"vieras"
Viisaudenhampaan poisto meni, kesti 1,5 tuntia. Voiko sitä kokeilla ja pyytää puudutuksen jos tuntuu ettei kestäkään ilman?
Mä en tiedä missä se raja virallisesti menee, mutta kun synnytys on edennyt pisteeseen X, ja olet tietyn verran auki, niin puudutusta ei enää anneta.miten ei kerkiä?
käääk. mä toivon todella että mulle ei käy näinMä en tiedä missä se raja virallisesti menee, mutta kun synnytys on edennyt pisteeseen X, ja olet tietyn verran auki, niin puudutusta ei enää anneta.
Mulla meni niin, että 4cm auki ->vietiin saliin ja sanoin et epiduraali mulle kiitos. sit ku tultiin laittaa epiduraalia, oli auennut pari senttiä ja sit päätettiin että kohdunkaulanpuudutteen voi enää laittaa. Sit ku sitä meinattiin laittaa, oli auki 10cm ja alettiinki ponnistaakäääk. mä toivon todella että mulle ei käy näin
En minäkään muista niitä rajoja. Oisinkohan ekassa ollut 7 cm auki, kun pyysin puudutusta, enkä saanut. Toisessa olinkin sitten jo 9 cm auki, kun pääsin synnärin pöydälle.Mä en tiedä missä se raja virallisesti menee, mutta kun synnytys on edennyt pisteeseen X, ja olet tietyn verran auki, niin puudutusta ei enää anneta.
Oho eli nopsaa meniMulla meni niin, että 4cm auki ->vietiin saliin ja sanoin et epiduraali mulle kiitos. sit ku tultiin laittaa epiduraalia, oli auennut pari senttiä ja sit päätettiin että kohdunkaulanpuudutteen voi enää laittaa. Sit ku sitä meinattiin laittaa, oli auki 10cm ja alettiinki ponnistaa