meneehän se ilta näinkin.. aikuinen nainen sotkee naamaansa kuin meikkausta opetteleva teini

"Anne"
Lähtökohta on ihan hyvä. Nätti suu, hyvät kulmat.
Ripsiin kannattaa panostaa. Kunnon ripsien taivutus hyvällä taivuttimella, ohuelti tai puolikuivalla ripsarilla ensin ihan ohut kerros. Jos jää ripsiä huonosti niin pinseteillä erotus, ei ripsarilla. Sitten voi jatkaa muuta meikkiä ja tehdä tokan kerran ripsarilla myöhemmin.
Poskipunalle kannattaa etsiä se sopivin kohta, missä on varjoa tai luun alapuolella. Muuta en siihen osaa neuvoa.
Terävällä rajauskynällä voi harjoitella niitä ylärajauksia, sitten kun osaa käden liikkeen niin nestemäisellä
Kyllä se siitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
minnee
Rajaus toimii niin, että et yritäkään sulkea toista silmää vaan katsot peiliin alaspäin. Siis niin, että peili on reilusti kasvojesi alapuolella ja katsot alas ikään kuin nenänvarttasi pitkin. Tällä tavoin saat pidettyä silmät auki, mutta silmäluomea riittävästi näkyvillä. Ja niihin kissa rajauksiin auttaa se, että erittäin hellästi venytät silmäluomea ulkonurkasta: tällä tavoin saat luomesta riittävän sileän.

Poskipunaa saat laitettua riittävän kevyesti esim. niin, että pyöräytät sivellintä ensin puuterissa ja sitten sipaiset sitä poskipunassa. Pyyhkäise ylimääräiset punat kämmenselkään ja vasta sitten pyörivällä liikkeellä poskipäihin (aloita ulkoreunasta ja häivytä kasvojen keskiosaa kohden). Lisää pikkupikkuhiljaa: on helpompi lisätä kuin ottaa pois. Harjoittelet vaan, kyllä se siitä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
täytyy sanoa, että nyt on helvetin paha mieli :(
aloitin tämän ketjun huumorimielellä, mutta nyt kaikki väittävät että meikkaan kuin sirkuspelle vaikka kyse oli alunperin siitä etten osa laittaa poskipunaa.


saamari.. pakko lähteä lenkille. jos en voi tehdä naamalle mitään, voin kai edistää tätä laihdutus&kiinteytys-operaatiota edes !
No mikäs sitten oli tarkoitus? Mä annoin sulle ekalla sivulla rakentavaa palautetta ja neuvoja mitä mun mielestä sun kannattaisi meikkauksessa kokeilla tai harjoitella.

Et nähnyt tarpeelliseksi kommentoida tai vastata kyseiseen viestiini yhtään mitään, mahdoitkohan edes lukea.

Eli aloituksen tarkoitus ei ollut saada rehellistä palautetta meikkaustaidoistasi, ei vinkkejä miten kannattaisi meikata, etkä tunnu haluavan yleisesti keskustella meikkauksesta.

Niin mikä tämän aloituksen tarkoitus sitten oli? Halusit että sua haukutaan? Halusit että ihmiset jotenkin viihdyttyvät sun meikkausosaamattomuudestasi? Mikä ??
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29142131]No mikäs sitten oli tarkoitus? Mä annoin sulle ekalla sivulla rakentavaa palautetta ja neuvoja mitä mun mielestä sun kannattaisi meikkauksessa kokeilla tai harjoitella.

Et nähnyt tarpeelliseksi kommentoida tai vastata kyseiseen viestiini yhtään mitään, mahdoitkohan edes lukea.

Eli aloituksen tarkoitus ei ollut saada rehellistä palautetta meikkaustaidoistasi, ei vinkkejä miten kannattaisi meikata, etkä tunnu haluavan yleisesti keskustella meikkauksesta.

Niin mikä tämän aloituksen tarkoitus sitten oli? Halusit että sua haukutaan? Halusit että ihmiset jotenkin viihdyttyvät sun meikkausosaamattomuudestasi? Mikä ??[/QUOTE]

Mä vähän luulen että ap pahoitti mielensä siitä sirkuspelleksi haukkumisesta ja esim.siitä kun joku alkoi mussuttamaan ettei tolla naamalla kannata meikata mitään Dita Von Teese-meikkiä.
Asiat voi sanoa joko kunnioittavasti ja nätisti, tai sitten töksäytellä tylysti ja ilkeästi kaikki aivopierunsa ilmoille.

