Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihmisten toiveesta ja yyveihin vedoten, en tiedä haluaisiko mies tätä, mutta otan riskin ja kerron. Että epilepsiakohtaukseen hän kuoli. Sen tarkemmin en ala selventämään. Niin no, että epilepsia siis hänellä ollut moniamonia vuosia jo..
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihmisten toiveesta ja yyveihin vedoten, en tiedä haluaisiko mies tätä, mutta otan riskin ja kerron. Että epilepsiakohtaukseen hän kuoli. Sen tarkemmin en ala selventämään. Niin no, että epilepsia siis hänellä ollut moniamonia vuosia jo..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauanko heili on ollut leskenä..? =(
Mie oon ollut 4,5 vuotta leskenä.
Anteeksi kun utelen,on vaan outoa/pelottavaa nuoret lesket.Itse sitä meinaa hulluksi tulla kun aattelee miten elämä voi päättyä tuosta vaan.Pelottaa välistä ihan tosissaan.Kun leski-sana tuo mieleen vanhan mummun =( Miten sä olet jaksellut,aikaa on kuiteski kulunu...selviääkö siitä yli ikinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauanko heili on ollut leskenä..? =(
Mie oon ollut 4,5 vuotta leskenä.
Anteeksi kun utelen,on vaan outoa/pelottavaa nuoret lesket.Itse sitä meinaa hulluksi tulla kun aattelee miten elämä voi päättyä tuosta vaan.Pelottaa välistä ihan tosissaan.Kun leski-sana tuo mieleen vanhan mummun =( Miten sä olet jaksellut,aikaa on kuiteski kulunu...selviääkö siitä yli ikinä?
Sanoisinko niin, että rakkaus omaan mieheen ei kuole koskaan. Muistot elää aina mukana.. Yli selviäminen..Niin mitä se ikinä onkin, mielestäni olen päässyt hyvin yli siinä mielessä, että elämä jatkuu. Pyrin parhaani mukaan antamaan parhaan mahdollisen elämän yhteiselle lapsellemme, uudelle miehelleni ja uusille lapsilleni. Kaipa minä sitten yli olen selvinnyt. :heart:
Varmaan ihan hyvä että kerroit. Jääpähän turhat spekulaatiot, juoruilut yms pois. Surulista silti kaikenkaikkiaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihmisten toiveesta ja yyveihin vedoten, en tiedä haluaisiko mies tätä, mutta otan riskin ja kerron. Että epilepsiakohtaukseen hän kuoli. Sen tarkemmin en ala selventämään. Niin no, että epilepsia siis hänellä ollut moniamonia vuosia jo..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihmisten toiveesta ja yyveihin vedoten, en tiedä haluaisiko mies tätä, mutta otan riskin ja kerron. Että epilepsiakohtaukseen hän kuoli. Sen tarkemmin en ala selventämään. Niin no, että epilepsia siis hänellä ollut moniamonia vuosia jo..
Varmaan ihan hyvä että kerroit. Jääpähän turhat spekulaatiot, juoruilut yms pois. Surulista silti kaikenkaikkiaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihmisten toiveesta ja yyveihin vedoten, en tiedä haluaisiko mies tätä, mutta otan riskin ja kerron. Että epilepsiakohtaukseen hän kuoli. Sen tarkemmin en ala selventämään. Niin no, että epilepsia siis hänellä ollut moniamonia vuosia jo..
Varmaan ihan hyvä että kerroit. Jääpähän turhat spekulaatiot, juoruilut yms pois. Surulista silti kaikenkaikkiaan :|
Minä oon samaa mieltä. Eipähän tarvitse kenenkään spekuloida mahdollisella itsemurhalla yms, kuten joku jo ehtikin :/