Oot Ap. ihan hisssukka, jos annat mummon omia lastasi miten tykkää. Nyt otat toisen asenteen ja ryhdistäydyt! Älä anna poikaasi hoitoon anoppilaan keran viikossa. SIINA PIILEE VAARA ETTA LAPSI JA MUMMI NAKEVAT TOISIANSA IHAN LIIKAA JA SAATTAVAT JOPA KIINTYA TOISIINSA Jos tarvitse pojalle hoitajaa, hommaa hoitaja teille kotiin muualta. JOO ET KAI ANNA OMAN MUMMON SENTAAN HOITAA LASTA
Kun poikasi kasvaa, anoppisi ostaa hänet tavaralla ja hemmottelulla puolelleen JA LAPSI SILTA SEISOMALTA SAATTAIS KARATA MUMMONSA LUO, VARO VAAN. Kohta poikasi asuukin mummolassa jatkuvasti..... Sitäkö haluat? Tee selväksi anopille, kuka määrää lastenhoidosta. Anoppi ei määrää - Sinä määräät! TEE SIITA ARVOVALTA KYSYMYS HETI JA LUU KURKKUUN KAIKILLE JOTKA OVAT ERI MIELTA, ETTA JOKU SAATTAISKIN OLLA NOIN HAVYTON ETTA PUUTTUU LAPSENLAPSENSA Kysy anopilta suoraan, miksi hän ostelee pojalle jatkuvasti vaatteita ja hemmottelee kekseillä ym? TOLLANEN MIELIVALTANEN KAYTTAYTYMINEN ON HETI LOPETETTAVA, ENNENKUULUMATONTA ETTA IHAN KEKSEJA
Sinä olet aivan liian kiltti. JA SE ON VAARIN Et selvästikään osaa pitää puoliasi anoppiasi vastaan. Pelkäätkö häntä - miksi? ALA PELKAA KETAAN VAAN KAY ARMOTTA TAISTOON MUITAKIN SUKULAISIA KOHTAAN Anopin kanssa on tehtävä säännöt selväksi muuten elämästä tulee perhehelvettiä ELI KUN OLET KUTEN MINA SAASTYT PERHEHELVELILTA!
Miksi sitten kommentoit toisten anoppisuhteita? VAIN MINA SAAN KOMMENTOIDA Varsinkaan, jos itselläsi ei ole miniää.... Miksikö ulkopuoliset ihmiset ovat parempia hoitajia kuin oma "mummi"? Ulkopuolinen hoitaja kunnioittaa vanhempien toiveita. MUILLA SUKULAISILLA EI MISSAAN NIMESSA SAA OLLA MIELIPITEITA TAI TOIVEITA LASTA KOHTAAN Jääräpäinen "mummi" ei noudata mitään ohjeita, vaan hoitaa lapsenlapsia omien mielihalujensa mukaan JA SE VASTA ON LAPSELLE HAITALLISTA, EI NIINKAAN SE ETTA MINUN ARVOVALTAANI KYSEENALAISTETAAN
"Mummi" ei anna lapsille kunnollista ruokaa, vaan tuputtaa välipalaa ja makeaa ruoka-aikojen välillä TUTKIMUKSET OVAT OSOITTANEET ETTA VAIN MUMMIT VOIVAT AIHEUTTAA TALLAISTA HARMIA. "Mummin" mielestä on OK, että lapset menevät nukkumaan rättiväsyneinä yömyöhään tai nukahtavat TV:n ääreen JA JO YKSIKIN KERTA VOI TUTKIMUKSIEN MUKAAN AIHEUTTAA ELINIKAISIA VAURIOITA. "Mummi" antaa katsoa televisiosta kaiken. "Mummi" ei ole hyvä lapsenhoitaja, koska hän sekoittaa lapsen päivärytmin pahasti MUMMIHAN TUNNETUSTI TEKEE KAIKKENSA LASTA VAURIOITTAAKSEEN.
No minulla nyt vaan sattuu olemaan sellainen anoppi..... Toivottavasti muilla miniöillä on kivat anopit! SILLA MINA ITSE OLEN AINAKIN KIVA MINIA