meni hermot ihan täysin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekava

Vieras
mun mies pitkällä sairaslomalla, siltä leikattiin käsi ja on ollut nyt 2kk kotona ja vielä 1kk edessä. minä töissä ma-pe ja tällä viikolla ollut herätykset joka aamu klo5 jolloin olen lähtenyt koirien kanssa pihalle. sitten töihin, (mies kyllä hoitanut lapsen päikkyyn..), lapsi hoidosta, koirat lenkille, ruuanlaittoa, siivoilua, pyykkäystä yms normaaleita kotitöitä.

mun mies on jonkinasteinen työnarkomaani ja tää on ottanu sille todella koville tää sairasloma, on nähnyt paljon kavereitaan, käyny jääkiekkopeleissä, on lähes koko ajan liikkeessä enkä ole sanonut mitään kun olen ajatellut et hyvä et on jotain tekoo ettei ihan sekoa.

no, nyt viimesen viikon mä oon ollu aivan loppu, tuntuu et happi loppuu, väsyttää, kaikki ottaa päähän ja pienetkin asiat tuntuu valtavilta vastoinkäymisiltä. viikonloputkin menny jotenkin ihan ohi.

no, tänään sitten mun ystävä tosta ihan lähteltä soitti et haluaisinko mä mennä sinne tänään illalla teelle, juteltais ja saisin mäkin vähän muuta ajateltavaa kun tää oravanpyörä.

no, minä laitoin lapsen nukkumaan ja sanoin miehelle, että mä meen käymään tossa "maijalla" et saan vähän omaa aikaa, en oo yömyöhään, mutta en myöskään ihan heti tulossa kotiin. johon mies: et sä voi lähtee ku mä oon sopinu et meen kaljalle jätkien kanssa.
sanoin, että eiköhän se olis mun vuoro välillä lähtee?! mies siihen et jaa-a ja lähti meneen.
tänne jäin ja laitoin ystävälle viestin että en pääsekään.. harmittaa, itkettää ja surettaa!!! huomena viikon ainoo työpäivä kun ei tarvii herätä klo5!!!

tän sairasloman aikana musta on tullu miehelle itsestäänselvyys, tai sitä ottaa niin paljon päähän oma kykenemättömyytensä moniin asioihin et muhun on ne turhautumat sit varmaan kamalan helppo purkaa, mutta kai mullakin oikeuteni on???!!! mä oon ihan poikki, olisin niin tarvinnut tätä ;(

anteeks jos on kamalan sekavaa tekstiä, oon vaan jotenkin ihan helvetin loukkaantunu miehen käytöksestä, sen elämä kuitenkin on tällä hetkellä yhtä vapaa-aikaa ilman aamuherätyksiä ja ainoot velvollisuudet on kontrollikäynnit lääkärissä mitkä on aikataulutettu.

no TOSI törkee temppu mieheltä kyllä... Olet todella oikeutettu olemaan loukkaantunut. Tosi kurjaa tommonen.. :/ mä kyllä keskustelisin asiasta kunnolla äijän kanssa!

Kyllä mä ymmärsin täysin sun tekstin, ei ollut sekavaa.

Hei oikeesti - nyt otat sen miehen puhutteluun! Suututtaa sun puolestasi |O Mä olen niin pikkusieluinen että varmaan kostaisin tuon miehelle, mutta onneksi kaikki ei oo niin lapsellisia kuin minä... :ashamed:

Kyllä mä ymmärsin täysin sun tekstin, ei ollut sekavaa.

Hei oikeesti - nyt otat sen miehen puhutteluun! Suututtaa sun puolestasi |O Mä olen niin pikkusieluinen että varmaan kostaisin tuon miehelle, mutta onneksi kaikki ei oo niin lapsellisia kuin minä... :ashamed:

kyllä mä oon niin mässänny ajatuksella että lähtisin vaan joku perjantai ja tulisin takasin vasta sunnuntaina, mitään ilmottamatta. ehkä voisin tekstarin laittaa että olen hengissä ja su nähdään.
MUTTA. en voi jättää noita koiria, ei mies pysty niitä yksikätisenä käyttämään lenkeillä, varsinkaan tota koheloa jonka kanssa koulutus vielä kesken...
enkä mä usko et muutenkaan pystyisin oikeesti, mutta ai että kun olis ihana ajatus!!!!!!

no TOSI törkee temppu mieheltä kyllä... Olet todella oikeutettu olemaan loukkaantunut. Tosi kurjaa tommonen.. :/ mä kyllä keskustelisin asiasta kunnolla äijän kanssa!

mä en jaksa keskustella kun se on niin marttyyria sen raajansa kanssa, vetoaa ihan kaikessa siihen. mulla kun on niin helppoo kun on kaksi kättä käytössä!!!!!!!!
mä oon niin VÄSYNY!!!!!!!!!!!!! :(((

Lähtisin hetkeksi pois, muutama viikokin riittäisi. Lapset jäisivät tietenkin isälleen siksi aikaa. En tiedä onko miehesi tyhmä vai eikö hän kunnioita sinua, mutta oli kumpaa tahansa, sun EI tarvitse, (ei itseasiassa et saa) antaa hänen kohdella itseäsi noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä tekisin näin;22528730:
Lähtisin hetkeksi pois, muutama viikokin riittäisi. Lapset jäisivät tietenkin isälleen siksi aikaa. En tiedä onko miehesi tyhmä vai eikö hän kunnioita sinua, mutta oli kumpaa tahansa, sun EI tarvitse, (ei itseasiassa et saa) antaa hänen kohdella itseäsi noin.

kun mä en voi noiden koirien takia lähteä ennenkun miehen käsi on kunnossa. kukaan ei noita rakkaita rontteja huoli nurkkaansa kuolaamaan ja karvastamaan.. :/

Yhteistyössä