Mene POOOIS, mene POOOIS!!! *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Tää kuume laukes totaalisesti käsiin kun eilen sain siitä serkusta kuulla :snotty:
Tuli heti sellanen olo et MÄKI HALUAN!!!! :laugh:

Menee se sitten varmaan ohi. Olisitko vähän kade vaan vaikka sullakin vielä vauva.

Sitä on vissiin liikkeellä |O

Mä oon yrittäny parantaa itseni tästä kuumeesta mm. miettimällä jälkisupistuksia, valvottuja öitä, kipeitä maitotissejä, rääkyvää pikku uhmista, jne. Ei auta :kieh:

Ihan typeräähän se olisi tehdä kolmas nyt, kun kaksi ekaa on jo saatu ihanan isoiksi ja omatoimisiksi. Mutku....:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Mulla on "vasta" kaksi ja kyllä mä siis kolmannen haluaisin mutta en kyllä ihan vielä.. Ikä eroa näillä 2 vuotta :) Eli jos taas syksyllä tulisin raskaaksi niin olis kolmannella ja tokallaki kaks vuotta :saint: :saint:

Minä tehdä pläjäytin kahden vuoden välein katraan valmiiksi... Suosittelen! ;)

Vähän kolmannen ja neljännen kohdalla ajoitus petti ja reilu kaksi vuotta tuli ikäeroksi.

Täälläkin vauvakuumetta pukkaa päälle. Kaksi on jo, 3v ja 5v mutta kolmatta en halua nykyisen mieheni kanssa enkä muutenkaan vielä. Uraa olen vasta aloittelemassa ja haluan nyt sitä luoda ensin. Mutta vauvakuume on silti. Viime yönäkin näin unta että olin viimeisilläni raskaana ja tunnustelin vauvan liikkeitä, tuntuivat niin aidoilta unessa. Lopulta synnytin syöksyllä pojan kotona. :D

Yhteistyössä