Menetkö miehesi kanssa samaan aikaa nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen ihminen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ne jotka ei osaa nukahtaa ilman miestään: ette kai sitten vaadi lapsiannekaan nukahtamaan yksin!?

Itse henkilökohtaisesti en vaan ymmärrä, ettei voi muka aikuinen ihminen nukahtaa yksin. Meillä melkein aina erikseen mennään ja mies joskus ruinaa yhtäaikaa tulemaan, kun ei muka saa unta yksin. Itsekäs ehkä olen, mut menen nukkumaan, kun ITSE haluan. Ja aina ukkokin ihan sikeässä unessa on sitten! Se siitä vaikeudesta!
Ymmärrän kyllä, et olis ihanaa jne, mut....

Ja lapset kyllä nukutan vieressä odottaen!

Mä oon nyt ihan melkein 5 vuotta nukahtanut ihan yksin, että kai sekin onnistuu kun ei oo pahemmin univelkaa. Että mistään tällaisesta kykenemättömyydestä itsenäiseen elämään ei varmaan ole tässä se pointti, niin kuin varmaan luit jo aiemmin. Ai niin ja 5 vuotta ennen tätä suhdetta nukahdin myös ihan yksin. Mutta kai hellyyden, turvallisuuden, ilon, onnen haluaminen on väärin, nyt sen tiedän. Kyllä aikuinen ihminen voi nukahtaa yksin, niinkuin olen tehnytkin. Mutta nyt et sinäkään varmaan tiedä, mikä on ongelma eikö niin. jessus.

Et kai huomannut tuota kirjoittamaani: Ymmärrän kyllä, et olis ihanaa jne, mut....

Mutta mutta, kyllä minä ongelman mielestäni ymmärsin, haluat että miehesi nukuttaa sinut pyytämättä tai tulee yhtä aikaa nukkumaan, näinkö oli? Ehkä tavallaan vastasin asian vierestä ja vähän kaikille, ei ollut tarkoitus kumminkaan loukata. Me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Eli siitä pääsenkin aiheeseen :) miehesi vaan ei pidä tuota nukuttamista tai yhdessä nukkumaan menemistä tärkeänä. Ei sitä varsinaisesti itse halua, kun mehän kaikki ollaan erilaisia. Mutta HUOMAA, et tekee sen kumminkin, koska SINÄ sitä pyydät. ELI pitää sinun pyyntöäsi tärkeänä! Saattaa tuhahdella, saattaa kiukutella, mut tekee silti. Minusta tuo osoittaa välittämistä, jos mikä! Tai sitten minä vaan olen erilainen ;)

Mutta osoittaako se miehen välittämistä, jos mun pyyntööni "voisitko tulla joskus mun viereen nukkumaan?" vastataan suunnilleen: mitä sä siinä mua määräilet? Ilmeisesti mulla on sitten ihanan välittävä mies. Ja alkuperäisessä kysymyksessähän mulla oli, että vaadinko jotenkin liikoja..mutta ilmeisesti vaadin. Se on hyvä tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Jokin syy hänellä on siihen ettei HALUA olla sinulle mieliksi..

Mä en ainakaan menisi sänkyyn makaamaan vain koska mies tuntee olonsa hylätyksi eikä saa unta ilman minua.

.

Kyllä mä voisin mennä, vaikka edes kerran kertaa viikossa, mustahan tuntuisi ihanalta jos hän tuntisi noin.Siis jos toinen ei halua antaa läheisyyttä toiselle, asia on ihan ok, siinäpä käpristelee?

Mä en menisi, teen paljon ihania asioita ja olen hyvä puoliso. Mutta nukuttamaan en mene miestäni, hellyyttä ilman ei jää. Sänky ei ole ainoa kainalon paikka.

