Meneekö tämä nyt ihan oikein?! (äitisrahoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en nyt ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en nyt ymmärrä

Vieras
Kela maksaa työnantajalle yli tonnin ja työnantaja maksaa minulle palkkaa 0 e?!
Saan kelalta käteen 390e ja siinä kaikki.
Sitten ens kuussa saan 1500e?? Häh?
Mikä toi tän kuun raha on olevinaan?

Olen siis tähän asti saanut palkan ja vauva nyt 2kk vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28589328:
jos sä olet saanut palkkaa joka on periaatteessa tän kuun rahoja niin kyllä.

ja mikä päivä toi 1500 maksetaan ens kuussa?

(voi olla et oon väärässäkin, mut eri maksupäivät sotkee noita koska ja kuinkapaljon saat. )

10.7 maksetaan seuraava

[QUOTE="a.p";28589331]10.7 maksetaan seuraava[/QUOTE]

äitiyspäiväraha maksetaan jälkikäteen, joten noi 10.7 maksettavat on näiltä kesäkuun päiviltä rahat.

oleko saanut palkkaa vielä toukokuussa? jos esim sait viimeinen päivä palkan, niin se tietysti vähennetään näistä tänään maksettavista rahoista, ja maksetaan vaan se 1-10.6 aika nyt

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28589358:
äitiyspäiväraha maksetaan jälkikäteen, joten noi 10.7 maksettavat on näiltä kesäkuun päiviltä rahat.

oleko saanut palkkaa vielä toukokuussa? jos esim sait viimeinen päivä palkan, niin se tietysti vähennetään näistä tänään maksettavista rahoista, ja maksetaan vaan se 1-10.6 aika nyt

Sain viimeisen palkan 16.5.

Voihan vittu, en kyllä yhtään ennakoinut tätä. Juuri meni iso summa suoraveloituksena säästötilille ja nyt laskujen jälkeen jää 100e lapsilisiin asti.

Olisi pitänyt tarkistaa tarkemmin tiedän, mutta nyt sitten aika kusinen juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28589396:
kannattaa kuitenkin soittaa ja kysyä onko toi oikein, kelan kanssa tuntuu et joka asiasta saa vääntää =D

Työnantaja sanoi, että hänelle oli sanottu 10.7 asti maksetaan mulle palkka ja kehotti soittamaan palkanlaskentaan jossa uusi palkanlaskija.

[QUOTE="a.p";28589404]Työnantaja sanoi, että hänelle oli sanottu 10.7 asti maksetaan mulle palkka ja kehotti soittamaan palkanlaskentaan jossa uusi palkanlaskija.[/QUOTE]

mut jos maksettais 10.7 asti, ni eihän silloin kelalta kai pitäis mitään nyt tulla?

no joo, kannattaa selvittää palkanlaskijalta ja/tai kelasta

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28589416:
mut jos maksettais 10.7 asti, ni eihän silloin kelalta kai pitäis mitään nyt tulla?

no joo, kannattaa selvittää palkanlaskijalta ja/tai kelasta

Olen saanut koko tämän ajan, koska viimeinen 6kk töissä oli paremmat tulot kuin peruspalkka, eli peruspalkan töistä ja siihen päälle kelalta...

No onneksi olen laskut maksanut ennen tuota säästösummaa, eli ei ole laskuja mitä pitäisi maksaa HUH onneksi maksoin ne ensiksi pois enkä laittanut niin isoa summaa säästöön ettei iitä olisi voinut maksaa. :O
Ajatelin nimittäin, että laitan lisää kun palkka tulee.
Nyt sitten elellään sadalla eurolla neljällä hengellä yli kaksi viikkoa jippii! :laugh:

Auto on onneksi tankki täynnä joten siihenkään ei mene.

Jeppajee olen loistava taloutelle hoitaja! Todella noloa...

[QUOTE="a.p";28589477]No onneksi olen laskut maksanut ennen tuota säästösummaa, eli ei ole laskuja mitä pitäisi maksaa HUH onneksi maksoin ne ensiksi pois enkä laittanut niin isoa summaa säästöön ettei iitä olisi voinut maksaa. :O
Ajatelin nimittäin, että laitan lisää kun palkka tulee.
Nyt sitten elellään sadalla eurolla neljällä hengellä yli kaksi viikkoa jippii! :laugh:

Auto on onneksi tankki täynnä joten siihenkään ei mene.

Jeppajee olen loistava taloutelle hoitaja! Todella noloa...[/QUOTE]

Taloutemme siis...

Yhteistyössä