meneehän se ilta näinkin.. aikuinen nainen sotkee naamaansa kuin meikkausta opetteleva teini

"vieras"
Miksi pitää meikata kuin sirkuspelle? Jos ei osaa, eikö voi meikata hillitysti, eikä laittaa poskipunaa kamala kerros, ja kirkasta huulipunaa. Noista rajauksista puhumattakaan, ja liian vaaleasta meikkipohjasta.

Miksi tavoitella Dita von Teese-lookkia, kun naama on niin kaukana siitä. olisit nätimpi luonnollisemmassa meikissä, joka korostaisi nätisti piirteitäsi.
 
[QUOTE="vieras";29141250]Miksi pitää meikata kuin sirkuspelle? Jos ei osaa, eikö voi meikata hillitysti, eikä laittaa poskipunaa kamala kerros, ja kirkasta huulipunaa. Noista rajauksista puhumattakaan, ja liian vaaleasta meikkipohjasta.

Miksi tavoitella Dita von Teese-lookkia, kun naama on niin kaukana siitä. olisit nätimpi luonnollisemmassa meikissä, joka korostaisi nätisti piirteitäsi.[/QUOTE]

miksi pitäisi olla harmaavarpunen, jos viihtyy dramaatisessa tyylissä?! jos pukeutuu fiftarimekkoihin, kynähameisiin, korsetteihin jne niin eikö ole luonnollista että meikki on tyylin mukainen? tiedän, etten ole kaunis enkä hoikka mutta ei minun silti ole pakko näyttää seinäruusulta..
 
"vieras"
miksi pitäisi olla harmaavarpunen, jos viihtyy dramaatisessa tyylissä?! jos pukeutuu fiftarimekkoihin, kynähameisiin, korsetteihin jne niin eikö ole luonnollista että meikki on tyylin mukainen? tiedän, etten ole kaunis enkä hoikka mutta ei minun silti ole pakko näyttää seinäruusulta..
Ei tarvitse, mutta pientä harjoittelua vaatii vielä, ettei ole dramaattisen sijaan... no, hieman outo.
 
"vieras"
miksi pitäisi olla harmaavarpunen, jos viihtyy dramaatisessa tyylissä?! jos pukeutuu fiftarimekkoihin, kynähameisiin, korsetteihin jne niin eikö ole luonnollista että meikki on tyylin mukainen? tiedän, etten ole kaunis enkä hoikka mutta ei minun silti ole pakko näyttää seinäruusulta..
Eli näytät mieluummin sirkuspelleltä kuin nätiltä. Selevä.
 
kfkfkf
Oli muuten aika huvittavan näköistä, kun eräällä vanhemmalla rouvalla oli vähän liikaa poskipunaa, se oli laittanut sitä koko poskelle, eikä sävykään ollut mikään kaikkista vaalein :D liekö mennyt poskupuna ja huulipuna sekaisin ;) ja sitä ei ollut mitenkään vähän...
Näytti ihan sirkuspelleltä, ihan oikeasti :D
 
täytyy sanoa, että nyt on helvetin paha mieli :(
aloitin tämän ketjun huumorimielellä, mutta nyt kaikki väittävät että meikkaan kuin sirkuspelle vaikka kyse oli alunperin siitä etten osa laittaa poskipunaa.


saamari.. pakko lähteä lenkille. jos en voi tehdä naamalle mitään, voin kai edistää tätä laihdutus&kiinteytys-operaatiota edes !
 
kfkfkf
täytyy sanoa, että nyt on helvetin paha mieli :(
aloitin tämän ketjun huumorimielellä, mutta nyt kaikki väittävät että meikkaan kuin sirkuspelle vaikka kyse oli alunperin siitä etten osa laittaa poskipunaa.


saamari.. pakko lähteä lenkille. jos en voi tehdä naamalle mitään, voin kai edistää tätä laihdutus&kiinteytys-operaatiota edes !
No eikai tuo nyt vielä ole "sirkuspellemeikki" :O

Koita meikata eritavoin, silleen löydät parhaiten sinulle sopivan arkimeikin :)
 
täytyy sanoa, että nyt on helvetin paha mieli :(
aloitin tämän ketjun huumorimielellä, mutta nyt kaikki väittävät että meikkaan kuin sirkuspelle vaikka kyse oli alunperin siitä etten osa laittaa poskipunaa.


