittää mielipiteitään, liian kärkevästi tietenkin monen mielestä..sitten jaagaataan sivutolkulla onkse ny ehdoton ja voi kauhia ja oijjoi ja kyllä sä vielä opit...sitten kohta joku tekee ihan oman alotuksen et "Hei sä neiti X, ÄLÄ ole niin ehdoton" ja joo...huoh! :whistle:

Sujuvasti olen vältellyt tuota tämän päivän topiccia. Kun ei kertakaikkiaan jaksa jankutusta. Mulla alkaa toisinaan tai aika usein väsyttämään mustavalkoisetihmiset, niin tällä palstalla kuin Elämässäkin. Koita nyt sellaisten kanssa keskustella rakentavasti.

Kohta alkaa olla se aika vuodesta, kun alkaa halppishaalarit vs. reimatec väittelyt. Niin ja kuomasaappaiden moittimisketjut. Niitä riittää aivan varmasti jokapäivälle. Onneksi mun lapset on jo ohittaneet haalarivaiheen :D

Yhteistyössä