Melle on kuollut

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Ihmisten toiveesta ja yyveihin vedoten, en tiedä haluaisiko mies tätä, mutta otan riskin ja kerron. Että epilepsiakohtaukseen hän kuoli. Sen tarkemmin en ala selventämään. Niin no, että epilepsia siis hänellä ollut moniamonia vuosia jo..

Voi ei,voiko siihenki kuolla??Mä oon aiva aatellu että ei yleensä ainakaan..

Ihmisten toiveesta ja yyveihin vedoten, en tiedä haluaisiko mies tätä, mutta otan riskin ja kerron. Että epilepsiakohtaukseen hän kuoli. Sen tarkemmin en ala selventämään. Niin no, että epilepsia siis hänellä ollut moniamonia vuosia jo..

Kiitos sulle,en usko että mies pahoittaa että sanoit.Totuus parempi kuin ikävät arvaukset ja jutut täällä.Tuosta ei koskaan maininnut.Ikävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauanko heili on ollut leskenä..? =(

Mie oon ollut 4,5 vuotta leskenä.

Anteeksi kun utelen,on vaan outoa/pelottavaa nuoret lesket.Itse sitä meinaa hulluksi tulla kun aattelee miten elämä voi päättyä tuosta vaan.Pelottaa välistä ihan tosissaan.Kun leski-sana tuo mieleen vanhan mummun =( Miten sä olet jaksellut,aikaa on kuiteski kulunu...selviääkö siitä yli ikinä?

Sanoisinko niin, että rakkaus omaan mieheen ei kuole koskaan. Muistot elää aina mukana.. Yli selviäminen..Niin mitä se ikinä onkin, mielestäni olen päässyt hyvin yli siinä mielessä, että elämä jatkuu. Pyrin parhaani mukaan antamaan parhaan mahdollisen elämän yhteiselle lapsellemme, uudelle miehelleni ja uusille lapsilleni. Kaipa minä sitten yli olen selvinnyt. :heart:

Kauanko heili on ollut leskenä..? =(

Mie oon ollut 4,5 vuotta leskenä.

Anteeksi kun utelen,on vaan outoa/pelottavaa nuoret lesket.Itse sitä meinaa hulluksi tulla kun aattelee miten elämä voi päättyä tuosta vaan.Pelottaa välistä ihan tosissaan.Kun leski-sana tuo mieleen vanhan mummun =( Miten sä olet jaksellut,aikaa on kuiteski kulunu...selviääkö siitä yli ikinä?

Sanoisinko niin, että rakkaus omaan mieheen ei kuole koskaan. Muistot elää aina mukana.. Yli selviäminen..Niin mitä se ikinä onkin, mielestäni olen päässyt hyvin yli siinä mielessä, että elämä jatkuu. Pyrin parhaani mukaan antamaan parhaan mahdollisen elämän yhteiselle lapsellemme, uudelle miehelleni ja uusille lapsilleni. Kaipa minä sitten yli olen selvinnyt. :heart:

Ihana kuulla että elämä jatkuu kuitenkin =)

Osannotto hänen perheelleen ja sinulle. Kuulin tässä vuosi sitten kanssa vastaavan tapauksen, jossa nuori vaimo kuoli rajuun epilepsiakohtaukseen. Heille ei lapsia vielä ollut ehtinyt tulla. Hiljaiseksi nämä tapaukset vetää.

Varmaan ihan hyvä että kerroit. Jääpähän turhat spekulaatiot, juoruilut yms pois. Surulista silti kaikenkaikkiaan :|

Vieraana/harmaana olen täällä ollut.

Osanottoni Mellen perheelle ja voimia sinne!

Veljeni sairastaa eplepsiaa ja muutaman kerran kohtauksen tullessa on ollut hengen lähtö lähellä.

Niin nuorikin vielä... surullista :(

Suuri osanotto Mellen perheelle, ystäville ja läheisille :'( :hug: :hug:

Mun setä kuoli juuri 40 vuotta täytettyään epilepsiakohtaukseen. Oli loppuaikoina huonossa kunnossa, muistikin melkein lähti. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Varmaan ihan hyvä että kerroit. Jääpähän turhat spekulaatiot, juoruilut yms pois. Surulista silti kaikenkaikkiaan :|

Minä oon samaa mieltä. Eipähän tarvitse kenenkään spekuloida mahdollisella itsemurhalla yms, kuten joku jo ehtikin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Minä oon samaa mieltä. Eipähän tarvitse kenenkään spekuloida mahdollisella itsemurhalla yms, kuten joku jo ehtikin :/

Samaa mieltä, kiitti sulle Heili. =)

Hän, joka
sinulle on ollut rakas
ei koskaan kuole sydämestäsi

Niin kauan kuin elät
kannat hänen
siunaavaa läsnäoloaan
itsessäsi.

-Anja Porio-

Suuret osanotot perheelle ja muille läheisille!