Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni-Josefiina:ei kai niitä kukaan siun vaatteiden alta näe? Eli piä vaan jos hyvältä tuntuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Törkeyden puolelle menee vasta jos "luukut auki" liikut yleisillä paikoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mitä muut tekee niille kun imetys on ohi ?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Törkeyden puolelle menee vasta jos "luukut auki" liikut yleisillä paikoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja minni:no hyi olkoon. Ite naureskelin miehelle, ku moisia ostin, että on epäeroottisimmat koskaan. Minä pidän kauniista alusvaatteista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.
Tiesitkö, että kun ostaa laadukkaita liivejä niin niitä ei tarvi olla ostamassa jatkuvasti uusia. Itse en koskaan osta muutakuin liiviliikkeestä ja imetysliivini ovat aivan ihania, niin päällä kuin ulkoisesti katsellakin.
Täll ähetkelä tosin imetän.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Alkuperäinen kirjoittaja minni:no hyi olkoon. Ite naureskelin miehelle, ku moisia ostin, että on epäeroottisimmat koskaan. Minä pidän kauniista alusvaatteista.
Mutta jos niitä ei kukaan muu näe ?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Kahdeksan vuotta vanhat liivit ovat kyllä melko vanhat, eli mua epäilyttää ovatko ne enää kunnossa. Ja en minä ole halunnut käyttää imetysliivejä imetyksen päätettyä.
Käytössä pitäisi olla vuodessa useammat liivit, ja kyllä mulla noita liivejä löytyy monen värisiäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Alkuperäinen kirjoittaja minni:no hyi olkoon. Ite naureskelin miehelle, ku moisia ostin, että on epäeroottisimmat koskaan. Minä pidän kauniista alusvaatteista.
Mutta jos niitä ei kukaan muu näe ?
itse näet, kun joka aamu pukeudut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa olla ihan normaalia, suomalaiset naisethan ei tilastollisesti ole kovinkaan ahkeria alusvaatteiden ostajia vaan nimen omaan pitää samoja nukkavieruja ja lörpähtäneitä liivejä kymmenenkin vuotta.
Tiesitkö, että kun ostaa laadukkaita liivejä niin niitä ei tarvi olla ostamassa jatkuvasti uusia. Itse en koskaan osta muutakuin liiviliikkeestä ja imetysliivini ovat aivan ihania, niin päällä kuin ulkoisesti katsellakin.
Täll ähetkelä tosin imetän.![]()
Ai jos ostaa useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa, se on jatkuvasti?
Oikeasti, puhumme alusvaatteesta, vaatteesta joka on lähinnä ihoamme, kosketuksissa hien kanssa... vaatteesta jonka pitäisi tukea...
Alkuperäinen kirjoittaja veras:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Kahdeksan vuotta vanhat liivit ovat kyllä melko vanhat, eli mua epäilyttää ovatko ne enää kunnossa. Ja en minä ole halunnut käyttää imetysliivejä imetyksen päätettyä.
Käytössä pitäisi olla vuodessa useammat liivit, ja kyllä mulla noita liivejä löytyy monen värisiäkin.
:flower: kyllä. En käsitä miksi monet säästää juuri liiveissä.
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Mäpä käytän yksiä odotusajan housuja vielä vaikken oo raskaana, ne vaan on niin mukavat![]()