R
Rukoilijasirkka
Vieras
Mennään nykyisin samaan aikaan, koska jos olen jäänyt valvomaan, olen saattanut valvoa aamu kuuteen asti. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen ihminen:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen ihminen:Ne jotka ei osaa nukahtaa ilman miestään: ette kai sitten vaadi lapsiannekaan nukahtamaan yksin!?
Itse henkilökohtaisesti en vaan ymmärrä, ettei voi muka aikuinen ihminen nukahtaa yksin. Meillä melkein aina erikseen mennään ja mies joskus ruinaa yhtäaikaa tulemaan, kun ei muka saa unta yksin. Itsekäs ehkä olen, mut menen nukkumaan, kun ITSE haluan. Ja aina ukkokin ihan sikeässä unessa on sitten! Se siitä vaikeudesta!
Ymmärrän kyllä, et olis ihanaa jne, mut....
Ja lapset kyllä nukutan vieressä odottaen!
Mä oon nyt ihan melkein 5 vuotta nukahtanut ihan yksin, että kai sekin onnistuu kun ei oo pahemmin univelkaa. Että mistään tällaisesta kykenemättömyydestä itsenäiseen elämään ei varmaan ole tässä se pointti, niin kuin varmaan luit jo aiemmin. Ai niin ja 5 vuotta ennen tätä suhdetta nukahdin myös ihan yksin. Mutta kai hellyyden, turvallisuuden, ilon, onnen haluaminen on väärin, nyt sen tiedän. Kyllä aikuinen ihminen voi nukahtaa yksin, niinkuin olen tehnytkin. Mutta nyt et sinäkään varmaan tiedä, mikä on ongelma eikö niin. jessus.
Et kai huomannut tuota kirjoittamaani: Ymmärrän kyllä, et olis ihanaa jne, mut....
Mutta mutta, kyllä minä ongelman mielestäni ymmärsin, haluat että miehesi nukuttaa sinut pyytämättä tai tulee yhtä aikaa nukkumaan, näinkö oli? Ehkä tavallaan vastasin asian vierestä ja vähän kaikille, ei ollut tarkoitus kumminkaan loukata. Me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Eli siitä pääsenkin aiheeseenmiehesi vaan ei pidä tuota nukuttamista tai yhdessä nukkumaan menemistä tärkeänä. Ei sitä varsinaisesti itse halua, kun mehän kaikki ollaan erilaisia. Mutta HUOMAA, et tekee sen kumminkin, koska SINÄ sitä pyydät. ELI pitää sinun pyyntöäsi tärkeänä! Saattaa tuhahdella, saattaa kiukutella, mut tekee silti. Minusta tuo osoittaa välittämistä, jos mikä! Tai sitten minä vaan olen erilainen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi..
Mä en ainakaan menisi sänkyyn makaamaan vain koska mies tuntee olonsa hylätyksi eikä saa unta ilman minua.
.
Kyllä mä voisin mennä, vaikka edes kerran kertaa viikossa, mustahan tuntuisi ihanalta jos hän tuntisi noin.Siis jos toinen ei halua antaa läheisyyttä toiselle, asia on ihan ok, siinäpä käpristelee?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mennään nykyisin samaan aikaan, koska jos olen jäänyt valvomaan, olen saattanut valvoa aamu kuuteen asti. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mennään nykyisin samaan aikaan, koska jos olen jäänyt valvomaan, olen saattanut valvoa aamu kuuteen asti. :/
Siis menette samaan aikaan nukkumaan, jotta toisen ei tarvii oottaa toista aamu kuuteen..vai miten tää nyt menee?
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi..
Mä en ainakaan menisi sänkyyn makaamaan vain koska mies tuntee olonsa hylätyksi eikä saa unta ilman minua.
.
Kyllä mä voisin mennä, vaikka edes kerran kertaa viikossa, mustahan tuntuisi ihanalta jos hän tuntisi noin.Siis jos toinen ei halua antaa läheisyyttä toiselle, asia on ihan ok, siinäpä käpristelee?
Mä en menisi, teen paljon ihania asioita ja olen hyvä puoliso. Mutta nukuttamaan en mene miestäni, hellyyttä ilman ei jää. Sänky ei ole ainoa kainalon paikka.
