Meneeko huutiksessa kaupaksi muotifarkut? Paljonko lähtöhinnaksi?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mulla ois tossa neljät nuorekkaan Onlyn muotifarkut ja mietin, että kannattaako nähdä vaivaa laittaa huutikseen... Hyvässä kunnossa on, joissakin voi ehkä lahkeensuissa olla haalistumaa mutta noi yhdetkin on sellaset mitä on pari kertaa pidetty ja maksoin niistä 80?...

Menisköhän parhaiten yksinään vai esim. kahdet samassa kohteessa...?
Postikulut kuitenkin aika hurjia, ilmeisesti paketilla (8,50? ) menee yhdet farkut..
 
Äippä
Itse olen etsinyt huutonetistä farkkuja, mutta usein se homma "kaatuu" juuri siihen hintaan. Kun postikulut on jo sen vajaan 10? ja jos farkut maksaa vähintään 20? niin tulee yhteishinnaksi jo sen verran että saan sillä uudet kaupasta. Tai jos farkut maksaa 5? ja pk sen vajaan 10? niin eipä viitsi maksaa postituksista sen vertaa...Jos farkut olis läheltä voisin noutaa ne ja silloin voisin itse henk.koht. maksaa huutonetistä ostetuista farkuista n.20? (uusista tai pari kertaa käytetyistä)...Mutta olen kyllä aika pihi ostaan farkkuja :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
postikulut tulee farkuille kyllä tosi kalliiksi. itse ehkä myisin mielummin normaalikirpparilla, jolloin hinnaksi laittaisin 7-15e.
Näimpä, mutta en viitsi muutamien farkkujen takia ostaa kirppispaikkaa :/
Ja olen niin laiska, että myyn nuo kaikki lastenvaatteet mielummin huutiksessa, kaupaksi ovat menneet :D

 
ap
Farkkujen koot on siinä 40-42, suurin osa tosin sellaisina tuumanumeroina vai mitä ne on, mutta siis 40/42 kokoisena pidetty. Nyt en saa tarkkoja kokoja katsottua kun heitin kaikki farkut pesukoneeseen myyntiä varten :D
 

Yhteistyössä