Eiköhän jokaisen kannata meikata tai pukeutua siten,mikä itseä eniten miellyttää.
Typeräähän se olisi jos ap meikkaisi niinkuin joku toinen tahtoo hänen meikkaavan.
Meikillä voi myös ilmentää persoonaansa,minkälainen meikki itseään viehättää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"nanna"
minä en näe tuossa meikissä mitään vikaa, mutta itse en käytäkkään mitään sen kummempaa kuin peitepuikko.en edes uskalla ajatella, miten karmea lopputulos olisi jos iskettäisiin huulipunat, kajalit jne. koko helahoito eteen & käskettäisiin meikata :D !
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29141344:
älä vaivu synkkyyteen, mä en edes tiedä mikä on poskipuna ja meikkaamisesta tiedän yhtä paljon kun sika satelliitista.
Samoin!
 
täytyy sanoa, että nyt on helvetin paha mieli :(
aloitin tämän ketjun huumorimielellä, mutta nyt kaikki väittävät että meikkaan kuin sirkuspelle vaikka kyse oli alunperin siitä etten osa laittaa poskipunaa.


saamari.. pakko lähteä lenkille. jos en voi tehdä naamalle mitään, voin kai edistää tätä laihdutus&kiinteytys-operaatiota edes !
Oot rohkea, sulonen ja positiivinen ihminen, etkä sä näyttänyt missään kuvassa sirkuspelleltä!
Asiallisesti myös oli osattu opastaa, minäki täppäsin sieltä muutaman vinkin.:)
 
"hhh"
ylös on helppo laittaa, kun on hyvä nestemäinen eyeliner. itse diggaan tästä:

http://4.bp.blogspot.com/-UU5zP1Waq64/TWZCNOlvV9I/AAAAAAAAAjw/lMumC8-lj48/s1600/maybelline-liner-express-liquid-eye.jpg
 
"omg"
Dita von teesen meikissä pääpaino on silmien rajauksella sekä tekoripsillä. Ethän sä silloin voi kuvitella näyttäväs häneltä jos sulla on vaan alarajaukset ja ripsaria niin vähän että osa luulee ettet oo sellaista laittanutkaan. Sun pitää opetella kaikki tuohon lookiin vaadittavat elementit, ei riitä että paat punasta huulipunaa ja luulet näyttäväs ditalta. Miasä sun luomiväriskin on?
 
Mä laitan myös pari linkkiä ja youtubesta kannattaa tosiaan noita videoita katsella. Ei kukaan ole seppä syntyessään ja yleensä se yläluomen rajaus on monelle paljon harjoittelua vaativa homma. Meikkaaminen on ihanaa kun siihen maailmaan pääsee oikein sisälle, joten rohkeasti vaan, jos se sinua kiinnostaa! :)

Yksinkertainen kasvojen varjostus | Karkkipäivä
Silmän rajaus, osa 1: Perusteet | Karkkipäivä
Make-up For Dummies – huulimeikki | Karkkipäivä
Mua alkoi nyt kiinnostaa.

Välineilläkin on siis väliä.:D
Mun pitäis kaiketi päivittää olematon meikkipussini.

Kiitos asiallisista vinkeistä.:)
 
Mä laitan myös pari linkkiä ja youtubesta kannattaa tosiaan noita videoita katsella. Ei kukaan ole seppä syntyessään ja yleensä se yläluomen rajaus on monelle paljon harjoittelua vaativa homma. Meikkaaminen on ihanaa kun siihen maailmaan pääsee oikein sisälle, joten rohkeasti vaan, jos se sinua kiinnostaa! :)

Yksinkertainen kasvojen varjostus | Karkkipäivä
Silmän rajaus, osa 1: Perusteet | Karkkipäivä
Make-up For Dummies – huulimeikki | Karkkipäivä
kiitos linkistä :) pitää kokeilla joku ilta, nyt ei jaksa. olen tänään taas ollut koko päivän meikittä, pipo päässä & tuntenyt näyttäväni niin surkelta että meikin tunkeminen tähän naamaan olisi tuhlausta!
 

Yhteistyössä