K
kahden äippä
Vieras
Mulla olisi tuossa muuton jäljiltä kolme laatikollista vaatteita jotka eivät syystä tai toisesta enää mene mulle. Osa pieniä joo ja osa vain niin teinejä, etten enää kehtaa pitää! Olen ollut takavuosina varsinainen vaatefriikki joten tuota on kertynyt paljon ja osa lähes käyttämättömiä/pari kertaa pidettyjä. Ei kuitenkaan mitään merkkikamaa vaan lähinnä H&M, Zara yms.
Kannattaako edes yrittää myydä vai vienkö keräykseen? Muutamat lisäpennoset lasten kesävaatteisiin eivät olisi kyllä pahitteeksi... Mutta onko siitä enemmän vaivaa kuin hyötyä? Pitäiskö laittaa jonain paketteina vai erikseen? Yhden kerran laitoin omia vaatteita myyntiin yksitellen ja muistaakseni yksi paita meni kaupaksi... :snotty:
Entäs laukut? Kengät?
Kannattaako edes yrittää myydä vai vienkö keräykseen? Muutamat lisäpennoset lasten kesävaatteisiin eivät olisi kyllä pahitteeksi... Mutta onko siitä enemmän vaivaa kuin hyötyä? Pitäiskö laittaa jonain paketteina vai erikseen? Yhden kerran laitoin omia vaatteita myyntiin yksitellen ja muistaakseni yksi paita meni kaupaksi... :snotty:
Entäs laukut? Kengät?