Toivon tietty että sinun miehesi joku ilta tulee koska asia tuntuu olevan sinulle kovasti tärkeä. Mutta koita olla tekemättä asiasta liian vakavaa koska mitä enemmän vaadit ja jankutat niin sitä vähemmän hän todennäköisesti viereesi haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mennään nykyisin samaan aikaan, koska jos olen jäänyt valvomaan, olen saattanut valvoa aamu kuuteen asti. :/

Siis menette samaan aikaan nukkumaan, jotta toisen ei tarvii oottaa toista aamu kuuteen..vai miten tää nyt menee?

mä nukahdan monesti sohvalle kun katomme tv:tä jamies herättää mut siitä mukaansa kun menee sänkyyn nukkumaan.... muuten menemme yhtäaikaa aika usein. Ja minun toiveesta:)

Mennään nykyisin samaan aikaan, koska jos olen jäänyt valvomaan, olen saattanut valvoa aamu kuuteen asti. :/

Siis menette samaan aikaan nukkumaan, jotta toisen ei tarvii oottaa toista aamu kuuteen..vai miten tää nyt menee?

Ei vaan jotta mä en valvois niin myöhään, niin mies ottaa mut mukaan mennessään petiin.

Mä en ainakaan menisi sänkyyn makaamaan vain koska mies tuntee olonsa hylätyksi eikä saa unta ilman minua.

.

Kyllä mä voisin mennä, vaikka edes kerran kertaa viikossa, mustahan tuntuisi ihanalta jos hän tuntisi noin.Siis jos toinen ei halua antaa läheisyyttä toiselle, asia on ihan ok, siinäpä käpristelee?

Mä en menisi, teen paljon ihania asioita ja olen hyvä puoliso. Mutta nukuttamaan en mene miestäni, hellyyttä ilman ei jää. Sänky ei ole ainoa kainalon paikka.

Toivon tietty että sinun miehesi joku ilta tulee koska asia tuntuu olevan sinulle kovasti tärkeä. Mutta koita olla tekemättä asiasta liian vakavaa koska mitä enemmän vaadit ja jankutat niin sitä vähemmän hän todennäköisesti viereesi haluaa.

Mä oon lopettanut tuon kerjäämisen jo noin puoli vuotta sitten, en vaan enää jaksanut itkeä tillittää asiasta kun ei tullut muuta kun haukkumista vastaukseksi tai perättömiä lupauksia. Mutta kyllähän se surettaa välillä kun yksin pyörin sängyssä ja asiat pyörii mielessä eikä uni tuu.

Ei vaan jotta mä en valvois niin myöhään, niin mies ottaa mut mukaan mennessään petiin.

Tuohan on musta ihan kultasta...siis musta :).

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ei mennä. Me ei yleensä uuvahdeta samaan aikaan..ja sepä vasta olis hassua muodon vuoksi laittautua petiin yhtä aikaa. =)

No joo, kukaan ei tässä ole kai puhunut mistään muodon vuoksi asiasta. Hyvin käänsit asian taas uusille urille.

.

Kyllä mä voisin mennä, vaikka edes kerran kertaa viikossa

Toivon tietty että sinun miehesi joku ilta tulee koska asia tuntuu olevan sinulle kovasti tärkeä.

Mutta kyllähän se surettaa välillä kun yksin pyörin sängyssä ja asiat pyörii mielessä eikä uni tuu.

Teillä on varmaan sitten muutenkin jotain kitkaa tai kylmyyttä suhteessa kun asia noin painaa.

Jos hakeudut kainaloon miehen katsellessa vaikka telkkua niin ottaako hän silloin mielellään lähelleen ja pitää hyvänä?

:hug:

Mutta osoittaako se miehen välittämistä, jos mun pyyntööni "voisitko tulla joskus mun viereen nukkumaan?" vastataan suunnilleen: mitä sä siinä mua määräilet? Ilmeisesti mulla on sitten ihanan välittävä mies. Ja alkuperäisessä kysymyksessähän mulla oli, että vaadinko jotenkin liikoja..mutta ilmeisesti vaadin. Se on hyvä tietää.[/quote]

No eihän tuo kivalta kuulosta. Ikävämpi juttu on, et ehkä sitten vaadit häneltä liikaa :( En tiedä, kun en teitä tunne. Kemiat vaan ei nyt käy yhteen tässä asiassa.
Voi kunpa sulla olis kaikki hyvin ja onnellista parisuhteessa (ja mulla...), mut elämä vaan on välillä v-mäistä :(
Hali ja jaksuja, koita saada nukuttua :)

Eli teillä on tästä valtataistelu? Ei haluu mielyttää sua koska säkään et jossain asiassa miellytä häntä? Mitä miehesi sinulta haluaa jossa et ole joustanut?

