V
vieras
Vieras
Putosi puhelin tänään ja näyttö meni rikki. En oo yhtään mukana näissä jutuissa, mutta tietäiskö joku saako sen takuuhuoltoon ja jos ei niin mitäköhän tollanen näytön korjaus maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ainakin soneran parempi turvassa meni takuuseen tai siis korjaus ilmainen,pojalla jäi puhelin tuolin jalan alle
Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin: takuussa ei varmasti ole omavastuuta, vakuutuksessa voi olla.mulla olis menny takuuseen mut omavastuu oli yllättäen kalliimpi ku näytön huollattaminen oli... mut yleensä kuulemma vakuutus ei korvaa jos näyttö ei toimi . tuol kävin sit huollattaa ja oli halvempi omavastuu!
Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin: takuussa ei varmasti ole omavastuuta, vakuutuksessa voi olla.
mun näyttö on jo kauan sitte haljennu, mut tänään ku olin kännykäl nii se vaan yhtäkkii sammu eikä mee enää päälle. akkua oli vielä jotain puolet jäljellä niin ei siitä voi olla kiinni.. meneekö puhelin tästä takuuseen?![]()
![]()