menetin aviomieheni exälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lola:
eikös se oo ajanu 1000km joka toinen viikonloppu? jos hakenu ja tullu kotiin, ja vieny ja tullu kotiin...

kyllä lukee tekstissä että perj ajoi 250km ja sunnunt. saman takas eli 500 km
eikä 1000km

Minkä hemmetin matikan mukaan? 250km/suunta. Mies hakee lapset = 250km, ajaa kotiin lasten kanssa = 250km. Vie lapset takaisin = 250km, ajaa kotiin = 250km.
=jotain muuta kuin 500km

Mutta missään ei sanota, että tuo 250km on pelkästään menomatka... Jos haetaan 250km päästä, se voi hyvin tarkottaa meno-paluun...

No ei silloin voi sanoa, että "hakee 250km päästä" - vaan "hakee 125km päästä" :D

No nyt mie aloin epäilemään, siis toki tuo ois loogisempaa sanoa 125km päästä, mutta onko se sitten ihan täys fakta, ettei sitä vois sanoa, että 250km päästä, jos ottaa vaikka lapset vauhdista mukaan, niin silloinhan teoriassa ollaan käyty 250km päässä, koska sinne ei olla jääty...
(Ja näin keskitytään olennaiseen)

tätä mäkin ihmettelen, että ruvetaan jostain kilometreistä vänkäämään....mutta tällä palstalla ollaankin maailmanmestareita tarttumaan teksteissä epäolennaisuuksiin...mut asiaan; jännä tosiaan, jos mies pelkästään lasten näkemisen takia muutti takaisin ex:n luokse...oiskohan kuitenkin ollut vielä tunteita exää kohtaan? Ei tuossa muuten oisi päätä eikä häntää. Jos vaan ei siulle ap raaskinut kertoa "koko totuutta"...

Voimia sulle, kyllä ne asiat vielä järjestyvät! :hug:

Sanoit, et ap on palstahistorian sinisilmäisin. Mun on ´kyl nyt ihan pakko sanoa se, mitä olen usein ajatellut. Että sä olet palstahistorian ilkein. Et ole nähtävästi ihan niin yksinkertainen, kuin pari muuta palstan "totuudentorvea", mut tästäkin ketjusta kyl huomaa, et ei sulla monen pisteen marginaali heihin ole.

Sä olet olevinasi nokkela ja sanavalmis, terävä asian ytimen havannoija, vitsikäs ja sarkastinen. Todellisuudessa olet ilkeä, häijy, kykenemätön kontrolloimaan sanottavasi. Se, et osaa ampua suoraan navan alle, ei ole ihmisessä älykkyyttä ja terävyyttä. Se on typerää ilkeyttä ja epäempaattista häijyyttä. Olen usein ajatellut, et onks sulla niin paha olla itses, menneityytes, lastes sairauksien, nykyisen elämäntilantees ja ennenkaikkea huonon itsetuntos kanssa et sun on vaan pakko ampua niitä, joiden ajattelet olevan heikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: mut tottahan se on että jos ex:n luo takas muutti niin takana on muutakin, jos lapsiaan olis enemmän halunnut nähdä niin eiköhän samalle paikakunnalle muutto olis riittänyt.
Juurikin näin,ihan samoin ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoine:
Sanoit, et ap on palstahistorian sinisilmäisin. Mun on ´kyl nyt ihan pakko sanoa se, mitä olen usein ajatellut. Että sä olet palstahistorian ilkein. Et ole nähtävästi ihan niin yksinkertainen, kuin pari muuta palstan "totuudentorvea", mut tästäkin ketjusta kyl huomaa, et ei sulla monen pisteen marginaali heihin ole.

Sä olet olevinasi nokkela ja sanavalmis, terävä asian ytimen havannoija, vitsikäs ja sarkastinen. Todellisuudessa olet ilkeä, häijy, kykenemätön kontrolloimaan sanottavasi. Se, et osaa ampua suoraan navan alle, ei ole ihmisessä älykkyyttä ja terävyyttä. Se on typerää ilkeyttä ja epäempaattista häijyyttä. Olen usein ajatellut, et onks sulla niin paha olla itses, menneityytes, lastes sairauksien, nykyisen elämäntilantees ja ennenkaikkea huonon itsetuntos kanssa et sun on vaan pakko ampua niitä, joiden ajattelet olevan heikkoja.
Olen ajatellut samaa...

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
:hug: mut tottahan se on että jos ex:n luo takas muutti niin takana on muutakin, jos lapsiaan olis enemmän halunnut nähdä niin eiköhän samalle paikakunnalle muutto olis riittänyt.

Ai miten niin? Voihan ne asua ystävinä saman katon alla lasten vuoksi, ei siinä tarvi sen kummempaa olla!!! On tainnu hakureissujen kilometreihin käytetty aika kummasti pidentyä viime aikoina, vai onko miehen auto temppuillut matkalla? Että on joka lähtöön!

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoine:

peesi.

:hug: . Ymmärrän kyllä miestäsi, tuo ajaminen ei mitään herkkua ole. Meillä mies kun hakee tyttärensä meille, hakumatkasta kertyy n. 800km ja viemisestä sama. Tämän vuoksi mieheni näkee lastansa harvemmin ja matkan vuoksi on itkuja itketty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai miten niin? Voihan ne asua ystävinä saman katon alla lasten vuoksi, ei siinä tarvi sen kummempaa olla!!! On tainnu hakureissujen kilometreihin käytetty aika kummasti pidentyä viime aikoina, vai onko miehen auto temppuillut matkalla? Että on joka lähtöön!

Ei ne kyllä voi,mä en asuisi exäni kanssa saman katon alla eikä se mun ja sama juttu on mun miehen ja hänen exänsä kanssa.Kun mun mies eros exästään hän jätti talonsa exälle ja lapsille ja muutti itse pois.Lapset he hoitavat puoliksi,samalla paikkakunnalla asuvat mutta välimatkaa on viisi kilometriä.Näytin tän ketjun miehelle,hän oli samaa mieltä kanssani,mies palaa exvaimonsa luokse tämän itsensä vuoksi,ei lasten.

On matka kuinka pitkä hyvänsä, jos apn mies (miesystävä/avopuoliso?) muuttaa asumaan ex-vaimonsa ja lastensa luo, kyse on vähän muusta kuin hankalasta matkasta... Kukaan kumppanistaan oikeasti eronnut ei oikeasti kuuna kullan valkeana suostu asumaan ex-puolison kanssa saman katon alla ja luopumaan nykyisestä parisuhteestaan. Nyt järki käteen ap. Ehkä miesystäväsi ei halunnut loukata sinua ja esitti asian noin. Totuus taitaa olla toinen!

no aavistuksen epäilen.. tuon ikäisen lapset ja on jo muutettu erilleen.

no aavistuksen epäilen.. tuon ikäisen lapset ja on jo muutettu erilleen.

Ja uudelleen naimisiin. Sitten muuttaa kaveriksi exälle? Ei mee läpi.

Yhteistyössä