saamari.. pakko lähteä lenkille. jos en voi tehdä naamalle mitään, voin kai edistää tätä laihdutus&kiinteytys-operaatiota edes !
älä vaivu synkkyyteen, mä en edes tiedä mikä on poskipuna ja meikkaamisesta tiedän yhtä paljon kun sika satelliitista.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
Eihän tässä ole kyse siitä ettäkö et olisi kaunis, senkin höpsö. Ota nyt kuitenkin se huultenrajauskynä käyttöön, tuollanen punainen huulipuna on niin paljon kauniimman näköistä kun sen on kunnolla laittanut eikä vain sutaissut vähän sinnepäin :)
 
täytyy sanoa, että nyt on helvetin paha mieli :(
aloitin tämän ketjun huumorimielellä, mutta nyt kaikki väittävät että meikkaan kuin sirkuspelle vaikka kyse oli alunperin siitä etten osa laittaa poskipunaa.


saamari.. pakko lähteä lenkille. jos en voi tehdä naamalle mitään, voin kai edistää tätä laihdutus&kiinteytys-operaatiota edes !
tuota.. ethän sinä ole lihava :confused:
 
Mä meikkasin myös vielä pari vuotta sitten niin, että laitoin rajauksen vain alas. Nyt olen vasta alkanut harjoittelemaan ylöskin laittamista. Ei se kyllä vieläkään oikein onnistu. Mun mielestä sun meikki ei ollut hirveä.
 
Nra
Vaikka meikkaustyylissäsi on parantamisen varaa, olet silti mahdottoman nätti!
Osta huultenrajauskynä ja käytä huulimeikkiin aikaa. Itse huitaisen joskus paksun ja epäsiistin ylärajauksen ja siistin sen sitten nihkeällä tops-puikolla, kokeile! Rajauksesta tuppaa tulemaan hyvin ohut mutta onpahan jotain yläluomellakin.
Jos poskipuna on tosi pigmenttinen, sipaise sitä hyyyyvin vähän, napauta liiat pois, imaise posket sisään ja hellästi sivelet poskipäille. Jos mitään ei näy eikä kuulu, toista.
 
kfkfkf
Vaikka meikkaustyylissäsi on parantamisen varaa, olet silti mahdottoman nätti!
Osta huultenrajauskynä ja käytä huulimeikkiin aikaa. Itse huitaisen joskus paksun ja epäsiistin ylärajauksen ja siistin sen sitten nihkeällä tops-puikolla, kokeile! Rajauksesta tuppaa tulemaan hyvin ohut mutta onpahan jotain yläluomellakin.
Jos poskipuna on tosi pigmenttinen, sipaise sitä hyyyyvin vähän, napauta liiat pois, imaise posket sisään ja hellästi sivelet poskipäille. Jos mitään ei näy eikä kuulu, toista.
ja kannattaa myös muistaa poskipunan häivytys :)
Ettei oo vain punaisia länttejä poskissa
 
ju kou köörl
joo ei pelkästään alas rajausta;ja mielellään silloinkin alaluomen ulkopuolelle,ei sisälle.

Itse laitan eyelinerillä ulkonurkkaan paksunevan,kissamaisen ohuen siiven ja aluomelle kajalilla kevyen rajauksen n.puoliväliin(pehmennän luomivärillä).
poskipunaa sipaisen ja töpöttelen varovasti jotta tulee pikkasen kerrallaan ja on siisti levittää,ei tule liikaa:)
 
"vieras"
Mä en tiedä voiko se johtua siitä, että mulla on yliherkät silmät, mutta mä en vain yksinkertaisesti pysty laittamaan rajauksia yläluomeen. Mun silmä kavahtaa heti, jos siihen yrittää sitä laittaa ja sitten lopputulos on vain sotkua.
 
"Samu"
täytyy sanoa, että nyt on helvetin paha mieli :(
aloitin tämän ketjun huumorimielellä, mutta nyt kaikki väittävät että meikkaan kuin sirkuspelle vaikka kyse oli alunperin siitä etten osa laittaa poskipunaa.


saamari.. pakko lähteä lenkille. jos en voi tehdä naamalle mitään, voin kai edistää tätä laihdutus&kiinteytys-operaatiota edes !
Ei kannata ottaa tyhmiä ilkeilyjä itteensä, katot vaan sinne peiliin niin huomaat kyllä itsekin että hemmetin kaunis nainenhan se siellä heiluu. Ja harjottelemallahan sitä mestariksi tullaan, se eka lättykin menee aina pieleen:D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä