Meneekö Huutiksessa kaupaksi naisten vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden äippä

Vieras
Mulla olisi tuossa muuton jäljiltä kolme laatikollista vaatteita jotka eivät syystä tai toisesta enää mene mulle. Osa pieniä joo ja osa vain niin teinejä, etten enää kehtaa pitää! Olen ollut takavuosina varsinainen vaatefriikki joten tuota on kertynyt paljon ja osa lähes käyttämättömiä/pari kertaa pidettyjä. Ei kuitenkaan mitään merkkikamaa vaan lähinnä H&M, Zara yms.

Kannattaako edes yrittää myydä vai vienkö keräykseen? Muutamat lisäpennoset lasten kesävaatteisiin eivät olisi kyllä pahitteeksi... Mutta onko siitä enemmän vaivaa kuin hyötyä? Pitäiskö laittaa jonain paketteina vai erikseen? Yhden kerran laitoin omia vaatteita myyntiin yksitellen ja muistaakseni yksi paita meni kaupaksi... :snotty:

Entäs laukut? Kengät?

Alkuperäinen kirjoittaja menee:
Itse juuri etsiskelin naisten vaatepaketteja ja tosiaan mieluummin paketteja kuin yhtä vaatetta. Varmaan ne laukut ja kengätkin kaupaksi menee.

No kannattaako sitten laittaa mieluummin vaikka yhteen pakettiin farkkuja ja toiseen paitoja? Vai siis jotain keskenään sopivia vaatteita? Taisinkin jo vastata omaan kysymykseeni... Keskenään sopivia paketteja! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja menee:
Joo, minä ainakin mieluummin huudan paketteja joissa on paitaa, housua ym. ja missä on hintakin edullinen.

No tarkoitus on kyllä päästä vain eroon noista ja jos siitä hieman taskurahaa saa niin kiva. Tienaamaan niillä tuskin pääsee kuitenkaan. On vaan usko mennyt noihin kaiken maailman Uff:eihin, joten mielummin näkisi että ne vaatteet menevät jonnein käyttöön.

Mutta täytyy katsella jos niitä sitten vaikka kuvailisi ja saisi laitettua! :)

Yhteistyössä