meni väärään numeroon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hauskaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hauskaa...

Vieras
Miesystäväni lähetti mulle viestin mutta,mies taisi lähettää tuon viestin vahingossa minulle.. huomasin ettei se viesti ollut tarkoitettu minulle olenkaan,vaan ihan jollekin toiselle naiselle.. kerto ja kysy viestissä jotakin ja nimitteli sitä naista 'myös' kullaksi.. ( huh kun mulle tuli paha mieli..)
Sitten lähetin miehelle viestin takaisin laitoin 'taisit lähettää tuon viestin väärään numeroon?? ;)

mutta, miehestä ei kuulu mitään..

Eikö tuo käytös ole aika törkeetä? olisi voinut edes selittää?
tai pyytää anteeksi? tai ihan mitä vain,sanoa mulle vaikkapa haista paska! terve menoa??

muttei nyt ei kuulu mitään, on hiljaa vain ..onpa hauskaa..

Mitä mieltä olette?

Ei olisi kannattanut heti paljastaa. Nyt mies keksii siellä parhaillaan selityksiä, jotta uskoisit että ei ole toista naista.

Tarkennus vielä: oletko kauan ollut miesystäväsi kanssa?

ei kyllä toi viesti teki minulle jo selväksi etten ole sille ainoa,ei se voi alkaa valehdella tästä.

vuoden seurustellaan jo,ollaan aina koko viikonloppu yhdessä välimatkan takia.nähdään joskus myös arki päivinä.

oletko huomannu miehessä mitään muutoksia? miten teillä on seksiä ollut?

miten hitossa muuten voi laittaa viestin väärään numeroon?? on nyt varmaan todella noloissaan!
mitähän mies selittää sulle.. näättekö vasta viikonloppuna? minä en sinuna nyt laittaisi sille enää mitään, odottaisin vaan mitä mies keksii seuraavaksi..

eikö hän sitten sinua sano kullaksi? miksei viesti vois olla sullekin tarkotettu? no tietysti jos siinä lukee tyyliin kiitos viimeyöstä vaikka sinä et ole ollut lähimaillakaan...

nuo viikolla erossa olot voi olla huono juttu monelle parille.. toisille taas tekee vaan hyvää.

koita jaksaa, uusia tulee kyllä, jos tämä ei onnistu.

Noh, se on just myös tuo juttu kun ,että mies taitaa nimittää toista naistakin myös kullaksi niin, kuin minua.

Viesti ei ollut tarkoitettu mulle päinvastoin,mies kyseli viestissä juttuja ja asioita mistä en ole edes ikinä kuullut ja,enkä varsinkaan ikinä kokenut.

""ei kyllä toi viesti teki minulle jo selväksi etten ole sille ainoa,ei se voi alkaa valehdella tästä.""

Tuossa olet väärässä.
Yksi minkä se voi myös tehdä, on ""tunnustaa"" että oli joku vanha heila, josta ei millään meinaa päästä eroon, tai sitten että se oli vain testi tai kokeilu, tai väittää että se on tapahtunut vain kerran tms. Jokatapauksessa mahdollisuuksia on joko vähätellä tai kiistää tapahtuma.
Hän saattaa esim. sanoa, että kaverilla oli jäänyt kännykkä kotiin ja piti lainata häneltä ja lähettää viesti vaimolle.
Ihan mitä vaan, ja sinä uskot: kun ei se ole niin helppoa olla uskomatta kun toinen katsoo silmiin ja vakuuttaa. Saat vielä nähdä, jos miehellä on yritystä suhteesi vähänkään, niin jossain vaiheessa jokin uppoaa.

Selityksiä on miljoonia, vaikka nyt tuntuu että asia on pihvi. Oikean varmuuden olisit saanut, jos olisit ollut asiasta hiljaa, jotta mies olisi edelleen siinä uskossa että et tiedä mitään.

Sitten olisit syynännyt miehen kännykän tai tehnyt yllätyshyökkäyksen hänen kotiinsa epätodennäköiseen aikaan.

Ainoa tapa, millä todellisuudessa voi saada toisen kiinni on rysän päältä. Niinkauan kuin ei ole kuin yksi tekstiviesti todisteena, olet huijattavissa. Osittain siksi että kun rakastaa, niin HALUAA uskoa.

