melko tuoreeltaan plussanneita imatra/lpr seudulta? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinttu80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tinttu80

Uusi jäsen
27.03.2012
8
0
1
Imatra
Heips!

Täällä vähän "kohtalotovereita" kaipailisin...:) itellä suunnilleen rv6-7 menossa, yksi lapsi jo ennestään. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia jo matkan aikana, ja esim kärrytellä porukalla sitten kun pikku kaverit on maailmassa...eli kirjotelkaapa, jos teitä täältä päin löytyy...;)

t: toivottavasti tuleva marrasmamma

Heippa :)
täällä TOIVOTTAVASTI tuleva mamma joulukuussa Lappeenrannasta :)
Ensimmäinen lapsi meille molemmille..
Yksi keskenmeno (tuulimuna) takana vuosi sitten maaliskuussa todettu rv11+

Kiva olisi vaihdella kuulumisia ja tuntemuksia!

YP 5+0

zuh onnea odotukseen ja pienelle tarrasukkia :heart:

En oikeen osaa nauttia tästä odotuksesta, kun keskenmenon pelko on niin suuri!!
Varhaisultra 7.5 jolloin mulla 7+0.. Toivottavasti pieni sydän siellä pamppailisi :heart:

YP 5+5 :heart:

Yöperhonen - vähän sama juttu täällä, yritän ns. elää normaalia elämää sen kummempia suunnittelematta. Hyvin on onnistunut ainakin päivän jo :) positiivisella mielellä eteenpäin!

Hah :D mulla on jotenkin tosi vaikee olla miettimättä tätä raskautta ja kuitenkin esikoinen kyseessä! onneks oon nyt taas jaksanu olla positiivisemmalla mielellä, enkä pelänny joka hetki :)
päivä kerrallaan eteenpäin!!

YP 5+6 :heart:

Heippa!
Me käytiin viime maanantaina varhaisultrassa, jossa näkyi aika hento syke.. saatiin kontrolliaika perjantaille ja siellä kölli papunen, jonka sydän sykki vinhasti:heart: olo on niin onnellinen! :)
ei vastannut ihan viikkoja joita siis silloin olisi ollut 7+4 mutta vastasi 6+6, joka on ihan oikein ovulaatiosta laskettuna! Samapa se, vaikka vähän jäljessä tullaankin, pääasia että syke löytyi! :)

Tänään äitienpäivänä kerrottiin mun äidille vauvauutiset! tuleva mummi oli onnessaan! :)

YP 7+1 :heart:

• Tykkää
Reactions: tinttu80

Yhteistyössä