\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 21:55 Mari72 kirjoitti:
Ap! Miksi ihmeessä sulle kenekään pitäisi olla tilivelvollinen, hanki oma elämä ja elä sitä kaikessa rauhassa. Helvetti ihmisiä kiinostaa toisen ongelmat, varsinkin arvostelevassa mielessä. Varmasti sinunkin elämstä löytyy jotain, missä olisi monella jotain sanottavaa.
Hyväksymistä peliin ihmset, tosin sanoen rouva täydelliset!
olenko mä sanonut niin että pitäis olla mulle tilivelvollinen?
ei ketään oo pakotettu vastaamaan niinkuin ei suakaan...
luitko edellä olevan juttuni missä kerroin omasta elämästäni?
luitko muuten jutut ihan kokonaan kun noin hermostuit?
ja mä en kyllä mielestäni arvostele kenenkään elämää jos kysyn jotain...
ja omasta elämästäni kerroin koska halusin valottaa sitä että nimenomaan tämä rouva täydellinen ei ole täydellinen eikä mun avioliitto ole täydellinen mutta tällä hetkellä onnellinen ja tasapainoinen.jos mä kerron sen täälä niin ei se tarkota sitä että olen arvostelemassa tai yrittämässä yläpuolelle...
mietin sillä lähinnä että suhteet voi olla tosi erilaisia...
elämä on arpapeliä jossa voi käydä miten vain...hyvästävoi tulla paha ja pahasta hyvä...
TÄTÄ TARINAA EN VERTAA YKSINHUOLTAJUUTEEN MITENKÄÄN VAAN TÄMÄ ON VAAN MUN TARINANI..
exän kanssa seurustelin pitkään,hankittiin kissa ja koira,exä alkoi hakata ja eristi mut täysin kaikista ihmisistä,piti mua otteessaan...
hän jaksoi myös aina haukkua mua huonoksi eläinten kasvattajaksi vaikka hän suurista tuloistaan huolimatta ei koskaan osallistunut ruokakustannuksiin,eläinlääkärikustannuksiin jne...ei koskaan ulkoiluttanut tai muutakaan...ja ainakun uhkasin erolla hän sanoi vievänsälemmikit minulta pois koska kidutan niitä kuulemma,tuntui tosi pahalta silloin koska ei ollut ystäviäkään niin tukeuduin koiraani ja kissaani ja he ovat edelleen minulla hyvässä hoidossa.
exä ei paljon välittänyt...koira haukkui usein vierellä kun exä hakkasi..pelkäsi exääni niin ettei uskaltanut purrakkaan...
kerran pelkäsin olevani raskaana hänelle ja ihmettelin vähän miksi olin niin helpottunut kun en ollut...sitten tajusin että en jaksa olla tässä koko loppuelämääni..
en kauaa ollut vapaalla kun tapasin exän serkun ja aloin seurustella hänen kanssaan,tajusin silloin kuinka paljon menetin elämästäni aikaa exän kanssa,mutta vaikeuksien kautta voittoon!
ja siis se miksi kysyin tuota puhumista niin syy oli se että exän kanssa puhuessa näistä vauva-oma talo-naimisiin -jutuista tajusin puhuneeni vaan itsekseni..hän oli paikalla mutta murahteli vaan enkä vieläkään tiedä tänä päivänäkään mitä hän oikeatsi ajatteli..oliko hänellä aikomustakaan jakaa tulevaisuutta mun kanssa muuten kuin asumalla meillä kotona ja juomalla...
sitten kun tapasin nykyiseni toimittiin kiireesti mutta puhuttiin asioista siten että hän ainakin osallistui keskusteluun mielellään..edelleenkin mies on sellainen joka tekee heti kun ollaan päätetty jotain ja pitäälupauksensa muutenkin...siitä ehkä tiedän että hän tosissaan haluaa jakaa tulevaisuuden mun kanssa vaikka kriisejä onkin ollut ja tulee olemaan.ei enää tyhjiälupauksia ja valehtelua..
mietin vaan että pitääkö aina olla ensin vaikea suhde ennekö voi olla hyvässä suhteessa,ja vaikuttaako se puhuminen siihen että tulevaisuudessa ei tule yllätyksiä?
enkä siis vertaa tätä siihen mitä se on kun on tuollainen tilanne ja lapsia...