Joo. Mullakin meni kerran väärään numeroon kun panin yhtä horoperseistä akkaa takaapäin! Tähtäsin kyllä ykköseen, mutta lipsahtikin kakkoseen. Noh, sama se - reikä kuin reikä!

Mun mies lähetti vahingossa toiselle naiselle tarkoitetun sähköposti viestin mulle...

Se mies on nyttemmin ex-mies.....

Suhtaudu varauksella kaikkeen mitä miehesi selittää. Jos edes selittää.. Itsekkin nielin aikani kaikkea sontaa ennen kuin tajusin että mieshän vetää minua höplästä 10-0. Kaiken halusin uskoa koska rakastin. Vaikka jossain sisimmässäni tiesin miehen valehtelevan.

Ikävä juttu tuo tekstiviesti. Jos jätkä ei ole vielä tähän mennessä vastannut sinulle, voi luultavasti olettaa että hän ei ole ottanut suhdettanne ollenkaan niin vakavasti kuin sinä. Kerroit että olette olleet yhdessä n. vuoden ja se on ns. viikonloppusuhde.

Vuosi on loppujenlopuksi aika lyhyt aika tutustua kunnolla ihmiseen ja oppia tietämään millaista elämää toinen todellisuudessa viettää, jos nähdään vain viikonloppuisin (oletan että suhteenne on aina ollut tällainen). Saattaa olla että poika on pitänyt sinua yhtenä heilana, ja sitten sen lisäksi on ainakin yksi tyttö kotipaikkakunnalla arkipäiviksi. Kun temppu paljastui, ei välttämättä maksa hänelle enää vaivaa selittää jos tyttöjä riittää muutenkin. Harmi juttu, mutta kokemuksen ääni puhuu. Onneksi asia tuli jo ilmi tässä vaiheessa. Itse haaskasin 2,5 vuotta ""suhteeseen"" joka oli juuri tällainen kuin kerroin. On todella helppo pettyä pitkän ajan kuluttua, jos suhde ei ollutkaan ollenkaan sitä mitä itse kuvitteli. Ajan haaskausta.

Jos mies vuoden suhteen jälkeen vielä kutsuu jotakin toista naista kullaksi, hän ei ole sinun arvoisesi!!! Tuollainen mies ei myöskään muutu, sillä heikot ja epärehelliset ihmiset tarvitsevat ryhdistäytyäkseen vähintään uskoontulon (tai jotakin totaalisen dramaattista muuta, loppui mielikuvitus kesken) kaltaisen jutun, jota ei kyllä todellakaan kannata jäädä odottamaan...

Kerää kaikki rohkeutesi, tukeudu ystäviisi ja lähetä miehelle lyhyt viesti, että hän ei ole sinun arvoisesi ja olet pettynyt, että hän paljastui noin raukkamaiseksi ja pieneksi mieheksi. Sano myös, että sinä tiedät ansaitsevasi paremman miesystävän ja tulet kyllä sellaisen löytämään (niinkuin tuletkin, jos et tuhlaa aikaasi tuollaiseen luuseriin). Kun itse teet hänelle selväksi, että et häntä enää halua, saat itsellesi kunnon annoksen omanarvontuntoa! Ansaitset paljon parempaa ja muista, myös kunnollisia miehiä on olemassa!!!

Aika kakkamainen juttu. Jos minulle kävisi noin ei ylpeyteni kyllä antaisi periksi ottaa oma-alotteisesti yhteyttä niin kuin edellinen kirjoittaja sanoi: ""en tarvitse sinua ja et ole arvoiseni ja yhyy... (anteeksi edelliselle). Korkeintaan laittaisin viestin tyyliin ""hei, mitä kuuluu?"" tai korkeintaa ""lähdetkö yhdelle?"", niin kuin asia ei painaisi tai harmittaisi yhtään. Se saattais ärsyttää miestä kaikista eniten. Jos vastausta ei kuuluisi antaisin asian olla. Teillä ei ilmeisesti kuitenkaan ollut yhteistä asuntoa tai muita yhteisiä ""järjestelyitä"" joten sen perusteella ei tarvitsisi yhteyttä pitää. Tietysti omia vaatteita tms. saattaa olla toisen asunnolla mutta nehän voi hakea silloin kun on ohikulkumatkalla.

