menee sikana hermo kun mies aina kiikuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kaiken käsissään olevan ihan utopistisiin paikkoihin! |O

äsken etsin kaukosäädintä (taas.. edellisellä kerrallahan löytyi mun auton takaikkunalta :saint: ) telkkari huusi ja kaukoo ei löytyny mistää ja meni rutosti hermo ja menin herättää miehen et etsii sen prkeleen kaken silläaikaa ku käyn hammaspesulla ja nyt ollaan sit kumpikin kiukkusia mut kake löyty keittiön kulmahyllystä :xmas:

(meillä meni rikki se luukku telkkarista mistä sais volat säädettyy eikä se aukee enää suosiolla..)

kyllä,mies kuskas sen kaken autoon. kake meillä yleensä on miehen toimesta hukassa, kerran sillä oli digiboxin kaukosäädin työtakin taskussa 100kilsan päässä enkä voinu katsoa telkkaria :xmas:

puhelimensa jättää kans aina ties minne, viimeks viime viikolla vessan peilikaappiin.

oikeesti tosi rasittavaa toisinaan kun kaikki on hukassa :headwall: :D

niin ja eilen sillä oli koiran ainoa flexi autossaan työmaalla siel sadan kilsan päässä ja jouduin käyttää koiran lenkillä tollasella metrin mittasella narulla :xmas:

olkoon vaikka mikä pirkkaniksi.Mutta laita kake sukkahousun terään ja digi säädin toiseen terään niin kyllä löytyyvät aina ja toinen tulee väkisinkin perässä.

Lasten räpläilyn takia nämä on ollu meillä välillä katossakin roikkumassa ja joustaa ihan mukavasti jotta ulottuvuudessa löytyy..:)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kyllä,mies kuskas sen kaken autoon. kake meillä yleensä on miehen toimesta hukassa, kerran sillä oli digiboxin kaukosäädin työtakin taskussa 100kilsan päässä enkä voinu katsoa telkkaria :xmas:

puhelimensa jättää kans aina ties minne, viimeks viime viikolla vessan peilikaappiin.

oikeesti tosi rasittavaa toisinaan kun kaikki on hukassa :headwall: :D

Juu voin kuvitella..meillä se oon minä kuka hävittää kaken. Kerran oli jääkaapissakin...se saattaa hävitä multa ihan yks kaks jos käyn esin äkkiä lastenhuonees...jää sille tielle ja taas etsitään....kerran mies jo sanoi etten saa koskee kakeen vähään aikaan olleskaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaken orjako?:
hei badass, telkkaa ja boxia voi käyttää ilman kaukosäädintäkin, näin ainakin useimmissa malleissa :)

meillä ei digiboxia pysty käyttää ilman kakee ja telkasta tosiaa hajos se luukku mistä sais kanavat ja volat säädettyy et sitä ei saa ilman väkivaltaa auki eikä kiinni..

Mulla puhelin aina ties missä :ashamed: . Onneks kotona on varapuhelin josta voi soittaa, ja sit kuulee missä se on (mitä yllättävimmisää paikoissa yleensä ). Muistelen että joskus oli olemassa sellaisia avaimenperiä, että kun vihelsi niin ne piippas. Oon aika monesti miettiny että siinä olis markkinarako, että sais muutkin laitteet (kake, känny tms.) vastailemaan, kotona olis sitten mukava piippausmellakka kun viheltelis :laugh:

Yhteistyössä