koskaan ei pitäisi sanoa,ei koskaan=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nea-01
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nea-01

Aktiivinen jäsen
17.03.2005
1 310
0
36
:ashamed: :ashamed:

mä oon aina sanonu etten ikinä laita päähäni pyöräilykypärää :ashamed: on mun mielestä aivan hirvittävä kapistus :x no,nyt ois tarkotus ruveta kulkemaan pyörällä töissä,10 kilometriä per suunta,ja joudun mennä ostamaan kypärän :/ :/

ja sit oon sanonu etten ikinä mene sauvakävelemään kun on niin "idioottimaisen näköistä" \|O lauantaina olin naisten kuntovitosella-sauvojen kanssa- :) ja eilen sit jäin koukkuun,siellä mä lenkillä suihkin sauvojeni kanssa,"idioottimaisen näköisenä" :laugh: :laugh: :laugh:

niin se mieli muuttuu :D

Mä muuten EN KOSKAAN ala käyttämään pyöräilykypärää ja olen vaikka sitten se turhamainen siinä asiassa.Ja tämä on todellakin asia josta voin sanoa, jotta en koskaan... :D

Sauvakävelyä voin sitten alkaa harjoittamaan kun viiskymppiset lähestyy.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:14 vili43 kirjoitti:
Mä muuten EN KOSKAAN ala käyttämään pyöräilykypärää ja olen vaikka sitten se turhamainen siinä asiassa.Ja tämä on todellakin asia josta voin sanoa, jotta en koskaan... :D

Sauvakävelyä voin sitten alkaa harjoittamaan kun viiskymppiset lähestyy.

Miks et laita kypärää? (ja tää ei oo pahalla) Miulla on aina kun fillarilla liikun, on se sen verran halpa henkivakuutus.

Mulle kostautui kanssa tuo lause...
Sanoin etten koskaan kyllä muuta siihen kylään enkä ikinä muuta enää kerrostaloon.
No nyt asutaan siinä kylässä mihin ei koskaan pitänyt muuttaa ja kerrostalo asunnossa missä ei koskaan pitänyt asua.

Samoin sanoin etten koskaan osta lapselle kävelytuolia kun se on ihan turhan päivänen kapistus.
Kaksi ekaa menikin ihan ilman mutta kolmas ei viihtynyt yhtään lattialla, edes sen vertaa että ois saanu ruuan tehtyä.
ei siis vaunuissa tai sitterissäkään vaan ois koko aika pitänyt olla sylissä.
Päästyään kävelytuoliin kuopus oli tyytyväinen.

Pyöräilykypärän ja sauvat ostan heti kun pääsen vaunuista eroon B) <br><br>

Heh..
Mä aikanaan sanoin, että en koskaan hanki lapsia. No. Yksi on ja toista tekis mieli... :whistle:

Toiseksi.. sanoin että en koskaan muuta Lohjalle takaisin. No... täällä asutaan, enkä ole edes muuttamassa pois, ainakaan ennen pojan kouluikää :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:14 vili43 kirjoitti:

Sama täällä! En moista pottaa päähänio laita.. en koskaan, ikinä.. :D

Aijotteko lapsillennekin opettaa, ettei sitä "pottaa" kannata päähän pistää kun se näyttää niin karmeelta? Toivottavasti te itse tai lapsenne ei törmää auton kanssa...siinä lennossa se "potta" on ainoo mahdollisuus pelastu...Minä käytän kypärää ja haluan lapsillekin antaa mallin, että se on turvallisuuskapine, ei ulkonäköseikka.

Yhteistyössä