Miksi pitäisi teeskennellä, että asia ei harmita? Kai ihmisessä on jo jotakin vikaa, jos on vuoden ajastaan käyttänyt seurustelusuhteeseen ja kun paljastuu, että mies on petturi, niin se olisi mukamas ihan ok... Todellista vahvuuttahan on se, että uskaltaa näyttää tunteensa ja silti toimia niin kuin itselle on parasta (siis tällaisessa loukkaustilanteessa).

Minä en alentuisi teeskentelemään tuollaisen miehen kanssa enkä myöskään kostamaan tyyliin 'se sitä eniten harmittaisi'. Eihän tuollainen mies ole moisen vaivan arvoinen! Ja jos toinen toimii sikamaisesti, niin hyvä vastaveto on itse toimia arvokkaasti.

Viestiä ajattelin siksi, että tuollaisessa tilanteessa voi hyvinkin olla sellainen olo, että haluaa sanoa, mikä mieltä painaa, ja kun mies ei ole edes tekstariin vastannut, niin hän ei välttämättä anna mahdollisuutta sanoa asioita kasvokkain. Ja faktahan on se, että tuollainen mies ei ole rehellisen naisen arvoinen. Mielestäni se ei ole ollenkaan 'yyh', vaan ihan puhdas faktan toteaminen...

Eiköhän tuollainen sika ajattelisi 'lähdetäänkö kaljalle' -viestistä, että 'haa, se kynnysmatto antaa vielä'... Ollaan rohkeasti rehellisiä!!! Ellei sitten taustalla ole toivo siitä, että mies sittenkin olisi kunnollinen... Se, että ei ota yhteyttä, mutta odottaa/pahimmassa tapauksessa toivoo, että mies ottaisi yhteyttä, on vain ajan- ja energianhukkaa. Rohkeasti vaan piste tuollaiselle 'suhteelle' ja eteenpäin!

Kiitos kaikille niin ihansista vastauksista ja lohdutuksista!

Joo ei tyypistä ole vieläkään kuullut mitään ....
mua alkaa kyllä nyt välillä vähän jo hiukan ottaa pollaan ja mua alkaa v.....aa ..
mutta,kai tää hiljaisuuskin sanoo jo ihan tarpeeksi,mutta mielummin haluaisin kuulla vaikkapa esim.hei! tervemenoa sulle vaan joooooo mulla on toinen soriiiiiiiiiiiiiiiii!!! heido!!!

muttei mies sitäkään tee..ei siis näe vaivaa sanoa mulle mitään..Ajattelen nyt vaikkapa mitä,esim.ehkä se lähetti tuon viestin tahallaansa mulle??? jottei sen tarvitse sanoa mulle suoraan päin naamaa miten asiat on???
voisko joku olla noin törkeä? että mies lähettäis tahallaansa tuollaisen viestin siis olevinaan niin ,että se meni sitten muka väärään numeroon eli mulle,kun miehellä ei ole selkärankaa sanoa suoraan??

Ai sanoe ""En halua seukata sun kanssa"" ja ennemmin keksii siihen kolmannen väliin jota ei välttämättä ole? Sellainen joka niin tekis haluaa polttaa sillat lopullisesti:(
Nyt vaan leikit takaisin, ""En oo koskaan susta kuullutkaan, kuka ja mikä sä oikeen oot??""

Luulen että miesystäväsi häpeää...sen takia ei uskalla ottaa yhteyttä. On sen verran lapsellinen ettei ota vastuuta omista teoistaan. Unohda koko ihminen ei ole sinun arvoisesi.

Olen itsekin joskus ollut epärehellisen miehen kanssa ja voin sanoa, että eroaminen kannatti! Myös kunnon miehiä on olemassa. (Ja tietysti kunnon naisia ja epärehellisiä naisia, eipä se sielun sivistys ole sukupuolesta kiinni.) Eli paljon rohkeutta ja tsemppiä sinullekin! Entistä viisaampana ja vahvempana eteenpäin!!!

Yhteistyössä