meneekö teillä miehenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lastensa kanssa viikonloppuna yksin esim.puistoon,uimahalliin ym paikkoihin?meillä ei ukkoa saa millään lähtemään,menen yksin tai sittenmenemme yhdessä.välillä ottaa päähän,kun olisi joskus ihana vaan olla yksin kotona kun mies ulkoilisi lasten kanssa.mies sanoi ettei edes viihdy leikkipuistossa.

miksi miehen pitäisi mennä yksin lasten kanssa? me käymme yhdessä porukalla uimassa esim. me tahdomme olla mahdollisimman paljon yhdessä vapaa-ajalla, emme yksinään.

Kyllä mun mies käyttää lasta puistossa ja ulkona, joskus käyvät kaupoillakin ihan kahdestaan. Ei nyt ehkä ihan itse ehdota että lähtisinkö lapsen kanssa kauppaan mutta käy kyllä kun pyytää. Uimahalliin meno olemme suunnitelleet porukalla ja uskoisin että sitten kun paikka tulee lapselle tutuksi niin suostuu lähtemään lapsen kanssa ihan kahdelleen

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
miksi miehen pitäisi mennä yksin lasten kanssa? me käymme yhdessä porukalla uimassa esim. me tahdomme olla mahdollisimman paljon yhdessä vapaa-ajalla, emme yksinään.

:saint: kymmenen pistettä ja papukaijamerkki teille!!!

mä ymmärrän ap:tä. Itsekin haluaisin olla välillä itekseni, vois kuulla omia ajatuksiaankin :D Munkaan mies ei käy missään ns. yleisillä paikoilla lasten kanssa, mutta käy kuitenkin esim. veljensä tai äitinsä luona, niin että saan hetken hengähtää.

Toisaalta, ymmärrän kyllä miestäkin.. en itsekään pidä puistossa seisoskelusta, jos siellä ei ole ketään tuttuja.

Voi kun mies tulisi edes meidän kanssa, mutta jää aina yksin kotiin. Isäinpäivänäkin mielummin jäi yksin kotiin, kun me muut mentiin jäähalliin luistelemaan. Tähän kun vielä lisään sen, että on muutenkin viikoista 5 päivää poissa kotoa, niin huomaa kuinka vähän on kiinnostunut omista lapsistaan. Ei meillä ole perhettä, meillä on minä ja lapset sekä mies yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:

:saint: kymmenen pistettä ja papukaijamerkki teille!!!

mä ymmärrän ap:tä. Itsekin haluaisin olla välillä itekseni, vois kuulla omia ajatuksiaankin :D Munkaan mies ei käy missään ns. yleisillä paikoilla lasten kanssa, mutta käy kuitenkin esim. veljensä tai äitinsä luona, niin että saan hetken hengähtää.

Toisaalta, ymmärrän kyllä miestäkin.. en itsekään pidä puistossa seisoskelusta, jos siellä ei ole ketään tuttuja.

ei tartte olla ilkeä. me vain satumme rakastamaan toistemme seuraa enemmän kuin yksinäisyyttä, tiedämme mitä se on, eikä se ole kivaa. yksin saamme olla, kun käymme ominemme harrastamassa.

Mies ottaa yhden lapsista usein mukaan menoihinsa, mutta yleensä uimiset ja muut retket kyllä mennään yhdessä.
Tosin lapsilla on niin monta isovanhempaa, jotka kaikki haluaisi nähdä lapsia vähintään joka viiko, että viikonloput niillä yleensä menee isovanhemmilla.

Yhteistyössä