Meitä kuullaan!


En halua tuputtaa, mutta voin vain kertoa, että ei ole niin suurta tai niin pientä asiaa, etteikö Jumala kuulis meidän huutoamme ja auttais. Oon saanu kokea sen omassa elämässä et se on totta. Raamatun lupaukset on kaikki totta ja toimivat tänäkipäivänä. " Minä johdatan heitä kun he kulkevat rukoillen". " Ja avuksesi huuda minua hädänpäivänä niin minä tahdon auttaa sinua..." Rukouksessa on valtava voima! Jeesus sanoo: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." Jos sulla on vaikeeta, muista aina että on yksi joka tietää kaiken, tuntee sut paremmin kuin kukaan muu ja kuulee sun huutosi ja hätäsi!!
 
Rebecca80
minäkin olen sen saanut kokea..tavalla tai toisella on apu tullut kun sitä on pyytänyt..mukavaa kun on edes jotain mihin voi aina luottaa..tekee elämästä elämisen arvoisen.. :hug:
 
-peukku-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 21:11 Tähkä kirjoitti:
Totta se on. Kannattaa kokeilla. Minä en aloita yhtäkään päivää rukoilematta. On mahtavaa tietää, että tulipa päivän mittaan mitä tahansa vastaan, en oo yksin hetkeäkään.
Eikö oo raskasta kun ei saa hetkeäkään olla yksinään? Minä kun pienten lasten äitinä nimenomaan kaipaisin sitä omaa aikaa... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 21:29 pilvi kirjoitti:
En halua tuputtaa, mutta voin vain kertoa, että ei ole niin suurta tai niin pientä asiaa, etteikö Jumala kuulis meidän huutoamme ja auttais. Oon saanu kokea sen omassa elämässä et se on totta. Raamatun lupaukset on kaikki totta ja toimivat tänäkipäivänä. " Minä johdatan heitä kun he kulkevat rukoillen". " Ja avuksesi huuda minua hädänpäivänä niin minä tahdon auttaa sinua..." Rukouksessa on valtava voima! Jeesus sanoo: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." Jos sulla on vaikeeta, muista aina että on yksi joka tietää kaiken, tuntee sut paremmin kuin kukaan muu ja kuulee sun huutosi ja hätäsi!!
[/quote
Olen samaa mieltä asiasta,jopa huokauksemmekin kuullaan Taivaan Isän puoleen. :) En voisi ilman uskoa elää enää päivääkään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 21:32 vieras kirjoitti:
Eipä ole kuullut mun huutoa ja hätää tähänkään saakka. Tuskin tästä eteenpäinkään. :'(
Sama täällä :( Niin monet kerrat olen itkenyt ja rukoillut ja itkenyt, muhun on sattunut niin paljon ja olisin niin kovasti halunnut tuntea etten ole yksin, mutta.. ei mitään. En tiedä kumpi ajatus tuntuu pahemmalta; se, ettei Jumalaa olekaan vai se ,että Jumala on, mutta minut on hylätty :'( :'(
 
Kirsi -62
Hei Kirsi ja muut apua kaipaavat

Raamattu lupaa, että jokainen etsivä löytää, kun etsii kaikesta sydämestään. Jumala usein vastaa kenen tahansa vilpittömiin rukouksiin - mutta hän ei halua ensi sijassa vain auttaa tuskassa ja hädässä vaan jakaa koko elämämme. Jeesus seisoo ovella ja kolkuttaa - usein sen hädän kautta - ja vasta kun ja jos me avaamme sen oven tulee Hän sisään. Hän on kuollut puolestamme jotta saisimme ikuisen elämän, ja jotta tämä maallinen elämä olisi aitoa ja todellista. Kipuja ei Jumala ota pois noin vain mutta antaa voiman käydä ne läpi ja kasvaa niiden kautta.
Itselläni oli yli 10 v hyvin vaikeaa vaikka olenkin nuorena jo tullut uskoon - poissaolevien ja vaativien vanhempien "hylkäämisestä" toipumista, masennusta, pelkoja, synnytyksenjälkeinen masennus pari kertaa, paniikkihäiriö, syömishäiriö...
Monta kertaa olen kokenut, että vasta silloin, kun omat voimat ja konstit loppuvat, olemme todella valmiita ottamaan Jumalalta apua vastaan.

Älä luovuta!
 

Yhteistyössä