Menen huomenna elämäni ensimmäistä kertaa hierojalle ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
pelottaa jotenkin että jos en tykkääkkään?Olen tosi huono hierottava,mua sattuu muka kaikki :xmas:

Nyt on vaan niskat niin jumissa ja aioin muutenkin painonpudotuksesta palkita itseäni jotenkin niin varasin ajan puoleksi tunniksi.

Riisutaanko siellä minkä verran? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
pelottaa jotenkin että jos en tykkääkkään?Olen tosi huono hierottava,mua sattuu muka kaikki :xmas:

Nyt on vaan niskat niin jumissa ja aioin muutenkin painonpudotuksesta palkita itseäni jotenkin niin varasin ajan puoleksi tunniksi.

Riisutaanko siellä minkä verran? :snotty:

Niska hartia hieronnassa joko koko ylä osa paljaaksi tai saa jättää liivit päälle mutta ne avataan vaan.

Voi,saa pitkä aikaisen avun kun käy hierojalla,mä sain avun niska kipuihin/pään särkyyn 3 kuukaudeksi yhdestä käynnistä.

Kerro että olet ekaa kertaa,varmasti hierotaan hellemmin ottein. :)

Yläkroppa paljaaksi, mut jos on mieshieroja, mä oon aina tehnyt niin, että rintsikat päällä käyn siihen makaamaan ja se sit aukasee ne ja laittaa kiinni ennen kuin pitää nousta. :) Se on hierontaa, tokkopa se hieroja jaksaa sua sen enempää katsella. ;)

Vaikka kerran kyllä olin semmoisella hierojalla, joka oli just avannut puljunsa ja ei sit kauaa pystyssä pysynytkään. Eikä ihme. Ukko oli niiiiiiiiiiiiin hermostunut koko ajan (tais olla eka kerta, kun naiseen koski... :whistle:) ja tuli lähinnä epämukava olo (varmasti molemmille), kun toisella kädet vaan tärisi ja hikos ja sit se kysyi, että hieronko kovempaa ja vaikka kuinka koitti sanoa, että joo, ei tunnu vielä missään, niin samanlaisena silittelynä se jatkui loppuun saakka...

Mä rakastan olla hierojalla mutta mä en tykkää siitä olotilasta mikä tulee hieronnan jälkeen. Kun kaikki kuona-aineet lähtee liikkeellle niin pahimmillaan olen seuraavana päivänäkin vielä hieman sekasin.
Mä otan ainakin aina paidan ja rintsikat pois päältä... Oli kyse mies tai naishierojasta. Kai tuo nyt ennekin on tissejä nähnyt ;)
Hieronta ei aina tunnu kivalle eikä varsinkaan joka paikasta, esim mulla on kyljet semmoset joiden hierontaa mä inhoon, mutta silti annan hieroa ne kerran puoleen vuoteen kun selkäkin hierotaan. Niska-hartia tuntuu kaikista kivoimmalle.
Sun pitää kokea se, ei voi sanoa tykkäätkö vai et. Onhan mulla yksi tuttu joka ei voi sietää että sen päätä hierotaan kampaajalla esim pesun yhteydessä....

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Mä rakastan olla hierojalla mutta mä en tykkää siitä olotilasta mikä tulee hieronnan jälkeen. Kun kaikki kuona-aineet lähtee liikkeellle niin pahimmillaan olen seuraavana päivänäkin vielä hieman sekasin.
Mä otan ainakin aina paidan ja rintsikat pois päältä... Oli kyse mies tai naishierojasta. Kai tuo nyt ennekin on tissejä nähnyt ;)
Hieronta ei aina tunnu kivalle eikä varsinkaan joka paikasta, esim mulla on kyljet semmoset joiden hierontaa mä inhoon, mutta silti annan hieroa ne kerran puoleen vuoteen kun selkäkin hierotaan. Niska-hartia tuntuu kaikista kivoimmalle.
Sun pitää kokea se, ei voi sanoa tykkäätkö vai et. Onhan mulla yksi tuttu joka ei voi sietää että sen päätä hierotaan kampaajalla esim pesun yhteydessä....

No mä en kanssa tykkää että mun nuppia hierotaan kampaajalla pesun yhteydessä,en sitten pätkääkään.

ja sanonkin usein ettei mua tarvitse kiitos hieroa:)

Mikä olo? :o

Yhteistyössä