Meneekö puhelimen näyttö takuuseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Putosi puhelin tänään ja näyttö meni rikki. En oo yhtään mukana näissä jutuissa, mutta tietäiskö joku saako sen takuuhuoltoon ja jos ei niin mitäköhän tollanen näytön korjaus maksaa?

takuu ei korvaa.Joihinkin puhelinmalleihin näytön korjaus saattaa tulla liki yhtä hintavaksi uin uusi saman mallin puhelin.
Jos on laaja kotivakuutus,ni se voisi korvata puhelimen,tosin vakuutuksissa aikas isot omavastuut.

Ei kuulu vakuutuksen piikkiin putoamisen aiheuttamat viat. Jos on erillinen kännykkävakuutus, niin se korvaa tai sitten ihan kotivakuutukseen. Toki kannattaa miettiä puhelimen arvo ja vakuutuksen omavastuu.

ei mee näytöt takuuseen, mutta vakuutukseen vois mennä paperi hommien jälkeen.. ite sain näppärästi suosittelen tätä kautta http://www.hetihuolto.fi/?qa_faqs=puhelin-kotivakuutus

Juu.. ollu alle kuukauden Samsung galaxy trendi ja hyvin on toiminut, mutta näyttö on natissut jotenkin kummallisesti, niin nyt tässä eilen kun nostin puhelimen puupenkille laukusta niin sitten kaveri tuumas että ''hei miks sulla on näytössä viilto?'' ja olin että mitäh!! en oo ite hajottanut sitä ja sen kyllä huomaa siitä, että näyttö on muuten täysin naarmuton, mutta näytöstä menee sellainen reunasta toiseen reunaan menevä viiva ( ja mikä parasta, näyttö ei enää ota kosketusta vastaan..) joten siitä huomaa ettei se ole kolahtanut tai nakattu. Todennäköinen syy on että ku näyttö on natissut niin se on ollut liian kireällä ja sitte kun se on osunut kovalle alustalle niin se jännite kertakaikkiaan on pasahtanut ja näyttö halki.. ei mee takuuseen ja ei ole edes oma syy tämä näytön p****ksi meneminen!! -.- pistä aika vihaseksi kun tehdään tällaisia vikapuhelimia ja sitte ku niihin tulee just joku tällainen vika jota itse ei oo aiheuttanu ja pitäs maksaa se 70e korjauksesta nii onko tää nyt iha oikein?!!

mun näyttö on jo kauan sitte haljennu, mut tänään ku olin kännykäl nii se vaan yhtäkkii sammu eikä mee enää päälle. akkua oli vielä jotain puolet jäljellä niin ei siitä voi olla kiinni.. meneekö puhelin tästä takuuseen? :o :(

Yhteistyössä