Toivon tietty että sinun miehesi joku ilta tulee koska asia tuntuu olevan sinulle kovasti tärkeä. Mutta koita olla tekemättä asiasta liian vakavaa koska mitä enemmän vaadit ja jankutat niin sitä vähemmän hän todennäköisesti viereesi haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mennään nykyisin samaan aikaan, koska jos olen jäänyt valvomaan, olen saattanut valvoa aamu kuuteen asti. :/
Siis menette samaan aikaan nukkumaan, jotta toisen ei tarvii oottaa toista aamu kuuteen..vai miten tää nyt menee?
Ei vaan jotta mä en valvois niin myöhään, niin mies ottaa mut mukaan mennessään petiin.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Ei mennä. Me ei yleensä uuvahdeta samaan aikaan..ja sepä vasta olis hassua muodon vuoksi laittautua petiin yhtä aikaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi..
.
Kyllä mä voisin mennä, vaikka edes kerran kertaa viikossa
Mä en menisi, teen paljon ihania asioita ja olen hyvä puoliso. Mutta nukuttamaan en mene miestäni, hellyyttä ilman ei jää. Sänky ei ole ainoa kainalon paikka.
Toivon tietty että sinun miehesi joku ilta tulee koska asia tuntuu olevan sinulle kovasti tärkeä.
Mutta kyllähän se surettaa välillä kun yksin pyörin sängyssä ja asiat pyörii mielessä eikä uni tuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Eli teillä on tästä valtataistelu? Ei haluu mielyttää sua koska säkään et jossain asiassa miellytä häntä? Mitä miehesi sinulta haluaa jossa et ole joustanut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Ei mennä. Me ei yleensä uuvahdeta samaan aikaan..ja sepä vasta olis hassua muodon vuoksi laittautua petiin yhtä aikaa. =)
No joo, kukaan ei tässä ole kai puhunut mistään muodon vuoksi asiasta. Hyvin käänsit asian taas uusille urille.
Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen ihminen:Mutta osoittaako se miehen välittämistä, jos mun pyyntööni "voisitko tulla joskus mun viereen nukkumaan?" vastataan suunnilleen: mitä sä siinä mua määräilet? Ilmeisesti mulla on sitten ihanan välittävä mies. Ja alkuperäisessä kysymyksessähän mulla oli, että vaadinko jotenkin liikoja..mutta ilmeisesti vaadin. Se on hyvä tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Ei mennä. Me ei yleensä uuvahdeta samaan aikaan..ja sepä vasta olis hassua muodon vuoksi laittautua petiin yhtä aikaa. =)
No joo, kukaan ei tässä ole kai puhunut mistään muodon vuoksi asiasta. Hyvin käänsit asian taas uusille urille.
Taas????
Jos näin niin hyvä niin!!!! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Ei mennä. Me ei yleensä uuvahdeta samaan aikaan..ja sepä vasta olis hassua muodon vuoksi laittautua petiin yhtä aikaa. =)
Taas????
Tarkoitin sanalla taas tätä palstaa. Anteeksipyyntö tästä. En tarkoittanut sulle mitään pahaa. Sori oikeesti!
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Ei mennä. Me ei yleensä uuvahdeta samaan aikaan..ja sepä vasta olis hassua muodon vuoksi laittautua petiin yhtä aikaa. =)
Taas????
Tarkoitin sanalla taas tätä palstaa. Anteeksipyyntö tästä. En tarkoittanut sulle mitään pahaa. Sori oikeesti!
Nou hätä. Mutta mun ajatuksen juoksuni nyt on aina vähän "toisilla urilla"..ei siinä sen kummempaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Eli teillä on tästä valtataistelu? Ei haluu mielyttää sua koska säkään et jossain asiassa miellytä häntä? Mitä miehesi sinulta haluaa jossa et ole joustanut?
Miehelläni on paljon näitä "mä teen niinkuin haluan" asioita elämässään...siis jos pyydän/toivon jotain, vastaus voi olla vaikka, mä teen niinkuin itse päätän, on kyse tietsikalla olemisesta tai mistä vaan. Kyllä mä oon vissii aika paljon joustanut..se saa tehdä kyllä täällä mitä lystää, mä oon tähän kai tottunut.