H
Hullu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tytön joku päiväkotikaveri oli siellä samaan aikaan. Meidän tyttö sanoi että "moi Mikko" (nimi muutettu) ja jatkettiin ostoskierrosta. Mitä tekee Mikko? Juoksee koko pirun kauppareissun ajan meidän edessä, vieressä, takana. Huutaa (todella lujaa), kiljuu, lällättää, tökkii mun lapsia (etenkin pienempää, joka vihaa sitä kun häntä tökitään)...roikkuu meidän kärryissä, tukkii tahallaan käytävän, kommentoi joka ikistä sanaani jonka sanon omille lapsilleni enkä suinkaan hänelle, irvistelee, pitää sellaista mekkalaa että porukka katsoo MUA siihen tyyliin että etkö saa lastasi kuriin :snotty:
Omilleni sanoin, kun tuota riekkumista oli kestänyt pari minuuttia, että älkää kiinnittäkö siihen mitään huomiota, sitten se lopettaa. No eipä lopettanut. Sanoin varmaan 10 kertaa että menepäs nyt oman äitisi luo, muttei mennyt.
Kaatoi sitten vielä yhden pikkutelineenkin leviäksi kaupan lattialle. En todellakaan siivonnut jälkiä.
Kävin lopulta sanomassa ko. lapsen äidille (kun hänet jostain toiselta puolelta markettia löysin) että hei, katsoisitko omasi perään, mä en jaksa kun mulla on nää omat lapset ja ostoksetkin tehtävänä. Ei tuntunut oikein tajuavan vaan leveä hymy huulillaan selitti että "meidän Mikko on tällainen elohopea, oikea vekkulipoika!". Ja sokerina pohjalla (tässä kohtaa mun kaveri, jolle tapauksesta kerroin, repesi totaalisesti) kaivoi lompakkonsa esille ja näytti mussukkansa tarhakuvaa: "eikö olekin ihana, katso mikä ILME, mainio, hihii, eikö!". Mä en jaksanut enää sanoa mitään ja lähdin pois - Mikko vanavedessäni tietty.
Se tuli meidän perässä kaupasta poiskin, mutta en jaksanut välittää. Kai poliisit sen löytää jos se katoaa :xmas: mutta ei oo mun ongelmani katsoa yhden vatipäisen äidin huonokäytöksisen mukelon perään :kieh:
Ettäs tiedätte B)
kÄYTÖSHÄIRIÖISILLE LAPSILLE EI VOI MITÄÄN, EI se ole sen äidin vika!!!