Mekko häihin, koko 52. Tai ideoita nykyiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Siskoni häät lähestyvät, ja mietin vaatetusta. Minulla on kaapissa satiininen, magnetanpunainen mekko, ylhäältä istuva, rypytetty yläosa, levenee alaspäin, ja alhaalta on tosi leveä, olisiko siis A-linjainen? Pituutta puoliväliin pohjetta. Toisaalta tahtoisin laittaa tuon, mutta fiksata sitä jotenkin (lyhentää ainakin, onnistuisikohan jopa vähän kaventaa, tai miltä näyttäisi alareuvassa ja rinnan alla vaikka musta pitsinauha? Tai musta tylli alareunassa? Päälle tuon mekon kanssa musta huivi hartioille.) Tai vastaavasti hankkia joku uusi mekko. Mutta mistä? Hobbyhall, Evans, Yours24, Ellos ja Halens katsottu. Ei mitään. Mitä muita kauppoja voisi olla?

Kiitos asiallisia vastauksi. Lainapeite ei oikein istu, eikä ole kovin juhlallinen häihin, ja laihduttaakaan ei ehdi ihmisen mittoihin. Näillä mennään siis.

Toimitus kestää noin viikon, toimittavat 6e Hollannista. Paljon mekkoja myös plussakoossa jos miellyttäs :)

http://www.forever21.com/EU/Product/Category.aspx?br=plus&category=faith_main

miumiu, jos tuolta otan, niin tuo mikä sanoit sullakin olevan, tai sitten http://www.ostox.fi/violetti-musta-juhlamekko-p-2571.html tuo. Katson huomenna tarkemmin, nyt on pakko lähteä sänkyyn! :) Kiitos vinkistä!! :) Molli, katon tänkin! :)

Mulla on tämä ostox.fi: Rockabilly mekot & Muut mekot - Violetti Musta Rocakabilly mekko ja jos katsot nuo kuvat läpi huomaat, että ekassa kuvassa on tyllialushame ja tokassa kuvassa ei ole, mutta alushameessa on tyllireunus :) eli tuo tyllialushame pitää tilata myös, jos haluaa muhkeutta, mutta muhkea tuo oli ilmankin.

Toimitus oli alle viikko tilauksesta eli nopeaa toimintaa.

Pakko oli tilata samanlainen mekko! Käytätkö mekon kanssa millaisia sukkahuosuja ja kenkiä?

Mä vannon Igigin nimeen, riippuu toki, mistä tyylistä itse tykkäät. :)
Ja Igigin mekkoja myy Euroopassa ainakin curvety.com. Niiden kanssa vaan kannattaa olla tarkkana! Nimittäin jos koko ollenkaan epäilyttää, valitsi pienempi. Ja tarkista pesuohje, moni on kuivapestävä. Ja tarkista että ei ole trikoota, jos et trikoota halua. Muuten Igigin mekot ovat aivan mahtavan ihania.

Yhteistyössä