V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="aloittaja";28132750]No esimerkiksi tänään tuo pikkusisko halusi leikki heidän yhteisessä huoneessaan ja lukea kirjaa omille pehmoleluilleen. Tämä isosisko sitten alkoi valittamaan että tämä lukeminen häiritsee häntä ja meni siihen siskon leikkien keskelle makaamaan ja alkoi potkia toista. Sanoin että hän voi hyvin tulla pois sieltä huoneesta koska hänellä ei ollut mitään tekemistä tai leikkejä siellä sillä hetkellä ja sanoin vielä et tuu mun kanssa tekemään ruokaa. Ei sopinut hänelle ja huusi vaan siskolleen että ole hiljaa eikä lopettanut potkimista vaikka sanoin monta kertaa.[/QUOTE]
Ja sinä ANNAT lapsesi potkia toista!?
No tietenkin hän potkii ja on ilkea, kun SINÄ ANNAT! HYI SUA!
Itse en kato sekunttiakaan, jos meidän esikko kiusaa sisartaan TAI päinvastoin. EI SAA potkia, lyödä, purra, syljeksiä jne. EI MISSÄÄN NIMESSÄ!
On se kumma kun monet vanhemmat eivät tuonlaiseen käytökseen puutu, muuten kuin sanomalla "ei noin saa tehdä".........
Ja sinä ANNAT lapsesi potkia toista!?
No tietenkin hän potkii ja on ilkea, kun SINÄ ANNAT! HYI SUA!
Itse en kato sekunttiakaan, jos meidän esikko kiusaa sisartaan TAI päinvastoin. EI SAA potkia, lyödä, purra, syljeksiä jne. EI MISSÄÄN NIMESSÄ!
On se kumma kun monet vanhemmat eivät tuonlaiseen käytökseen puutu, muuten kuin sanomalla "ei noin saa tehdä".........