Menee hermo yläkerran mielenvikaiseen mummoon!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "#¤%&/()!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kannata kostotoimenpiteitä ollenkaan.
Mutta pyytäisin isännöitsijän käymään juuri kun olet laittamassa lapsen päikkäreille. Saa itse nähdä mitä tapahtuu. Ehkä sitten silmät aukeaisivat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta pyytäisin isännöitsijän käymään juuri kun olet laittamassa lapsen päikkäreille. Saa itse nähdä mitä tapahtuu. Ehkä sitten silmät aukeaisivat!

Tuonhan voisin tehdäkin... Jos nyt Rouva Iso Rouva ( isännöitsijä ) suvaitsee aikaansa tällaiseen "haaskata... Yritetään! =)

En mäkään lähtis mihinkään peliin tuommosen mummon kanssa.
Pyytäisin jotain isännöitsijän toimistosta kuulemaan mökää, tai nauhottaisin sitä itse.
Mutta pakko kuitenkin sanoa, että kyllä se tupakanhaju / -savu, voi olla kanssa tosi häiritsevää, vaikket sitä itse tietty huomaa / tajua.
Meillä kun naapuri käyhytteelee, niin lapsella alkaa valua nenä ja silmät, tuntuu että se kaikki savu tulee meille sisälle. Ihan kun tuhkakupissa asuis.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Mutta pakko kuitenkin sanoa, että kyllä se tupakanhaju / -savu, voi olla kanssa tosi häiritsevää, vaikket sitä itse tietty huomaa / tajua.
Meillä kun naapuri käyhytteelee, niin lapsella alkaa valua nenä ja silmät, tuntuu että se kaikki savu tulee meille sisälle. Ihan kun tuhkakupissa asuis.

Ymmärrän täysin hyvin, että jos ei siedä tavalla tai toisella tupakan hajua, eläminen polttavan lähellä voi olla todella ikävää. Vilpittömästi.

Mutta, kuten jo aiemmin kirjoitin, se ken kerrostalon asumismuodokseen valitsee, tietää ja hyväksyy riskit. Varmaan aika harvassa on taloja, joissa kukaan ei tupakoisi...

Onneksi ei eletä enää sitä aikaa, kun melkein joka paikassa sai polttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuonhan voisin tehdäkin... Jos nyt Rouva Iso Rouva ( isännöitsijä ) suvaitsee aikaansa tällaiseen "haaskata... Yritetään! =)

isännöitsijä on töissä taloyhtiön palveluksessa, hänen työnkuvaansa kuuluu valvoa että järjestyssääntöjä noudatetaan. Muistuta isännöitsijää työsopimuksesta, palkkansa hän saa kun hoitaa nämäkin tehtävät!

Teet sen kanssa diilin. Sä poltat ulkona (muualla kun parvekkeella) ja mummo lupaa olla hiljaa ja siivoamatta sillon kun lapsi nukkuu. Ei ole varmaan ongelma sulle jos poltat niin vähän? Pääasia kai että vauva saa hyvät unet?

Alkuperäinen kirjoittaja Tee näin:
Teet sen kanssa diilin. Sä poltat ulkona (muualla kun parvekkeella) ja mummo lupaa olla hiljaa ja siivoamatta sillon kun lapsi nukkuu. Ei ole varmaan ongelma sulle jos poltat niin vähän? Pääasia kai että vauva saa hyvät unet?

Just näin. Nielet sen verran ylpeyttäsi että joustat sinäkin, niin johan saattaa mummo leppyä. Lapsellinen sotajalalle lähtö ei auta ketään, kiristää ainoastaan hermoja ja vie turhaan energiaa. Lähekkäin kun asutaan niin kompromisseja kannattaa välillä tehdä ja unohtaa se "mulla on oikeus" -uhoaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Pidä vaunuja parvekkeella silloin tällöin ihan tyhjänä, siis laita peitto niin että siellä vois vauva ollakin. Vaikka puolen tunnin välein viet ulos ja otat sisään.

Tämä on hyvä !!
Käy välillä hyssyttämässä, niin mummo luulee että vauva on siellä silloinkin kun ei ole !!

No mikäs siinä jollei ole muuta sisältöä elämässä kuin alkaa leikkiä kissa-hiiri-leikkejä vieraan ihmisen kanssa. Kannattaisko sekin aika kuitenkin käyttää johonkin hyödylliseen? Voi jessus kun on lapsellista väkeä taas liikkeellä!

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Pidä vaunuja parvekkeella silloin tällöin ihan tyhjänä, siis laita peitto niin että siellä vois vauva ollakin. Vaikka puolen tunnin välein viet ulos ja otat sisään.

Tämä on hyvä !!
Käy välillä hyssyttämässä, niin mummo luulee että vauva on siellä silloinkin kun ei ole !!

No mikäs siinä jollei ole muuta sisältöä elämässä kuin alkaa leikkiä kissa-hiiri-leikkejä vieraan ihmisen kanssa. Kannattaisko sekin aika kuitenkin käyttää johonkin hyödylliseen? Voi jessus kun on lapsellista väkeä taas liikkeellä!

Mullekaan ei ihan auennu toi idea... Mitä mä hyödyn siitä, et annan eukon luulla vaunuissa olevan lapsi nukkumassa? Sen et hakkaa kahta kauheemmin vai? =D

Tää nyt ei auta, mutta miusta tupakointi on pahempaa terrorisointia kuin mikään ääni ikinä. Edellisessä kämpässä alakerrassa ja yläkerrassa tupakoitiin. Raskausaikana oksensin aina tupakan hajusta, kun se tuli partsin ovesta, ikkunoista tai tuuletusaukoista. Jos joku niistä tupakoijista nukuttais lastaan parvekkeella, niin mie kyllä keksisin jonku kivan äänen, että lapsi ei nuku.

Yhteistyössä