Miehelläni on paljon näitä "mä teen niinkuin haluan" asioita elämässään...siis jos pyydän/toivon jotain, vastaus voi olla vaikka, mä teen niinkuin itse päätän, on kyse tietsikalla olemisesta tai mistä vaan. Kyllä mä oon vissii aika paljon joustanut..se saa tehdä kyllä täällä mitä lystää, mä oon tähän kai tottunut.

Ei mennä. Me ei yleensä uuvahdeta samaan aikaan..ja sepä vasta olis hassua muodon vuoksi laittautua petiin yhtä aikaa. =)

No joo, kukaan ei tässä ole kai puhunut mistään muodon vuoksi asiasta. Hyvin käänsit asian taas uusille urille.

Taas????

Jos näin niin hyvä niin!!!! :saint:

Mutta osoittaako se miehen välittämistä, jos mun pyyntööni "voisitko tulla joskus mun viereen nukkumaan?" vastataan suunnilleen: mitä sä siinä mua määräilet? Ilmeisesti mulla on sitten ihanan välittävä mies. Ja alkuperäisessä kysymyksessähän mulla oli, että vaadinko jotenkin liikoja..mutta ilmeisesti vaadin. Se on hyvä tietää.

No eihän tuo kivalta kuulosta. Ikävämpi juttu on, et ehkä sitten vaadit häneltä liikaa :( En tiedä, kun en teitä tunne. Kemiat vaan ei nyt käy yhteen tässä asiassa.
Voi kunpa sulla olis kaikki hyvin ja onnellista parisuhteessa (ja mulla...), mut elämä vaan on välillä v-mäistä :(
Hali ja jaksuja, koita saada nukuttua :)

[/quote]

Kiitti halista. Yleensä mä vaadin vaan vaikka kuorimaan perunat. Tai tekemään salaatin - tai näissäkin kysyn aina, että voisitko tehdä. Mitään en voi vaatia, kun en saa sitä irti tuolta koneelta. En mä tiiä, paskaa taitaa olla koko soppa.

Taas????

Tarkoitin sanalla taas tätä palstaa. Anteeksipyyntö tästä. En tarkoittanut sulle mitään pahaa. Sori oikeesti!

Taas????

Tarkoitin sanalla taas tätä palstaa. Anteeksipyyntö tästä. En tarkoittanut sulle mitään pahaa. Sori oikeesti!

Nou hätä. Mutta mun ajatuksen juoksuni nyt on aina vähän "toisilla urilla"..ei siinä sen kummempaa. =)

aina
n030.gif

Taas????

Nou hätä. Mutta mun ajatuksen juoksuni nyt on aina vähän "toisilla urilla"..ei siinä sen kummempaa. =)

Hyvä, että ymmärsit! Kun on paha olo muutenkin, niin en jaksaisi alkaa tässä jankata että en mitään pahaa sulle tarkoita...

Eli teillä on tästä valtataistelu? Ei haluu mielyttää sua koska säkään et jossain asiassa miellytä häntä? Mitä miehesi sinulta haluaa jossa et ole joustanut?

Miehelläni on paljon näitä "mä teen niinkuin haluan" asioita elämässään...siis jos pyydän/toivon jotain, vastaus voi olla vaikka, mä teen niinkuin itse päätän, on kyse tietsikalla olemisesta tai mistä vaan. Kyllä mä oon vissii aika paljon joustanut..se saa tehdä kyllä täällä mitä lystää, mä oon tähän kai tottunut.

Niin eli ongelma on siinä että miehesi on vielä lapsi itsekin. Itsekeskeinen tapaus ilmeisesti. Koska hän tekee näin niin sillä selvä.

Ikävä kyllä tohon tilanteeseen et täältä apua saa. Kohtalotovereita löytyi sentään. Kurja tilanne, jos perheen perustaa lapsen kanssa. Juu myönnän aika kärjistetysti kirjoitan, mutta jos mies ei ymmärrä tai tee edes pientä myönnytystä vaikka puoliso pyytää niin itse keskeistä se on.

Yhteistyössä