Meneekö pehmolelut-paketit huutonetissä kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lapseton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lapseton"

Vieras
Mulla olis kasa käyttämättömiä pehmoleluja jota vie vaan tilaa, pieniä ja pari suurempaa, ja mietinkin että meneekö pehmolelupaketit kaupaksi huutonetistä?

Ysittäin kun ei ole järkeä myydä, postikulut kun ei mitään halpoja nykysin niin järkevämpää ja ostajalle edullisempaa olis myydä pakettina.

Onko kokemuksia? :)

No muutamassa on lappu kiinni, mutta osa ollu hyllyssä jo parikin vuotta ja tullu napsastua laput pois jossain vaiheessa.

Uusia siinä mielessä että kukaan ei ole niihin koskenu, paitsi minä kun hyllyyn laitoin.

Mut jos niitten pitää olla just kaupasta ostettuja, niin sit ei kyllä taida mennä...

Tuntuu, että kaikilla on tupaten täynnä paikat noita pehmoja, meilläkin muuton yhteydessä varastoon varmasti kolme isoa pahvilaatikollista niitä kannettiin ja vielä jäi lapsille leikkeihinkin pehmoja.

Itse en käytettynä mielellään osta pehmoja, vaikka ne voisikin pestä. Siis sulla on käyttämättömiä, mutta voiko ostaja olla varma?

Tuntuu, että kaikilla on tupaten täynnä paikat noita pehmoja, meilläkin muuton yhteydessä varastoon varmasti kolme isoa pahvilaatikollista niitä kannettiin ja vielä jäi lapsille leikkeihinkin pehmoja.

Itse en käytettynä mielellään osta pehmoja, vaikka ne voisikin pestä. Siis sulla on käyttämättömiä, mutta voiko ostaja olla varma?

Totta, miksi ostaja luottais että ne on käyttämättömiä. Kun tosiaan laput napsastu pois, kun itselleni ne sillon ostin ja se lappu korvassa on niin ruma :)

Mulla paljon positiivisia kommentteja huutonetissä eikä yhtään negaa, joten sekin voi valaa uskoa että tuote on sellanen millasena sitä myyn. Ajattelin vaan kysellä, etten sitten turhaan laita ilmoitusta.

Jo oikeassa olet, varmaan todella paljon pehmoja jo lapsilla. Ajattelin kai sellasta perhettä joilla ei olis ja nyt sais halvalla ison kasan. :)

No, pitää vielä miettiä. :)

Kaveri myö lastensa vanhat pehmot huutiksessa ja hyvin menivät kaupaksi. Muistaakseni myi yksitellen. Lelut tosin olivat sellaisia isoja pehmoja. Mä myin paljonkin lasten leluja huutiksessa ja kaikki meni yhtä kaivuri settiä lukuunottamatta, jolle löysinkin käyttöä pihaleluna :) Mulla oli myynnissä vauvan pehmoja pakettina, legoja, autoja yms...
Mitään et varmaan menetä jos kokeilet, voivat vaikka mennäkin kaupaksi.

Kaveri myö lastensa vanhat pehmot huutiksessa ja hyvin menivät kaupaksi. Muistaakseni myi yksitellen. Lelut tosin olivat sellaisia isoja pehmoja. Mä myin paljonkin lasten leluja huutiksessa ja kaikki meni yhtä kaivuri settiä lukuunottamatta, jolle löysinkin käyttöä pihaleluna :) Mulla oli myynnissä vauvan pehmoja pakettina, legoja, autoja yms...
Mitään et varmaan menetä jos kokeilet, voivat vaikka mennäkin kaupaksi.

Se on kiva tietää että joillakin on menny :) Mulla kaksi isompaa, koira ja valas ja muut sit tuollasia pienempiä joita voi kaiketi sano ihan normaalikokoisiksi.

Ihaa-pehmon myin viime vuonna, se meni pian mutta disney hahmot onkin aina jutut ihan erikseen. Iso ihaa vielä, sain exältä joten piti myydä. :)

Ainahan sitä voi kokeilla, ehkä ei turhaan järjestele kaikkia sievästi sängylle ja napsase kuvia ja laita ilmotusta nettiin. :) Kiitti, meinaan jos kaikki olis sanonu että ei mene niin en sillon olis ilmotusta laittanu :)

Yhteistyössä